Gelukkig passen er aardig wat in de broedmachine
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lizy29 schreef:DeMolenhoek schreef:Nou mijn eierpikkende kippen zijn geslacht. Heb ik nu gemiddeld 4 eieren per dagSta nu met 40 eieren in de berging en ik weet niet wat er mee te doen.
Cake, quiche, taart of gewoon lekker een omelet ipv vlees tijdens de maaltijd. En ja een quiche of cake kan prima met 2 of 3 eieren meer dan in het recept staat
Gekookte eitjes gaan er ook goed door want dochter is daar gek van. Denk deze week eens bij de bakker achter oud brood en koffiekoeken te gaan en broodpudding te maken
)
Tegen dat huishouden gedaan is, kind in bed zit, eten op tafel staat volgt rond 20.00 nog al de rest
iets met te weinig uren in een dag
mocht iemand ze op willen komen halen, ze zijn gratis
Lief voor de hennen en geen brullers, maar ook erg lief voor mensen. Vandaar dat ik ze zelf niet kan slachten
) en om alle dieren te verzorgen heb ik echt de avonden nodig. Gelukkig hebben we momenteel alleen nog maar kippen, die krijgen in de ochtend hun eten en drinken en lopen nu lekker los in de wei.
dan hebben we de afgelopen maanden bijna 1000 bomen en struiken de grond in gekregen. Daarvoor nog wel wat bomen gekapt dus daar was ook nog wat werk mee gemoeid.

Durf er ook wel eens wat op te koop aan te bieden maar je moet hier nogal opletten met de voedselveiligheid...