Ladybird schreef:Its Raining

Hier mooi, warm en windstil...en gaat nog wel een weekje zo door als we de voorspellingen mogen geloven...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rienn schreef:Ik had mezelf gezworen om niet op bokt te komen of helemaal op internet, op wat fotootjes na op Facebook. Maar aangezien mijn vriend nu ergens onderwater ronddobbert en ik moederziel alleen op het strand bij het resort lig te genieten van het prachtige uitzicht en het internet hier zowaar heel goed werkt, kon ik mezelf niet langer bedwingen en moest ik jullie laten weten hoe warm (!!) het hier is.
Gisteren tot nu toe de warmste dag gehad. In de schaduw op 2 tiende na geen 40 graden, dus dat houdt in dat het in de zon tegen de 45/47 graden liep.
Dus dat.
gohya schreef:quartel schreef:Ja....het is vroeg donker weer....jammer hoor.
Daarom wilde ik ook maar een klein rondje lopen......anders kan ik de stoeptegels niet meer zo goed zien en struikel ik weer overal over
Jij bent ook nachtblind? heel irritant is dat he.Je ziet niet eens waar een stoeprand is.
gohya schreef:quartel schreef:Ja....het is vroeg donker weer....jammer hoor.
Daarom wilde ik ook maar een klein rondje lopen......anders kan ik de stoeptegels niet meer zo goed zien en struikel ik weer overal over
Jij bent ook nachtblind? heel irritant is dat he.Je ziet niet eens waar een stoeprand is.