Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 12:32

Het bod op Facebook accepteren.
Voor 30 euro is vast ook wel een andere lekkere stoel te vinden :j

c_esther

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 12:34

Ja zei mn moeder ook al,
thanks... hoop dat dat vrouwtje een keuke stoel vind

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 12:42

Alleen bij echt goede vrienden geef ik mn spullen voor een prikkie weg... Anders weten ze je de volgende keer nog beter te vinden.. :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:33

Renee1991 schreef:
Ik ben met ene Anna aan het mailen over de verkoop van m'n vriend z'n elektrische gitaar.. Krijg ik dit mailtje:

Hoi,
Sorry ik wat vragen foto van hals backplate en is de koffer van fender heb je rekening?
Groetjes Anna

Pleh?! :')

Die wil gewoon weten of je de rekening/aankoopbon van dat ding nog hebt. En verder wil ze foto's van de hals en de backplate, en zou ze graag willen weten of de koffer van het merk fender is. Niet zo duidelijk verwoord though :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:37

Ugh marktplaats... Haat liefde verhouding... Heb nu mijn dekjes erop staan... 5 stuks.. Mooie dekjes, niet van die flut dingen vol vouwen... Krijg ik biedingen van 5 euro inclusief verzendkosten voor allemaal... Wat denken ze zelf :roll: .

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:37

Idd alleen echt goede vrienden krijgen spullen van mij gratis of echt voor een prikkie. Vrienden die vrienden zijn als het ze uitkomt wil ik heus wel een beetje matsen maar 45 euro is wel een heel groot gat.

Ik heb mn trailer te koop staan, en krijg steeds reacties van mensen die nog maar 1 of 2 dagen actief zijn op bokt, verder totaal geen berichten oid hebben. Verder weinig tot geen vragen over de trailer zelf, maar alleen wanneer ze precies zouden kunnen komen en kijken en waar precies de trailer staat :=
Als ik dan antwoord met alleen de plaats en dat ze kunnen komen wanneer het ze uitkomt, hoor je er niks meer van.. Ben ik te wantrouwend als ik niet meteen het exacte adres geef? :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:51

Ik heb aan dat meisje vh grondwerk mijn deken verkocht

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:54

Groot gelijk roxxie! Zou het ook zo doen. Bij echt interesse vragen ze echt wek concreter eea uit en maken ze een afspraak!

Kreeg trouwens nog reactie van degene die op mijn scapa had gereageerd. Stond excuses in omdat ze dacht dat de uitleg over wat ze wilde ruilen er ook bij stond, ze begreep na mijn tweede mail dat dat dus niet zo was en begreep nu ook mijn wat snibbige reactie. Mp is dus niet heilig heb ik weer ervaren! Excuses aanvaard uiteraard!

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:54

Alja schreef:
Ik heb aan dat meisje vh grondwerk mijn deken verkocht

Niet geruild dus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:01

Vjestagirl schreef:
Renee1991 schreef:
Ik ben met ene Anna aan het mailen over de verkoop van m'n vriend z'n elektrische gitaar.. Krijg ik dit mailtje:

Hoi,
Sorry ik wat vragen foto van hals backplate en is de koffer van fender heb je rekening?
Groetjes Anna

Pleh?! :')

Die wil gewoon weten of je de rekening/aankoopbon van dat ding nog hebt. En verder wil ze foto's van de hals en de backplate, en zou ze graag willen weten of de koffer van het merk fender is. Niet zo duidelijk verwoord though :P

Aha! Thanks :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 15:19

Mijn marktplaats verbazingen van vandaag. Ik ben opzoek naar een stoel (of een paar stoeltjes) voor een project. Ik zoek iets heel specifieks. Hoeveel advertenties er wel niet zijn zonder foto, met wazige foto's, foto's die duidelijk van een familiefeestje zijn waar tante Bertha op de stoel zit (die daardoor niet meer zichtbaar is)...

En dingen waar 'bieden' bij staat, en dan vrij bieden aanstaat, zonder vraagprijs. Ja, ik bied geen €100,- voor n stoel, maar een stuk minder. Krijg je mailtjes als "Als je het voor die prijs wilt hebben moet je maar op de sloop kijken, voor minder dan €80,- gaat het niet weg". Zet dat er dan bij!

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 15:29

Net m'n bodyprotector op BM gezet... Zo op marktplaats...
Ben benieuwd wat voor een reacties ik krijg :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 15:44

Ik denk dat je betere reactie's krijg als je er een foto bij zet :)

Hahahah Carla, echt weet wat voor jullie := Degene was niet echt blij denk ik.

