Nant schreef:Shilady ik ben benieuwd wat er zo belangrijk was dat hij je wakker mocht bellen.
ik pb even

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nant schreef:Pimaude je voelt je toch wel vereerd nu, na die liefdesverklaringen
Hij komt ook al snel vrij zie ik, stiekem best spannend he?
Dat van die herfstbladeren is echt een leuk idee Maaike. Misschien als ik nog een ander ga schrijven die niet buitenkomt, kan ik dat doen.
Shilady, zo'n bezoek lijkt me erg interessant en lijkt me inderdaad dat je veel te horen krijgt. Zit een van jouw penpals echt in een gang/groep? Gaaf! Ik krijg echt zo'n prison break idee.
Monty lijkt erg braaf bij jullie penpalls
Nimber schreef:Ik stuur ook nog alles met de post! Ik heb weer een boel kaartjes gekocht en gel pennen in felle kleuren met glitters hèhè. Gister naar Glow in Eindhoven geweest rn overal foto's van gemaakt. Ik ga de hele tour stap voor stap beschrijven en met foto's versturen
shilady schreef:Kedevr schreef:O jee (waneer komt hij vrij?) Hoe gaat dat eigenlijk heeft een gedetineerde ook jullie adres of moet hij zijn brief afgeven bij een cipier?
ze schrijven zelf jou address op de brief en plakken er een postzegel op en geven de brief ongeopened aan de mail/afdeling /person
Mavelle schreef:Pimaude, jij schreef toch nog niet zo lang? Vind dat je er wel erg enthousiast in duikt, dat is ook juist wel heel leuk, maar vergeet niet dat je iemand niet echt leert kennen door brieven (net als je iemand door alleen social media niet leert kennen). Klinkt misschien een beetje moederlijkmaar het is goed bedoeld.
Mavelle schreef:Pimaude, jij schreef toch nog niet zo lang? Vind dat je er wel erg enthousiast in duikt, dat is ook juist wel heel leuk, maar vergeet niet dat je iemand niet echt leert kennen door brieven (net als je iemand door alleen social media niet leert kennen). Klinkt misschien een beetje moederlijkmaar het is goed bedoeld.
Maaike schreef:Mavelle schreef:Pimaude, jij schreef toch nog niet zo lang? Vind dat je er wel erg enthousiast in duikt, dat is ook juist wel heel leuk, maar vergeet niet dat je iemand niet echt leert kennen door brieven (net als je iemand door alleen social media niet leert kennen). Klinkt misschien een beetje moederlijkmaar het is goed bedoeld.
Niet echt leert kennen??? Daar ben ik het echt niet mee eens. In brieven moet je dingen zo goed uitleggen, mijn ervaring is juist dat je elkaar heel goed leert kennen. Maar misschien ben ik de uitzondering op de regelToen B en ik elkaar vorig jaar voor het eerst zagen, was het gelijk vertrouwd. 5min later zaten we in de auto en toen was het al zo dat we elkaar alleen maar aan hoefden te kijken om te weten wat de ander denkt. En we hebben eerst alleen maar brieven geschreven, later veel via facebook. Bellen hebben we nooit veel gedaan. Dus ik denk toch echt dat we elkaar via de brieven zo goed hebben leren kennen
Leuk gedaan Pimaude, je brief zo!Mochten de gevangenis medewerkers jullie post na willen lezen, hebben ze in elk geval wat te doen
![]()
Mijn post-it brief bestond volgens mij uit zo'n 40 post-its. Ik meen dat ik toen zelfs sorry op de envelop heb geschreven voor degene die het moest/wilde checken
pimaude schreef:Targaryen schreef:Waar zit Noah voor als ik vragen mag?
Ik zou van zo'n brief eerlijk gezegd wel de kriebels krijgen.
haha de kriebels slecht?neeeuhh hij bedoelt het wel echt lief. ik pb je.
Overigens wel heel leuk om alle meningen te lezen!
Mavelle schreef:Maaike, hij kent jou heel goed.. maar als je een inmate hebt die wat manipulatiever is dan ken je alleen de kant die hij wil dat je kent. Dat moet je gewoon niet vergeten. Overigens vind ik dat alweer anders liggen als je zoals shilady ook bezoeken breng, en nog weer anders als je zoals isegrim al jaren bevriend bent. En het is niet dat ik denk dat pimaude naief is, want er zijn ook hele slimme hoogopgeleide mensen die gemanipuleerd worden door mensen die ze dagelijks zien. Zoals ik al zei, mama bedoeld het goed!(En als dit een wat onsamenhangend verhaal is, komt dat omdat ik heel traag op mn mobiel ben)