Dat ik nog steeds niet gebeld ben n.a.v. mijn sollicitatiegesprek van vorige week dinsdag. Ik zal het niet geworden zijn maar laat dat toch even weten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Amandavd schreef:Tigress![]()
Dat ik nog steeds niet gebeld ben n.a.v. mijn sollicitatiegesprek van vorige week dinsdag. Ik zal het niet geworden zijn maar laat dat toch even weten.
Gewoon zelf even bellen. Vaak testen bedrijven of je er zelf achter aan gaat. Heb dit zelf al paar keer gehad!
Whale schreef:Mensen die met deze temperaturen met hun hond gaan fietsenGestoord.
cursebreaker schreef:Whale schreef:Mensen die met deze temperaturen met hun hond gaan fietsenGestoord.
Of gewoon wandelen, daar zet ik m’n vraagtekens al bij nu. Het is hier nu 36 graden(mijn auto geeft zelfs 38 aan, lol) laat staan hoe heet het asfalt is. Zie net iemand lopen met een border collie die de tong tot de grond heeft hangen en zij loopt lekker relaxed met een ijsje in d’r handen. WAAROM doen mensen dit nu?!!!!!
Whale schreef:Mensen die met deze temperaturen met hun hond gaan fietsenGestoord.
DeMolenhoek schreef:Mijn hond kan kiezen tussen binnen en buiten. Ze ligt continu op het asfalt in de schaduw want dat is koel. Zelfs op het gras kruipt ze direct weg van de hitte. Mensen die hun dieren (hond, paard, what ever) nu uitgebreid laten bewegen mishandelen hun dieren in mijn ogen.