Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pantykous schreef:Overigens nu niet meer aan de orde want ik ben heel gelukkig met mijn vriend![]()
Wilde piemeltijden heb ik gehad.
Mars schreef:‘Hoe je eraan komt raak je er ook weer van af’ zei mn oma altijd over van die ‘dames’ die een relatie met bezette man aan gingen en gelijk heeft dat mens.
DeMolenhoek schreef:Askja schreef:Zijn mensen dan ook geen naaktdieren?
Ja met de nodige tekortkomingen. Wij kunnen ons niet beschermen tegen de warmte of de kou. Als wij worden aangevallen door een prooidier is onze huid flinterdun. Gaat die zo door. Het is dat wij een stel hersenen hebben dat zegt dat wij kleren moeten aandoen en ons moeten verdedigen met wapens. Anders was er al lang geen mens meer geweest want fysiek zijn wij eigenlijk maar zwakke wezens.
NatasjavE schreef:Giolli schreef:Waarom moeten kinderopvangen gratis?
Om te stimuleren dat meer vrouwen gaan werken en dat ze ook meer uren gaan werken.
NatasjavE schreef:Om te stimuleren dat meer vrouwen gaan werken en dat ze ook meer uren gaan werken.
enzino schreef:NatasjavE schreef:Om te stimuleren dat meer vrouwen gaan werken en dat ze ook meer uren gaan werken.
Het zou fijn zijn als je gewoon je kinderen vanaf het eerste levensjaar (of eerder natuurlijk) ergens kan afgeven en vervolgens kan je optioneel ze soms een avondje thuis hebben en anders krijg je ze op hun 18e weer terug. Helemaal gratis natuurlijk, soort van kostschool waar ze de complete opvoeding doen. Want dan kan iedereen lekker 40+ uur per week werken.
NatasjavE schreef:Giolli schreef:Waarom moeten kinderopvangen gratis?
Om te stimuleren dat meer vrouwen gaan werken en dat ze ook meer uren gaan werken.