Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:40

Komt wel goed Yonker! Wat ga je maken?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:47

Ik weet niet wie Nick Bateman is (kan het zo opzoeken als ik dat wil weten), ik kijk sowieso nooit films en ik ben ook heel slecht in gezichten herkennen. Misschien ben ik het ideale slachtoffer voor katvissers. Mocht er iemand zijn die me heel graag wil natuurlijk. :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:50

Sure_lee schreef:
Komt wel goed Yonker! Wat ga je maken?

Ik ga lekker makkelijk voor lasagne! :D
Komt die om 6 uur dan is alles al klaar en hoeft t alleen maar in de oven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:01

Altijd lekker lasagne!

En allemaal fijne dates.. zo leuk om te lezen! Colien al bijna date-af dus in positieve zin :+

Soms zegt mn vriend ergens op: ken je wel langer als vandaag. En dan denk ik: niet, nog maar net.. ow wacht nee al ruim 4 maanden. Tijd vliegt voorbij..

Wij hadden ook niet heel veel dates nodig. Vind nog steeds lachwekkend dat hij de hele kerstvakantie twijfelde of ik wel wat wilde. En ik dat andersom zat te doen. Stel sukkels bij elkaar :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:50

Al bijna date-af gok ik ja. Tenminste als het zo door gaat, maar dat ik wel wat ik (en mijn date ook) verwachten.

Exitium schreef:
Colien schreef:
Ik kan wel vertellen dat het hier goed gaat. Gisteren date 5 gehad. Eigenlijk ben ik het beu om "dates" te noemen. ALLES wijst erop dat het meer is, alleen het naampje hangt er nog niet aan :')

Ik blijf mensen verbazen met hoe snel het kan gaan, als ze denken dat we nu wel de top bereikt hebben gooien we er weer een schepje boven op. Woon er nog net niet bij in geloof ik :')

Naampje hangt er wel aan, zei gisteren toch al dat je niet meer single bent! :')

Er hangt nog geen naampje aan :')

Catfish, sommige zijn echt overduidelijk. Maar ik snap nooit zo goed hoe je maanden (al dan niet jaren) met iemand kunt kletsen en helemaal verliefd kunt worden zonder diegene daadwerkelijk ontmoet te hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:54

Ik was voor de eerste date al een beetje verliefd denk ik... In ieder geval wel kriebels. En nu na 1 jaar ben ik nog steeds super verliefd. Echt walgelijk soms. :+: :r :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:00

Voor de eerste date was ik echt niet verliefd. Ik vond hem er zeker niet verkeerd uitzien en het was erg gezellig, nou moet ik wel toegeven dat ik het ook niet toe liet om "verliefd" te worden. Maar ik heb nog nooit verliefd kunnen worden op een foto. Nou val ik over het algemeen sowieso meer op innerlijk dan uiterlijk, mijn ex was absoluuuuuut niet mijn type maar toch heb ik het met hem erg lang volgehouden en ben ik nooit afgeknapt vanwege zijn uiterlijk. Al moet ik zeggen dat ik nu iemand heb gevonden met een leuk uiterlijk toch wel zeker pluspunten heeft.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:02

Ik was ook al een week of 4 fulltime aan het appen. Tot 's nachts laat en toen ging het al fijn. En nog hebben we super veel lol samen! :P
Ik stond er inderdaad niet voor open ook, maar merk dat ik als ik achteraf kijk ik wel echt hem al heel leuk vond. :o

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:04

Ik was pas 4 dagen aan het appen met hem dat scheelt misschien. Was overigens ook pas 5 dagen vrijgezel toen. Wel had hij vanaf het begin gelijk mijn interesse als zijnde "gezellig kletsen".

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:17

Ik ben op dit moment heel erg gek op iemand die ik maar een paar keer live heb ontmoet - niet in dateverband - en vooral op Twitter spreek. En met mijn ex heb ik eerst wekenlang chatcontact gehad - over MSN, zoals dat toen nog ging. Ik was een beetje verliefd op haar en zij heel erg op mij - dat was geen vergissing.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:33

Maar gek op iemand zijn of verliefd zijn zit bij mij nog een wezenlijk verschil tussen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:37

Tot over mijn oren verliefd?? Nee dat ben ik niet... Maar vind het wel erg fijn om bij hem te zijn.
Dus ik heb het idee dat dat voldoende voor mij is om bij iemand te zijn.
Weet ook niet of ik nog wel ECHT verliefd word hoor..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 17:43

Ik denk soms dat ik het verschil niet eens weet. Ben echt heel erg snel verliefd. Of ik vind mensen juist snel heel erg leuk. Ben met die brutale gast van gisteren inmiddels aan het appen, gaat wel een date aankomen. Op de een of andere manier heb ik er een heel goed gevoel bij...

