Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:05

H&M of primark, is al een tijdje terug :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:38

Leuke outfit Lau! Ik vind overigens echt niet lijken dat het shirtje knelt. Zit prima lijkt mij! En leuke armband idd :D de bandjes van de schoenen zijn niet zo mijn ding.

_mexx_lady_ schreef:
Leuke outfit Lau!

Klinkt als een geslaagd outfit Tytonidae! Netjes en simpel.

Ik twijfel een beetje nu ik die verhalen van H&M hoor.. Als ik vandaag of morgen bestel heb ik het dan wel voor de 7de juni in huis? Zou moeten toch?

Dat is over ruim 3 weken :+ H&M is ook alweer niet zo traag :') verzending duurt bij mij ongeveer 5-7 dagen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:11

Voor 7 juni heb je het wel binnen hoor! Zoals Roos zegt, ongeveer een week.

Gisteren nog twee dingetjes besteld, vind de all stars echt tof en aas er al een tijdje op. Hopelijk passen ze.

Afbeelding

En een simpele top, heb hem ook al in het wit en zwart.

Afbeelding

Heb 5 vuilniszakken aan kleding weggedaan, dus ga binnenkort shoppen voor wat nieuwe (basic) kleding.
Laatst bijgewerkt door CCCCC op 16-05-15 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:18

Leuke aankoopjes hierboven!

Ik ging een jasje passen bij de H&M want ik vond hem zo leuk, toen ik het aan had heb ik het gelijk maar meegenomen :+
Het is vet mooi hihi, helemaal blij ermee (:

Afbeelding

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:20

Hij staat ook leuk bij die outfit! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:22

Leuk jasje!

Blazers van de H&M staan mij niet zo goed haha. Heb redelijk brede schouders in verhouding tot m'n taille en dan staan de blazers van Zara me een stuk beter. Jammer dat die twee keer zo duur zijn :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 09:10

Wat een leuk jasje!

CCC, ik vind dat shirtje ook leuk wat je hebt besteld. Is dat beetje hoge hals of valt het mee?
Ik moet ook echt eens nieuwe basics hebben, die van mij zijn allemaal versleten.

Lau, leuke outfit!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 09:20

Davinia_ schreef:
Wat een leuk jasje!

CCC, ik vind dat shirtje ook leuk wat je hebt besteld. Is dat beetje hoge hals of valt het mee?
Ik moet ook echt eens nieuwe basics hebben, die van mij zijn allemaal versleten.

Lau, leuke outfit!

Ja, de hals is wel redelijk hoog ja! Vind ik wel fijn, mijn sleutelbenen zijn best zichtbaar en hiermee kan ik het een beetje bedekken haha.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 09:27

Ooo, waarom vind ik dit topic nu pas. :oo Dit is helemaal niet goed voor mij, want heb voorlopig geen geld om dingen te kopen. :+
Vinden jullie het goed als ik hier wat inspiratie op doe en misschien wat outfits post? :)

marlo09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:08

CCCCC schreef:
Voor 7 juni heb je het wel binnen hoor! Zoals Roos zegt, ongeveer een week.

Gisteren nog twee dingetjes besteld, vind de all stars echt tof en aas er al een tijdje op. Hopelijk passen ze.

[ Afbeelding ]

En een simpele top, heb hem ook al in het wit en zwart.

[ Afbeelding ]

Heb 5 vuilniszakken aan kleding weggedaan, dus ga binnenkort shoppen voor wat nieuwe (basic) kleding.

Ik heb die Allstars ook! En ze zitten echt super gemakkelijk. Ze passen ook heel leuk op pasteltinten.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:10

De H&M heeft mij positief verast, heb de 12e besteld en krijg het vandaag al binnen! :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:19

Ik moet ook even mijn verbazing over H&M kwijt, heb de 14e besteld en krijg t ook vandaag binnen. Nog nooit zo snel gegaan bij H&M :oo

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:30

Ik heb dinsdag besteld bij de H&M en krijg het ook vandaag binnen :oo

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:32

Lekker dat het zo snel gaat bij de h&m!
Ik baal juist van ze, ik aas al de hele week op die short van 5 euro, maar die was al gelijk uitverkocht. Zelfs 's ochtends hebben ze hem niet.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:37

Davinia_ schreef:
Ik baal juist van ze, ik aas al de hele week op die short van 5 euro, maar die was al gelijk uitverkocht. Zelfs 's ochtends hebben ze hem niet.

