Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_mexx_lady_ schreef:Leuke outfit Lau!
Klinkt als een geslaagd outfit Tytonidae! Netjes en simpel.
Ik twijfel een beetje nu ik die verhalen van H&M hoor.. Als ik vandaag of morgen bestel heb ik het dan wel voor de 7de juni in huis? Zou moeten toch?
Davinia_ schreef:Wat een leuk jasje!
CCC, ik vind dat shirtje ook leuk wat je hebt besteld. Is dat beetje hoge hals of valt het mee?
Ik moet ook echt eens nieuwe basics hebben, die van mij zijn allemaal versleten.
Lau, leuke outfit!
CCCCC schreef:Voor 7 juni heb je het wel binnen hoor! Zoals Roos zegt, ongeveer een week.
Gisteren nog twee dingetjes besteld, vind de all stars echt tof en aas er al een tijdje op. Hopelijk passen ze.
[ Afbeelding ]
En een simpele top, heb hem ook al in het wit en zwart.
[ Afbeelding ]
Heb 5 vuilniszakken aan kleding weggedaan, dus ga binnenkort shoppen voor wat nieuwe (basic) kleding.
Venthe schreef:Oké kak ik had besteld bij de h&m wilde alles houden op een blazer na.. Nu had ik door tentamens elke keer geen tijd om die blazer te retourneren (wilde dat bij de winkel zelf doen zodat ik meteen nieuwe uit kon zoeken) dus wilde vandaag gaan. Maaaar je hebt 14 dagen de tijd om te ruilen, heb het pakketje officieel pas 3 mei ontvangen maar op de bon staat dus 30 april... Zou ik het nou nog terug kunnen brengen naar de winkel?
Ann_Pam schreef:Oke ook ik kom even binnen vallen in dit topic, ik hoop dat er hier bokkers zijn die me kunnen helpen!
Want.. ik ben al een tijdje opzoek naar zo'n soort jas![]()
Alleen heb ik al menig wat websites afgezocht en helaas zonder resultaat.. heeft iemand hier het antwoord?
[ Afbeelding ]