Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 09:01

Dat mijn moeder wil dat ik vrijdag ga werken (bloemen bezorgen) maar dat ze niet snapt dat ik daar geen tijd/zin in heb :+ normaal werk ik alleen zaterdag in der winkel

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 09:16

Vreselijk, heb jaren bij mijn ouders gewerkt, zou het never nooit meer doen :n :n
Ik was toen 16 maar als ik thuis ruzie had dan was het op t werk ook deut.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 09:47

Dat mijn buurvrouw het weer nodig vond om 06.15 uur weer met deuren te gooien. Ben er ondertussen stront chagrijnig van, wat denkt ze nou wel dat dat normaal is ofzo? Dit gebeurt regelmatig en haar excuses waren in het verleden dat kinderen nou eenmaal lawaai maken. |o |o |o

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 10:30

Dat mijn medicatie uitgewerkt is en ik weer hoofdpijn heb :+

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 10:32

Dat ik vanaf ik wakker ben de hele tijd duizelig ben en misselijk ben. Nu zaten er een aantal dingen in mn gewrichten niet helemaal lekker maar het nu het gevoel alsof een nekwervel echt niet goed zit

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:14

Castilja schreef:
Hamsterkind echt ziek. Dierenarts gaf hem vandaag antibiotica en heb vrijdag de vervolgafspraak; als er geen vooruitgang in zit is er niet zoveel meer aan te doen. Aldus de dierenarts. Heb hem nog geen halfjaar, snap niet wat er nou verkeerd is gegaan. :(

Sterkte met je hamster! Hopelijk knapt hij op..

En jezelf niks verwijten, zoiets kan gebeuren. Mijn werd heel ziek net anderhalve week nadat ik haar had gekocht, ook iets wat ik zelf niet had kunnen voorkomen.

Maar ik snap je zorgen wel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:27

Ik erger me aan m'n werk, maar ook niet een beetje meer. Tijd voor een andere baan. Let's hope Dat er nog wat Vacatures zijn in m'n functie.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:48

Dat er mensen die ik niet ken voor de deur staan die tot 3x toe aanbellen. Ga weg ^)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:51

LadyMadonna schreef:
Het woord: korrelhagel.... zelfs m’n autocorrect kent het niet

Ik zat gisteren in de auto al het liedje van Vanz te zingen :'). "Het hagelt, het hagelt, mega korrels Vanz. Uh, hagel" _O-

Iemand hier die verstand heeft van Word 365 voor mac. Ik irriteer me kapot aan dat de snelle stijlen steeds weer terugschieten naar de oude instellingen en ik krijg het niet aangepast -O-. Nu moet ik gewoon in een bepaald lettertype typen van mijn opleiding, dus heb ik weinig keus en dit kost me steeds zo veel tijd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:52

Ineke2 schreef:
Dat er mensen die ik niet ken voor de deur staan die tot 3x toe aanbellen. Ga weg ^)

Kan het zijn dat er iets met je auto aan de hand is?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 14:28

Mannen die hun handen niet wassen nadat ze naar het toilet zijn geweest. Nee ik let er niet op, maar we hebben gezamenlijke toiletten dus als ik iemand daar tegen kom heb ik daar helaas wel zicht op

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 14:58

Nayomie schreef:
Ineke2 schreef:

Kan het zijn dat er iets met je auto aan de hand is?

Nee, daar ben ik gelijk naar gaan kijken die staat nog braaf onbeschadigd op zijn plaats :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 15:34

Kachel op 22 gezet maar voel mij nog steeds een ijsklontje

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 15:42

Aan die gek die op zijn telefoon zat in de auto maar wel van baan wisselde en vervolgens nergens op reageerde (toeter, groot licht in z'n smoel etc). Vouw je zelf lekker om een boom maar houd een ander daar buiten alsjeblieft. Rijd je dan op de snelweg met 110+ km/u met je giechel in je telefoon. |o |o |o |o Zo levens moe ben ik nog niet hoor. %) %)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 15:44

Aan mijn zus die echt ongelooflijke oogkleppen op heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 16:54