Ja die had ik ook willen bestellen inderdaad...

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:39

xSannee schreef:
Davinia_ schreef:

Ja die had ik ook willen bestellen inderdaad...

Ik ook -O-

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 10:54

Oké kak ik had besteld bij de h&m wilde alles houden op een blazer na.. Nu had ik door tentamens elke keer geen tijd om die blazer te retourneren (wilde dat bij de winkel zelf doen zodat ik meteen nieuwe uit kon zoeken) dus wilde vandaag gaan. Maaaar je hebt 14 dagen de tijd om te ruilen, heb het pakketje officieel pas 3 mei ontvangen maar op de bon staat dus 30 april... Zou ik het nou nog terug kunnen brengen naar de winkel?

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:03

Je kunt het altijd vragen? Ik heb volgens mij ook wel eens eens shirt 2 dagen te laat teruggebracht, toen deden ze niet zo moeilijk. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:27

Leuk jasje liespower! :j die heb ik ook in het zwart en het paars.

En toffe allstars Corien, die heb ik nog nooit gezien. Ben benieuwd naar een outfit foto.

Vandaag tussen 11:30 en 15:00 worden mijn adidasjes bezorgd <3 Ik bid dat ze passen want ik wil ze zo graag dragen :D

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:47

Ik kom even binnenvallen, kunnen jullie me misschien een paar combineertips geven? Ben hier nooit zo goed in :o
Mijn mint schoenen vind ik heel lastig om te combineren, wat voor kleur broek zouden jullie hier boven doen? En hoe kan je een legerkleurig shirt combineren qua broek?

Leuke foto hierboven trouwens!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:50

Venthe schreef:
Oké kak ik had besteld bij de h&m wilde alles houden op een blazer na.. Nu had ik door tentamens elke keer geen tijd om die blazer te retourneren (wilde dat bij de winkel zelf doen zodat ik meteen nieuwe uit kon zoeken) dus wilde vandaag gaan. Maaaar je hebt 14 dagen de tijd om te ruilen, heb het pakketje officieel pas 3 mei ontvangen maar op de bon staat dus 30 april... Zou ik het nou nog terug kunnen brengen naar de winkel?

Winkel weet ik niet, retour sturen kan nog wel. Hebben ze bij mij nooit moeilijk over gedaan!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:54

Oke ook ik kom even binnen vallen in dit topic, ik hoop dat er hier bokkers zijn die me kunnen helpen!
Want.. ik ben al een tijdje opzoek naar zo'n soort jas <3
Alleen heb ik al menig wat websites afgezocht en helaas zonder resultaat.. heeft iemand hier het antwoord?
Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:40

Tromferoffel!!!

Mn jurk past aan alle kanten hahahaha! Super snel geleverd door top vintage. Aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:48

BloemBloem schreef:
Tromferoffel!!!

Mn jurk past aan alle kanten hahahaha! Super snel geleverd door top vintage. Aanrader!

Wij zijn wel benieuwd naar een foto natuurlijk! :))

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:17

Ann_Pam schreef:
Oke ook ik kom even binnen vallen in dit topic, ik hoop dat er hier bokkers zijn die me kunnen helpen!
Want.. ik ben al een tijdje opzoek naar zo'n soort jas <3
Alleen heb ik al menig wat websites afgezocht en helaas zonder resultaat.. heeft iemand hier het antwoord?
[ Afbeelding ]

Ik heb er precies zo 1 gezien bij missguided! Helaas zijn ze nu bezig met onderhoud van de site, als hij het weer doet zal ik je een linkje sturen :)