Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Hamsterkind echt ziek. Dierenarts gaf hem vandaag antibiotica en heb vrijdag de vervolgafspraak; als er geen vooruitgang in zit is er niet zoveel meer aan te doen. Aldus de dierenarts. Heb hem nog geen halfjaar, snap niet wat er nou verkeerd is gegaan.
LadyMadonna schreef:Het woord: korrelhagel.... zelfs m’n autocorrect kent het niet
xDenies schreef:Aan die gek die op zijn telefoon zat in de auto maar wel van baan wisselde en vervolgens nergens op reageerde (toeter, groot licht in z'n smoel etc). Vouw je zelf lekker om een boom maar houd een ander daar buiten alsjeblieft. Rijd je dan op de snelweg met 110+ km/u met je giechel in je telefoon.![]()
![]()
![]()
Zo levens moe ben ik nog niet hoor.
![]()
xPabloBokt schreef:xDenies schreef:Aan die gek die op zijn telefoon zat in de auto maar wel van baan wisselde en vervolgens nergens op reageerde (toeter, groot licht in z'n smoel etc). Vouw je zelf lekker om een boom maar houd een ander daar buiten alsjeblieft. Rijd je dan op de snelweg met 110+ km/u met je giechel in je telefoon.![]()
![]()
![]()
Zo levens moe ben ik nog niet hoor.
![]()
Wordt hier zo boos van altijd als ik het zie
xDenies schreef:Ik ook! Mede omdat ik nu een jaar later nog steeds in alle oliebol zit van een auto ongeluk. Hoeft niet nog meer zeg maar. En dit was echt zo'n patserig zakenmannetje dus die had gewoon doorgereden (ja dat vooroordeel durf ik te uiten)