Thanks voor de complimenten dames! En voor de gene die het vroeg, ik ben niet op vakantie maar woon op dit moment in Amerika. Deze foto was tijdens mijn eerste roadtrip
MarlindeRooz
Geplaatst: 03-09-19 15:35
Ik zie weer herfst en zomer door elkaar... ik ben team herfst. Casual met paraplu in mijn jaszak.
Gewoon herfst rond de 20 graden vind ik prima S'ochtends en s'avonds gewoon een jasje aan. Overdrag lekker genoeg om een beetje been of arm te laten zien
Oh ik ben hier echt veel te lang afwezig geweest. Echt een mega drukke periode op mn werk achter de rug, maar nu lekker twee weken vrij. Dus hopelijk weer wat tijd voor outfit foto's.
Wiebe wat een leuke blouse met die katten er op. Sans6 wat leuk. Dat je de jurkjes van San87 over hebt kunnen nemen, ze staan je goed. San87 had ook weer mooie jurken aan zag ik. Dizzy gave outfit zo met die laarzen. Marlinde mooie kleur jas
Lovis ik vind jouw shirt ook mooi, mooie kleur ook. Ik heb een jurkje besteld in die kleur en vandaag kwam ie binnen:
En verder heb ik vrijdag een bruiloft en ik twijfel nog even over de kleur van de schoenen, bruin, die ik aan heb of toch zwarte laarsjes.. wat zouden jullie doen?
Dizzy fantastische top! Sharonn, zwarte laarsjes zou ik doen.
Vandaag vind ik het maar koud, dus heb een panty uit de kast getrokken. Een zwarte, want huidskleur vind ik niet mooi. Of zouden jullie hier geen zwarte onder aan doen? #twijfels