Aan het feit dat mijn weides zo nat zijn en de paarden alleen in de bak kunnen, die ze vervolgens slopen door gaten te graven. Bah, bah, bah -:(-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 16:58

xDenies schreef:
Aan die gek die op zijn telefoon zat in de auto maar wel van baan wisselde en vervolgens nergens op reageerde (toeter, groot licht in z'n smoel etc). Vouw je zelf lekker om een boom maar houd een ander daar buiten alsjeblieft. Rijd je dan op de snelweg met 110+ km/u met je giechel in je telefoon. |o |o |o |o Zo levens moe ben ik nog niet hoor. %) %)

Wordt hier zo boos van altijd als ik het zie _-:(

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:00

xPabloBokt schreef:
xDenies schreef:

Wordt hier zo boos van altijd als ik het zie _-:(

Ja zag ik net ook op de snelweg waar je 130 mag, word er ook heel boos van :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:35

Ik ook! Mede omdat ik nu een jaar later nog steeds in alle oliebol zit van een auto ongeluk. Hoeft niet nog meer zeg maar. En dit was echt zo'n patserig zakenmannetje dus die had gewoon doorgereden (ja dat vooroordeel durf ik te uiten)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:38

Dat ik het niet voor elkaar krijg om via de app automate de navigatie op te starten :o?
Nieuwe auto dus dat kreng moet het gewoon doen :evaw:

Edit, zal ongetwijfeld iets verkeerd doen O:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 18:22

Ik ben dol op vis, verder dan tonijn, zalm en makreel gaat degemiddelde lunchkaart ook niet. Moet ik dan ook klagen? Je somde zeker 5 vega opties op. Dat is best veel.

Bij ons in de kantine vandaag: 6 soorten salade, en maar 1 met vlees en geen vis. Dus te veel vega

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 19:40

Mmm als een eettentje niet verder komt dan de eeuwige geitenkaas salade en het weg laten van dierlijke producten bij een gerecht , dan twijfel ik sowieso al aan de creativiteit in de keuken en eventueel ook aan de kunde/ervaring

Ga Met familie nog wel eens uit eten , ik bereid me altijd Maar voor op teleurstelling, volle mep betalen voor een treurig liefdeloos bordje
Gelukkig word je soms ook positief verrast
Vorig jaar met schoonouders naar een restaurant zonder vegan opties geweest , van te voren gebeld en die hadden echt een aantal mooie gerechten bedacht voor me
Echt tof en liet ook duidelijk blijken dat Er mensen werken die Er voor gaan en echt in de hospitality willen werken

Op het moment dat allergie , levenstijl oid(cause no oliebol, je kunt ook allergisch zijn voor dierlijke producten)
Voor een keuken als een probleem zijn, dan zegt dat voor mij vaak al genoeg

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 19:58

xDenies schreef:
Ik ook! Mede omdat ik nu een jaar later nog steeds in alle oliebol zit van een auto ongeluk. Hoeft niet nog meer zeg maar. En dit was echt zo'n patserig zakenmannetje dus die had gewoon doorgereden (ja dat vooroordeel durf ik te uiten)

Volvo toevallig? :+

Hier geërgerd aan een vrouw die me geen ruimte gaf bij invoegen, rij dan verdikke gewoon 100 ipv 90.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 20:19

Drama queen kinderen tijdens kinderfeestjes die om ini mini dingetjes beginnen te janken en zeiken/zaniken... -:(-

voorbeeld;
er was een tweeling mee en m'n zoon was cadeautjes aan't uitpakken. 1 van de 2 had m'n zoon cadeautjes gegeven en toen zag de ander dat en begon keihard te janken en schreeuwen dat hij dat had willen geven - terwijl er nog een cadeautje lag van hun wat hij kon geven alsnog, maar Jezus... Meteen dat mondwerk open trekken en drama maken. Ben ik dan wel zo klaar mee hoor, maar het verbaast me iedere keer weer hoe dramatisch en irritant sommige kinderen kunnen zijn 8)7

of kinderen die eisen stellen en voorrang willen en gewoon nemen, van het krijgen van drinken/sausjes bij de friet en nog meer - maar daar ben ik wel zo klaar mee }:)

Blij dat ik weer voor een jaar van die ettertjes af ben :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 20:36

Het trauma van kinderfeestjes komt weer boven -O-