Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IHN schreef:nou ja, dat heb ik met heel veel dingen wel. Wijn vind ik ook cliché..ik drink het ook nieteens, dus best banketstaaf dat dat er altijd bij zit...ik heb ooit ook zo'n spel gekregen en we hebben er veel lol mee gehad...wat ik bedoel is...wat voor de ene leuk is hoeft dat voor de ander niet te zijn...om het dan af te doen als gierig vind ik wat
disrespectvol...ze hoeven niks te geven, he...en een gegeven paard...etc.
Shaggy09 schreef:Ik vind ook dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken maar ik vond dit bijna respectloos om te geven. Geef dan niks. Het was niet eens een spel je had er niets aan. Al die mensen zetten zich altijd zo hard in voor die organisatie..
Vjestagirl schreef:Misschien is het niet zozeer gierig, maar voelt de vrijwilliger het als ondankbaarheid? Alsof zijn/haar inzet niet meer waard is dan een banketstaaf
Chiave schreef:Het gaat erom dat hier eerder aangehaald is dat moeder 45 km heen en terug rijdt en enkele dagen eraan besteed en dan “zo’n” bedankje krijgt en dat het “gierig” blijft in de daaropvolgende berichten... Ik vind het pas respectloos om een gegeven paard in de bek te kijken.
Ineke2, dat kan kloppen, misschien is het dan een optie om weer on topic te gaan.
Bloodymary schreef:Een vriendin van mij had laatst een date via Tinder. Ze hadden samen wat gedronken en de man in kwestie had betaald. Het was wel gezellig, maar niet helemaal wat ze zocht, dus een paar dagen later appte ze dat ze niet verder wilde afspreken. Kreeg ze even later direct een betaalverzoek voor die drankjes van € 6,25...
Bloodymary schreef:Een vriendin van mij had laatst een date via Tinder. Ze hadden samen wat gedronken en de man in kwestie had betaald. Het was wel gezellig, maar niet helemaal wat ze zocht, dus een paar dagen later appte ze dat ze niet verder wilde afspreken. Kreeg ze even later direct een betaalverzoek voor die drankjes van € 6,25...