Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:33

Dat was dus mijn probleem ook. ;) Terwijl ik eigenlijk verbaasd was hoe gaaf die onderkant was en hoe het model stond. Beide had ik niet verwacht, maar ook zonder dat bandje was het hem gewoon niet.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:51

Misschien moet je hem nog een keer passen? Als alleen het bandje en de rechter borst het is is het misschien de moeite waard kijken wat je er dan van vind. De onderkant is zo prachtig

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:17

Ik vind de onderkant juist te frou-frou frutselig en te druk. Maar smaken verschillen :P
Het bandje ben ik ook geen fan van.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:49

Ik vind de onderkant ook de afknapper. :P

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:12

Ik vind hem wel wat hebben. Of het me zal staan is het tweede haha

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:16

Afbeelding

Ik heb mijn trouwlook gevonden :Y)

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:29

Oh wow mooi hoor tassie!
Toch jammer dat ik mijn bruidsjurk al heb uitgezocht!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:34

Ik zou hem inruilen voor deze! Spannend zeg over 20 dagen ga ik mijn jurk uitzoeken. Hoop echt dat wat ik in mijn hoofd heb hm wordt. Staar al 3 maanden naar hetzelfde plaatje :P

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:13

Die van de vorige pagina vind ik onderaan wel mooi, maar zou het nooit voor mezelf kiezen. Bovenkant "klopt" niet, idd het bandje en de verschillende stoffen. Past imo niet met de onderkant...

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 10:58

Eerder in het topic heb ik gezegd dat ik graag op het strand wil trouwen en een simpele/vlotte jurk.

Ik kijk nu de serie Gossip Girl en de perfecte jurk kwam voorbij, vooral de halslijn vind ik echt prachtig.
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:13

Maar haar tieten zijn ook echt niet normaal hoor, de takke.

Niet mijn stijl maar wel prachtig afgewerkt.
Afbeelding

Komt wel in de buurt bij wat ik mooi vind
Afbeelding

Dat lijfje <3
Afbeelding

Als je het lijf er voor hebt vind ik dit onverwacht toch heel mooi
Afbeelding

Beetje nachthemd idee krijg ik hierbij :7
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:19

Van die eennalaatste heb ik zoiets van damn hoe moet je lopen? :')
Ik vind die blauwe LB op de vorige pagina erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:26

Oh wauw hele mooie jurken Pantykous.. <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 11:35

Joolien schreef:
Van die eennalaatste heb ik zoiets van damn hoe moet je lopen? :')
Ik vind die blauwe LB op de vorige pagina erg leuk.

Daar verkijk je je op! Ik heb ook zo'n jurk aangehad, maar hij loopt vaak precies bij de knieën uit, waardoor je die gewoon kunt buigen.
Je moet je er geen Morticia Addams loopje bij voorstellen :P

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:19

Geheel tegen mijn planning in heb ik zaterdag mijn jurk gevonden, afgerekend en meegenomen :o
Ben iets trots op mezelf want het is eigenlijk precies geworden wat ik had bedacht dat het mooiste/beste zou zijn!

Arme jurk was wel weer even uit de gratie 'savonds en de volgende ochtend, er was een situation met m'n schoonzus (die niet mee was maar dat bijzonder graag had gewild + er van uit was gegaan dat ze zou worden uitgenodigd) en daarop volgend ruzie met m'n vriend daarover. Ondanks dat het zo'n goeie jurk is, was hij voor m'n gevoel helemaal besmet door de situatie :( Gelukkig was schoonmoeder (die ook niet mee was en mssn ook wel teleurgesteld daarover) 'savonds heel erg lief en enthousiast, en begint m'n moeder er ook elke keer over ("Ik kijk steeds nog even naar de foto's, zo mooi!") dat het ondertussen weer goed begint te komen. Ik kan nu ook weer blij kijken naar de foto's en heb nog een paar keer gelukkig in de hoes geloerd :o)

Het leuke van het passen was dat we al heel snel een goed model voor mij hadden, en dat eigenlijk alles echt goed stond. Ondanks dat ik er zelf nooit zo van onder de indruk ben ging 1 jurk niet dicht omdat mijn buste te groot was _O- dat zijn dan toch aardige complimenten, haha.

