Wij kwamen terug van vakantie, vier op een rij... Maar dan echt zij aan zij. Voor de buurman natuurlijk xD
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Janine1990 schreef:Onze kat nam ooit een muskusrat mee naar huis, heeft 'm daar onthoofd... En zo lag het daar, tot paps 's avonds thuis kwam.![]()
Er zijn dieren die dat doen... Rat was verder gewoon een trofee voor de kat denk ik
Of een kado voor de baas. We hebben een ‘muizenkat’. Die bracht vorig jaar dagelijks een muis voor ons mee. Na een paar weken lag er ineens een halve muis. We hadden zoiets van: “De muizen raken zo kalmaan uitverkocht. Ze hebben alleen nog halfjes.”
moonsparkle schreef:Las net dat twee ouders in de US levenslang hebben gekregen voor het verwaarlozen en mishandelen van 12 van hun 13 kinderen. Ze werden onder andere geslagen en vastgetekend en mochten zich soms dagen niet wassen.
Ik vind het vooral ook apart dat er staat 12 van de 13.
Laurora schreef:Mijn kat had laatst een muis gevangen en deze -net als al haar speeltjes- heel lief voor me in bed gelegd.
Je kunt je mijn gezicht voorstellen toen ik het dekbed wegtrok en er een uit elkaar gereten muis in lag
Lowara schreef:Iewl jij laat je dier dat konijn dan ook gewoon opvreten? Wat als die een ziekte had? Ik ben op zich best bruut qua dieren en doden/ opeten, maar dat gaat voor mij net een slag te ver