MyLittleLove schreef:dressagelady schreef:Morgen is alles in duitsland dicht trouwens, ik weet niet wanneer je wilde gaan yom?
![]()
![]()
![]()
Wat??
Essen zit dicht vandaag volgens de site.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladyson schreef:Ik ben zo blij met de Primark in Zoetermeer! Op de een of andere manier pas ik alleen Primark broeken en de afgelopen 2 jaar ben ik steeds naar Zaandam of Hoofddorp gereisd, maar nu kan ik lekker makkelijk nieuwe broeken kopen. Nou ja, nog eventjes geduldZit dus ook fanatiek mee te lezen in het topic om alvast te bedenken wat ik allemaal ga kopen als de Primark open is.. Sla denk de eerste dag wel over, of zal het dan misschien juist rustiger zijn
EDIT: he balen, ik ontdek net dat het die week herfstvakantie is.. het zal dan vast niet rustig zijn
friendly schreef:Weet iemand eigenlijk of je bh's mag passen? Twijfel altijd erg of ik er bh's wil gaan halen maar ik heb heel erg dat bij de ene bh ik maat X heb en bij de ander Y. Dus zou ik ze graag willen passen. Heb niet zo veel bh's dus dan zou dit ideaal zijn om eens goedkoop aan meer te komen..
friendly schreef:Weet iemand eigenlijk of je bh's mag passen? Twijfel altijd erg of ik er bh's wil gaan halen maar ik heb heel erg dat bij de ene bh ik maat X heb en bij de ander Y. Dus zou ik ze graag willen passen. Heb niet zo veel bh's dus dan zou dit ideaal zijn om eens goedkoop aan meer te komen..