Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:merrylegs schreef:zo te zien gaat niets wat ze aan gaat doen gewaardeerd worden. Zoek naar een leuk jurkje dat je vaker aan kan doen, als dat niet lukt zou ik gewoon dat witte jurkje aan doen. In wat voor wereld leven die mensen zeg. (nog nooit van reformisme gehoord trouwens, is dat iets van Nederland?)
In iedergeval in een wereld waar ik eigenlijk niks mee te maken wil hebben, de bekromenheid is zeer groot, alles is fout als je niet zoals "hun" bent.
Ondertussen maar voorgenomen gewoon het witte jurkje aan te trekken. Mocht de bruid daar echt problemen mee hebben (we sturen een foto op naar haar) trek ik gewoon een spijkerbroek aan. Vind ze dat ook niet okee, dan trek ik wel een tafelkleed uit de kast (grapje).
miss_lizje schreef:De jurkjes die ik heb zullen waarschijnlijk allemaal afgekeurd worden omdat ze niet over de knie heen komen. Ik heb dus wel jurkjes die ik aan wil doen, maar ze voldoen niet aan de refo norm. En er staat niet eens een dresscode op de uitnodiging dus het is echt gissen van wat wel en niet kan (maar vriendlief gaat contact opnemen met de bruid en wat foto's doorsturen van verschillende outfits van mij).
En ja, als student moet ik echt goed op mijn geld letten en kan echt niet zomaar uit shoppen gaan. Ik draai echt elke euro om en ben ook hard aan het sparen voor mijn vakantie.
xRoosss schreef:Thanks iedereen!!
Heb ze gewoon van nike.nl ze staan alleen op de mannen afdeling hahaha. Maar de maten 39 en lager is vrouwen model en 40 en hoger is mannen model.
@xSwanHeart, wat cool. Waar werk je als ik vragen mag?
miss_lizje schreef:De jurkjes die ik heb zullen waarschijnlijk allemaal afgekeurd worden omdat ze niet over de knie heen komen. Ik heb dus wel jurkjes die ik aan wil doen, maar ze voldoen niet aan de refo norm. En er staat niet eens een dresscode op de uitnodiging dus het is echt gissen van wat wel en niet kan (maar vriendlief gaat contact opnemen met de bruid en wat foto's doorsturen van verschillende outfits van mij).
En ja, als student moet ik echt goed op mijn geld letten en kan echt niet zomaar uit shoppen gaan. Ik draai echt elke euro om en ben ook hard aan het sparen voor mijn vakantie.
miss_lizje schreef:Zoals ik al eerder zei: we sturen foto's van alle jurkjes die ik heb. Bruid mag kiezen welke ik aantrek. De off-white is wat langer als de andere. En dat "we" allemaal student zijn betekend nog niet dat je in mijn portomonee kan kijken. Als ik zeg dat ik geen geld heb om een nieuwe outfit erbij te kopen, is dat er ook niet. Ik ben volgende week ook al 80 euro armer voor 1 bh (probeer maar goedkoop een 70F te vinden die goed ondersteund, ga je echt niet voor slagen bij de hunkemuller). En aangezien ik nog maar 2 goed passende heb, heeft dat echt meer prioriteit.
Doubtless schreef:Dress code lijkt me vrij duidelijk aangezien je goed op de hoogte bent van haar achtergrond. Wat iemand al eerder zei, ik zou ook liever hebben dat je noet komt dan in het wit
Kan je vriend of je ouders je financieel bijschieten? Voor zo'n belangrijke gelegenheid?