Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:01

Omg Jindai := :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:02

[code][/code]
Jennifuur schreef:
Jindai schreef:
Ik kom ook maar even biechten :+

Confession: Ik lees al vanaf het begin mee. :P

Confession: Ik had vrijdag een verjaardag, maar was zo druk dat avondeten er niet meer van kwam. Dus heb ik me op die verjaardag volgestouwd met hapjes en taart. :')

Confession: Ik vind mijn schoonzus een k*twijf en ik weet dat ze mee leest. _O-

Jij bent mijn heldin van de dag.

Hahahahaha, dit inderdaad :')
Oh en Poetser, ik heb smakelijk om je verhaal gelachen :')

Ik beken; ik zoek soms op "slotje voor overleg" als ik me verveel. Gewoon om te zien of ik nog ergens een relletje heb gemist O:)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:07

Amira_ schreef:
Jindai schreef:
Confession: Ik vind mijn schoonzus een k*twijf en ik weet dat ze mee leest. _O-

Die vind ik gewaagd :')

Zit wel wat meer achter natuurlijk. Ze is gewoon een ontzettend naar mens, enorm egoïstisch, heel ongeïnteresseerd (behalve in zichzelf), niet sociaal... Nu de relatie tussen haar en mijn broer niet zo goed meer loopt, krijg ik er o.a. de schuld van, zo kon ik op FB lezen. :+ Nu ik weet dat ze me op elke site waar ik een account heb in de gaten houdt, mag ze ook best eerlijk weten wat ik van haar vind. Al was dat denk ik al wel duidelijk... :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:30

Jindai schreef:
Amira_ schreef:

Die vind ik gewaagd :')

Zit wel wat meer achter natuurlijk. Ze is gewoon een ontzettend naar mens, enorm egoïstisch, heel ongeïnteresseerd (behalve in zichzelf), niet sociaal... Nu de relatie tussen haar en mijn broer niet zo goed meer loopt, krijg ik er o.a. de schuld van, zo kon ik op FB lezen. :+ Nu ik weet dat ze me op elke site waar ik een account heb in de gaten houdt, mag ze ook best eerlijk weten wat ik van haar vind. Al was dat denk ik al wel duidelijk... :')

Whaha tja, eigenschuld dikke buld voor haar dus.. Ik ben alleen wel benieuwd naar jullie eerste irl aanvaring dan :=

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:40

Dat is pas in december Ladybird, mag er die maand gelijk vier keer naartoe... :+ Twee keer voor de verjaardagen van m'n nichtjes en natuurlijk sinterklaas en kerst. Verheug me er nu al op en ik denk dat het net zo gezellig wordt als vorig jaar! :Y)

Om even ontopic te blijven, gooi ik er nog maar een confession in. Ik ben een beetje allergisch voor een bepaalde bokker, die zo vaak als toegestaan is een topic op ITP aanmaakt en waar alleen 'oeh' en 'aaahw' reacties worden gegeven. :o

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:44

Aii krijg je jeuk ervan Jindai?

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:51

Rebecca schreef:

Neuh, valt mee gelukkig! :')
Alleen verhoogde hartslag en zere ogen, alleen al bij het zien van de titel! _O-

Wel jeukende handen trouwens, waar ik dan maar braaf op ga zitten... O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:53

Jindai schreef:
[naam] schreef:

Neuh, valt mee gelukkig! :')
Alleen verhoogde hartslag en zere ogen, alleen al bij het zien van de titel! _O-

Allergiepilletjes maar naast je toetsenbord houden :(:)

Confession : De vriend van mijn zus is echt een tiran/baasje/macht in de hand willen kerel :x

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:54

Zullen we mijn schoonzus dan aan die vriend van je zus koppelen? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:55

Jaah , ik heb mijn zus de keuze gegeven of hij of ik de deur uit. Ze woont gelukkig in Gelderland

