Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennifuur schreef:Jindai schreef:Ik kom ook maar even biechten![]()
Confession: Ik lees al vanaf het begin mee.![]()
Confession: Ik had vrijdag een verjaardag, maar was zo druk dat avondeten er niet meer van kwam. Dus heb ik me op die verjaardag volgestouwd met hapjes en taart.![]()
Confession: Ik vind mijn schoonzus een k*twijf en ik weet dat ze mee leest.
Jij bent mijn heldin van de dag.
Amira_ schreef:Jindai schreef:Confession: Ik vind mijn schoonzus een k*twijf en ik weet dat ze mee leest.
Die vind ik gewaagd
Nu ik weet dat ze me op elke site waar ik een account heb in de gaten houdt, mag ze ook best eerlijk weten wat ik van haar vind. Al was dat denk ik al wel duidelijk...
Jindai schreef:Amira_ schreef:
Die vind ik gewaagd
Zit wel wat meer achter natuurlijk. Ze is gewoon een ontzettend naar mens, enorm egoïstisch, heel ongeïnteresseerd (behalve in zichzelf), niet sociaal... Nu de relatie tussen haar en mijn broer niet zo goed meer loopt, krijg ik er o.a. de schuld van, zo kon ik op FB lezen.Nu ik weet dat ze me op elke site waar ik een account heb in de gaten houdt, mag ze ook best eerlijk weten wat ik van haar vind. Al was dat denk ik al wel duidelijk...
Twee keer voor de verjaardagen van m'n nichtjes en natuurlijk sinterklaas en kerst. Verheug me er nu al op en ik denk dat het net zo gezellig wordt als vorig jaar!
Jindai schreef:[naam] schreef:Aii krijg je jeuk ervan Jindai?
Neuh, valt mee gelukkig!![]()
Alleen verhoogde hartslag en zere ogen, alleen al bij het zien van de titel!
Misschien nog wel erger. Mijn vriend vindt haar zo mogelijk nog irritanter dan ik en zijn broer vertelde vandaag dat ze waren gaan kijken naar trouwlocaties en een gastenlijst hadden... Hij heeft haar nog niet gevraagd maar dat moet nu natuurlijk wel gebeuren, en wij zijn er serieus niet blij mee
Toen mijn broer haar voor het eerst aan mij voorstelde, vond ik haar ook meteen irritant. Hopelijk valt het in jouw geval mee!
Serieus best vervelend inderdaad! Arme wij.

Jindai schreef:[naam] schreef:Jaah , ik heb mijn zus de keuze gegeven of hij of ik de deur uit. Ze woont gelukkig in Gelderland
Is het echt zó erg?![]()
Heeft je zus al een keuze gemaakt?

, net de kasten opgeruimd in de woon/eetkamer
Wil het graag zien, maar kan niet wakker blijven omdat ik morgen gewoon weer moet werken. 
Sterkte!
Ik slaap toch al slecht bij volle maan dus dan kan ik maar net zo goed wakker blijven ipv doelloos in bed liggen