Nope, vind 't heel leuk om te doen, maar heb helaas 'n (blijvende) blessure waardoor ik geen lange afstanden kan en mag rennen, dus helaas Heb wel 'n broertje die bij de selectie voetbalt, altijd leuk om te kijken, 10 jarige jochies En ik heb geen idee wie 't is, de baard zit in de weg Steekie met baard is ook wel hilarisch
Maar 't zit sowieso in de familie hier, iedereen heeft eigenlijk wel wat gedaan/doet iets met voetbal Ons mam is ooit coach geweest van 'n zaalvoetbalteam, mocht ze alleen niet meer Vond altijd dat de scheids verkeerde beslissingen nam en ging daar harder tegenin dat 't team
Jaa, mij ook En 't is echt een van de Nederlanders Ik kan echt niet tegen dit soort dingen, wel iets herkennen, maar 't niet weten, dan word ik zo gek van mezelf
Ik heb gevoetbald,, maar ben gestopt vanwege mijn enkelblessure waar ik dus niet meer vanaf kom Ik stond altijd links achter of links half... Wel (voor mij) fijne en goede posities, aangezien ik ook linksbenig ben.
Maar nu kijk ik het dus alleen En wordt steeds fanatieker Morgen Ajaxx
Marrjjollein
Geplaatst: 22-12-10 11:08
Joonsel schreef:
Ja, Room is de keeper
Voetballen jullie zelf trouwens ook? Ben ik wel benieuwd naar.
Vroeegaaah eventjes, ik ben van plan om deze zomer weer te beginnen
Ik vond 'm de laatste tijd aardig irritant spelen.. En als hij weggaat en Suarez weer terugkomt van z'n schorsing, heeft Sulejmani weer meer kans op 'n basisplaats En ik vind persoonlijk Sulejmani leuker spelen dan El Hamdaoui, maar hij is zéker geen slechte speler