Trui schreef:Er wordt wel omgeroepen dat metro b maar tot Marconiplein rijdt, maar niet dat metro A maar tot blaak rijd.. dat hoor je pas als je eenmaal op blaak bent ‘nu uitstappen we rijden niet verder’
Das balen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Ik zie dat meerdere mensen zich er aan geërgerd hebben maar inderdaad, de a2
En de internet verbinding hier op het werk.
Amira_ schreef:Iemand in de trein die dr muziek zo hard heeft staan dat ik het hoor, aan de andere kant van de coupe terwijl ik zelf ook muziek op heb staan
Kairos schreef:Amira_ schreef:Iemand in de trein die dr muziek zo hard heeft staan dat ik het hoor, aan de andere kant van de coupe terwijl ik zelf ook muziek op heb staan
Als ze benaderbaar oogt het misschien eens zeggen? Ik heb zelf soms ook erg onbewust mijn muziek hard staan (als in, niet bij het 'dit wordt gevaarlijk voor je oren' streepje, maar wel zo dat anderen mee kunnen genieten) en ben dan zelf altijd wel blij als het gezegd wordt, maar ik zou het niet doen als ze oogt alsof ze een ... dag heeft gehad of honger heeft
DezeNaam schreef:Boer zkt Vrouw.![]()
Eerst dacht ik wat cool, iemand met een zorgboerderij! Gast kwam nog wel vrij slim over, gaan ze nu naar zijn zorgboerderij.. Punt één al was dat hij een konijn alleen in een hok had zitten om aan de zijkant het gras af te bijten, oké, niet leuk maar 'kon er nog mee door'.. Heeft hij nu ook een paard ALLEEN op de wei staan. Joh man, sorry, maar met zoveel ruimte en 'kennis' in Noorwegen verwacht je toch wat meer.![]()
Ook bij de ander in Australië vrij magere paarden enzo.. Denk je dit programma even voor de 'lol' te kijken omdat je niks te doen hebt, krijg je er nog frustraties van ook.