Ik kan me ook ergeren aan de slechte kwaliteit foto's en ontbrekende informatie die bij veel advertentie's staat.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 16:16

kiki1976 schreef:
Ik denk dat je betere reactie's krijg als je er een foto bij zet :)

Hahahah Carla, echt weet wat voor jullie := Degene was niet echt blij denk ik.

Ik kan me ook ergeren aan de slechte kwaliteit foto's en ontbrekende informatie die bij veel advertentie's staat.

Ik had de foto's geüpload maar pas later zag ik dat het niet goed gelukt was :o
Nu staan er als het goed is foto's bij :j

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 16:27

wij zouden vandaag om 15.30 bij een pony gaan kijken. Werd al erg weinig gecommuniceert door haar (ze kon niet bellen ivm sim kaart kapot oid) maar ze heeft haar adres niet eens gegeven.

Vind het zo raar ( en waardeloos) dat je je pony te koop hebt staan, maar je reageert niet eens fatsoenlijk op potentiele kopers

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 20:43

Yom, dat is zeker raar! Maar misschien twijfelt ze over de verkoop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 21:21

Ik ben net even begonnen met rondkijken voor een tweedehands 1,5-paards trailer, om beetje te kijken hoe de prijzen liggen.
En gelijk een hoop ergernis! Ofwel staat de maat er niet bij, ofwel zetten ze 1,5 paards en staat er een foto van een 1-paards of 2-paards.
Ook ontbreekt erg vaak het leeggewicht en de mtm. Om over de staat nog maar te zwijgen. Staat er "pas vernieuwd" en zie je een trailer op foto waarvan je vreest dat zelfs een vlieg al door de bodem heen zakt van rottigheid.

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:10

ik heb net easy boots te koop aangeboden. 1 paar. nieuwprijs op dit moment 80,- per stuk. ze zijn ongeveer 10 uur gebruikt. wat is nu een reeele prijs voor de 2 te samen? ik had nu al een bod binnen maar daar gaan ze echt niet voor weg.....

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:12

Zijn er geen andere tweedehandsjes waarmee je de prijs kunt vergelijken? Ik ben er verder niet bekend mee dus durf er niets zinnigs over te zeggen :o

Hier weer een paar goeie ervaringen, in een paar dagen tijd 2x een goeie deal gesloten zonder langdradig gemuts. Daar hou ik van :D Als het goed is komen dan volgende week een nieuwe HAF pad en een bijna nieuw hoofdstel+teugels binnen.

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:17

nee, ik ben de enige met gebruikte op mp. staan nieuwe op...zelfs voor 92,- per stuk.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:20

ydnew schreef:
nee, ik ben de enige met gebruikte op mp. staan nieuwe op...zelfs voor 92,- per stuk.

Zoo... Misschien 70 per stuk?
Ik kan nu ook rare dingen roepen hoor :o

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:21

Wendy, even vergelijken met andere die te koop staan.
Helaas denken er veel, tja is toch 2ehands. Terwijl ze eigenlijk nog zo goed als nieuw zijn.....

Ik word op het moment lichtelijk gek van alle mensen die alleen maar belachelijk lage biedingen doen of gaan mailen met belachelijke voorstellen.
Of ze denken dat wanneer ze een bod mailen die vele malen lager is dan de biedingen die er al bij staan.
En wanneer je zegt van, dat er al hogere biedingen zijn gedaan.
Ze beginnen over van "tja wie zegt dat hun ook nog daadwerkelijk een reactie terug gaan geven.......
Kijk als het bod er nu nog bij in de buurt kwam maar bij 1 iemand was deze ruim € 200.- lager, maar dacht wel dat wanneer ze gelijk zou komen, ik het aan haar verkocht.
En nee hoger ging ze niet bieden want ze moest er nog heel ver voor rijden...

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:29

ik had zelf bedacht voor minimaal 75,= voor de 2....... anders liggen ze toch maar te liggen.... en vergelijkingsmateriaal kan ik niet vinden. alleen maar nieuw.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:31

Ik heb overlaatst zgan gekocht voor €100 en dan had ik er 4..

Mijne zijn van marquis?

Lastig.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 00:22

:= Ik was nu ook een 'foute' verkoper.... Had een R4 kaartje (DS) geplaatst, maar binnen een uur een reactie van MP dat ik handelde in strijd met de regels.... :o