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:55

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:56

Ik kan m'n schoonzusje ook echt niet uitstaan (is in mijn geval de vriendin van de broer van m'n vriend) maar ze heeft me nooit iets misdaan, ze is gewoon een bloedirritant persoon :') Misschien nog wel erger. Mijn vriend vindt haar zo mogelijk nog irritanter dan ik en zijn broer vertelde vandaag dat ze waren gaan kijken naar trouwlocaties en een gastenlijst hadden... Hij heeft haar nog niet gevraagd maar dat moet nu natuurlijk wel gebeuren, en wij zijn er serieus niet blij mee :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 00:04

Ik snap je helemaal, Eulogy! :(:) Toen mijn broer haar voor het eerst aan mij voorstelde, vond ik haar ook meteen irritant. Hopelijk valt het in jouw geval mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 00:16

Ja dat m'n vriend haar ook niet kan uitstaan zegt genoeg want hij is normaal zo'n allemansvriend die nooit iets negatiefs over iemand zegt :+ Serieus best vervelend inderdaad! Arme wij.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 00:30

Ik ben dus ook zo'n iemand die met iedereen wel een leuk praatje kan maken, maar met háár lukte dat al bij de eerste kennismaking al niet. Maar idd, arme wij! :(:)

Nog maar meteen een confession, ik hoef morgen niet zo vroeg als normaal naar m'n werk, vandaar dat ik nog wakker ben. Ik weet alleen nu al dat ik er morgenochtend spijt van heb dat ik toch niet eerder naar bed ben gegaan.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 00:33

Rebecca schreef:
Jaah , ik heb mijn zus de keuze gegeven of hij of ik de deur uit. Ze woont gelukkig in Gelderland

Is het echt zó erg? :(:)
Heeft je zus al een keuze gemaakt?

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 00:36

Ik ben nu ook nog wakker, en mn wekker gaat over 4 uur ofzo, omdat ik die maan wil zien :')

Ik vraag me alleen af waarom ik dat ook alweer wil zien

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:03

hahah Ladybird. Precies wat ik nu ook heb idd... Alleen moet ik sowieso mn bed uit voor de kranten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:06

Jindai schreef:
[naam] schreef:

Is het echt zó erg? :(:)
Heeft je zus al een keuze gemaakt?

De vriend , ik praat niet meer met haar. Ze zijn weekje komen logeren en dat was echt het moment dat ik om was , wat een pipo om het netjes te houden :n

Confession , na 12 uur in de nacht word ik een waar poets en opruim wonder :)) , net de kasten opgeruimd in de woon/eetkamer :roll:

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:24

Bedoelde ook die vriend. En daar zit je dan een hele week mee opgescheept... -O-

Confession: Ik ben net naar buiten gegaan vanwege de maan, maar hij ziet er nu nog steeds hetzelfde uit als hiervoor. -O- Wil het graag zien, maar kan niet wakker blijven omdat ik morgen gewoon weer moet werken. :\

Edit: Ik zie dat ik je bericht niet goed las, wat vervelend zeg. :( Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:34

Ja uit bed komen was al moeilijk , en maar roepen om haar want hij wou dit en dat. Drinkt alleen maar energydrink , kan niet koken want dat is voor vrouwen dus heeft alleen maar een magnetron . Zus moet afvallen , vind hij mooi . Zus moet elk weekend naar hem , hij vind het niks aan bij haar dus ze dans wel naar zijn pijpen. Hij duld geen tegenspraak van welke vrouw ook , en wil altijd zijn zin en het moet op zijn manier.

Nou bedankt pipo , ik dans niet naar je pijpen :evaw:

De maan is gewoon de maan :j

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:40

Ooh ik ben ook nog wakker voor de maan ja :') Ik slaap toch al slecht bij volle maan dus dan kan ik maar net zo goed wakker blijven ipv doelloos in bed liggen :))

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:42

Wow wat doen jullie nog wakker? haha

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:48

Axivoca123 schreef:
Wow wat doen jullie nog wakker? haha

M'n tijd een beetje verdoen met bokken, terwijl ik weet dat ik er morgen spijt van heb. :')

Maar jij bent dus ook nog wakker... wat is jouw reden? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:56

Ik ben huis aan het opruimen :j