Santigo_ schreef:Ehm sorry hoor, tatoeages en stretches horen alleen bijeen rebelse fase?? Ooit erbij nagedacht dat iemand het mooi vind, net zoals iemand anders bepaalde andere oorbellen mooi vind. Als jij mijn oren ziet geloof je niet dat ik er plugs in heb. En tatoeages, ik dacht we in 2017 die toch hopelijk wel geaccepteerd hadden. Kom op zeg... Hoe kortzichtig
Oké tatoeages horen niet alléén bij een rebelse fase. Als je matroos of (motor)bendelid bent, of een profvoetballer die meer met zijn likes en reclamewerk bezig is dan met voetballen en daarom maar gelijk zijn hele armen volledig vol laat tekenen, dán kan een tatoeage ook prima.*
Voor al de rest lijkt het mij iets wat je, áls je het al doet, liefst klein maar bovenal discreet houdt.
Prima als je de naam van je goudvis op je lichaam vereeuwigt, maar doe het dan op een plaats die eenvoudig te bedekken is zodat klanten of opdrachtgevers het niet hoeven te zien.
*Toevoeging: eventueel wordt het binnen wat over is van de krakersbeweging ook geaccepteerd, maar dat laat zich ook niet heel erg rijmen met een representatieve baan.