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 17:50

(Kruipt onder meeleessteen vandaan na 114 paginas gelezen te hebben) mag ik ook mee doen? :)

Ik heb mijn vriend ook via tinder ontmoet nu al bijna een jaar en 4 mnd samen. Hebben ook 3 dates gehad en daarna besloten niet meer op date te gaan met ander na date 6 ofzo was het officieel, mijn vriend was ook de eerste date via tinder :D

We hebben voor de dates al wel een hele tijd geappt omdat afspreken lastig was( dan kon hij niet en dan ik niet door werk) achteraf vond ik hem toen ook al leuk voordat ik hem ooit in rl heb intmoet *\%/*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:23

Ik vond mijn vriend tijdens dates heel erg leuk, maar echt over de oren verliefd zijn we pas tijdens de relatie geworden :P

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:53

Ik lees zo af en toe dit topic stiekem mee. Komen leuke verhalen langs. Ik heb mijn huidige vriend ook via tinder gevonden. Nooit gedacht dat dat zou slagen haha.

Echt verliefd was bij mij ook niet gelijk hoor. Ik wordt sowieso moeilijk verliefd, dus bij een eerste date verwacht ik dat ook niet gelijk. :p

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 21:13

Eerste date was ik ook niet meteen tot over mn oren, maar viel 1000% mee en hield mijn interesse wel vast

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 23:51

Owwwwww <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 23:58

Hier liefde op het eerste gezicht. Zou ook niet met iemand in een relatie willen zitten zonder verliefdheid.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:06

lieveli schreef:
Hier liefde op het eerste gezicht. Zou ook niet met iemand in een relatie willen zitten zonder verliefdheid.

Maar blijft de verliefdheid? Met m'n ex was dat al jaren over maar met m'n huidige vriend voelt het zo goed nu, ben bang dat het verdwijnt. Of blijft het met de juiste altijd zo voelen? Ik hoop het. <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:09

Man 24/7 verliefd zijn dat houdt niemand vol joh. Ik ben echt een relatie-noob en mijn vriend is mijn eerste vriendjuh. Dus ik kan niets zeggen over of verliefdheid blijft... Maar verliefde momentjes moeten wel blijven denk ik. Anders mis je toch iets belangrijks in je relatie.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:11

Jildau schreef:
lieveli schreef:

Maar blijft de verliefdheid? Met m'n ex was dat al jaren over maar met m'n huidige vriend voelt het zo goed nu, ben bang dat het verdwijnt. Of blijft het met de juiste altijd zo voelen? Ik hoop het. <3

Verliefdheid gaat over. Zo zit een mens nu eenmaal in elkaar. Liefde niet.

Je kunt op meerdere manieren verliefd zijn. Soms is het een bevlieging en denk je een paar weken later: "jeetje, heb ik van die persoon slapeloze nachten gehad?" Soms is het vooral romantisch, soms mer zakelijk. Het kan voortkomen uit iemands charisma, iemands gedeelde interesses of iemand kan gewoon de juiste persoon op het juiste moment zijn. Maar een relatie die met verliefdheid begint, zal toch eerder uitkristalliseren tot een prettige verhouding.

Vergeet ook niet dat je in een relatie, zelfs in een goede, ook op een ander verliefd kunt worden! Het is dus niet altijd iets positiefs...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:12

Ik heb juist dat ik snel geintreseerd en iemand leuk vind alleen het verliefd zijn doe ik niet zo snel een jongen moet dit ook duidelijk laten merken aan mij..

Haha heb een match zn snapchat wilde wat fotos van hem zien :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:12

Nou ik heb echt wel elke dag nog kriebels van die knul. Die blinde verliefdheidsstorm ging na een jaar wel wat liggen maar hij sweept me nog steeds off my feet. Maar hij is ook gewoon zo leuk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:14

Wanneer ik geen kriebels meer voel is het snel genoeg over hoor! Vind dat echt een drijfveer achter een relatie. :P