Ik zeg dan altijd tegen ze, als ik je lekker vond op Tinder had ik je wel naar rechts geswiped

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninaphilo schreef:Enorm cheesy inderdaad. Ik heb nadat ik vroeg hoe hij aan mijn insta kwam maar niets meer gestuurd.
Qua matches gaat het eigenlijk wel lekker. Al vind ik eentje echt vervelend worden, echt zo'n gozer die zegt 'mag ik mee' als ik zou zeggen dat ik ga douchen.
Oh en heel ongemakkelijk. Iemand hier uit de buurt die ik eigenlijk alleen via via ken had mij gesuperliked. Maar ik heb hem weggeswiped want heb 0 interesse. Toen ging ik 's avonds met vriendinnen naar een terrasje, was er blijkbaar op dat plein oktoberfest dus er waren enorm veel mensen. Zie ik opeens tussen de mensenmassa die superlike gast naar mij staren.
juliedo24 schreef:Hahaha heerlijk. Heb je hem gewoon genegeerd?
Is die Whatsapp groep er eigenlijk gekomen? Heb een match met een knappe gozer en volgens mij is zijn foto niet echt, maar vind het moeilijk te beoordelen. Aan zijn reacties te zien zit er wel een echt persoon achter, geen robot.
juliedo24 schreef:Hahaha heerlijk. Heb je hem gewoon genegeerd?
Is die Whatsapp groep er eigenlijk gekomen? Heb een match met een knappe gozer en volgens mij is zijn foto niet echt, maar vind het moeilijk te beoordelen. Aan zijn reacties te zien zit er wel een echt persoon achter, geen robot.