edit: nu met foto :)
Afbeelding
Deze is het uiteindelijk niet geworden, maar was wel mijn 2e keuze. Vind m nog steeds leuk en kleurrijk. :)

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:34

Overigens kwam schoonzus met suggesties voor wat ze voor me had bedacht die ik zó lelijk vond (in de categorieën 'hoe kan je me dit aandoen' en 'wíl je dat ik er stom uit zie?') dat ik me op dat moment minder schuldig voelde over de hele situatie _-:(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:41

Fijn Indy_Mouse dat je een jurk hebt gevonden!!
Was hij al helemaal goed dat er niets aan hoefde vermaakt te worden? Dat je hem gelijk mee kon nemen.

Wel rot dat je schoonzusje zo deed.
En maakt je moeder het er ook niet makkelijker op, zo te lezen.

Maar geef je wel groot gelijk dat je de mensen hebt meegenomen die je wilt meenemen.
(Zeker nu je de smaak van schoonzusje weet := ook totaaaaaaal mijn ding niet, maar ieder op zich natuurlijk)

Maar had je gezegd dat je geen jurk wilde ofzo, dat ze met deze opties komt? :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:45

Waar ben je geweest Indy? Was het dan een aanbiedingsjurk dat je 'm zo mee kon nemen?

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 14:57

Jurk zat eigenlijk prima, maar er moeten nog wel wat dingen aan gewijzigd worden waardoor ik nog wel terug moet voor het vermaken. Plus dattie dan gestoomd/gestreken/draagklaar word gemaakt.
Sammie, inderdaad, de jurk kwam uit de outlet (=laatste exemplaar aanwezig) en ik kreeg een 'special price for you' als ik m direct contact afrekende en mee nam. Ook iets met verzekering op de inboedel van de winkel als ik het goed begreep, die was 70% verzekerd terwijl dat bij mij thuis 100% is. Dan kan ik m beter meenemen. Ik was bij Wedding Wonderland in Rotterdam trouwens. Wisselende reviews maar voor mij op die locatie ging het prima.

Wellicht heb ik het niet zo goed vertelt hoor, maar dat mijn moeder en schoonmoeder zo enthousiast zijn was juist fijn. :)
Ik was er van uit gegaan dat dit bezoek een erg oriënterend passen zou zijn, en aangezien ik me best onzeker voelde over het hele jurken circus wilde ik een eerste keer het liefst zo min mogelijk mensen mee. Ik ging er van uit dat we vaker zouden gaan, en dan kon schoonzus best mee, leuk. Maar goed, dat liep dus ff anders.
Waarom ze dit had bedacht, geen idee. Ze houd zelf wel van dat soort ruime blousejes ed, en aangezien ik niet precies een jurken persoon ben had ze wellicht in alle goedheid bedacht dat ik een soort broek geschikter zou vinden.

Maar goed. Het is ongeveer goedgepraat en iedereen mag tzt mee naar het afpassen. Of we doen nog een keer kijksessie thuis, aangezien Jurk daar toch is! <3 Ik ga vanavond nog even weer in de zak loeren.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:06

Fijn dat je je jurk gevonden hebt en wat je schoonzus daar dan van denkt... Niet aan je hart laten komen! En die opties van haar... Euh nee, jakkes...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:28

Mijne hangt thuis, 21 nog komt nu snel dichterbij. Ik heb juwelen en schoenen ook.

Ook voor de burgerlijke trouw dag ervoor heb ik mijn outfit. Spannend nu.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 15:05

Ik spring er weer in na een heerlijke vakantie :Y)

Cayenne nog gefiliciteerd, het klinkt als een geweldige dag!

Ik heb dinsdag mijn trouwjurk uitgezocht en hij staat in bestelling, in april komt hij pas binnen. Nog even geduld dus #) Ben er echt heel blij mee, kan regelmatig even foto's kijken op mijn mobiel :+:

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:59

@poes, super!

@missannemijn, foto's? ;)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:32

Hihi ik hou hem even voor mezelf :D Het is een Ladybird :+:

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:07

Gefeliciteerd met de aankoop van je jurk missannemijn