Ik ga nu als een speer naar stal want hier is het nog droog en volgens de buienradar blijft het nog wel even zo.
corinagirl
Geplaatst: 05-03-10 15:34
Hier in Bedum, Groningen, sneeuw het nu flink. Alleen het is wel natte sneeuw, het blijft niet liggen. Ik heb nergens gehoord dat er flink wat sneeuw gaat vallen. Op buienradar.nl en weeronline.nl staan geen extreme weersomstandigheden. Staat ook dat het morgen droog is en de zon schijnt.... Dus al valt er sneeuw, dan zal het snel weer weg gaan * klopt snel af *
Vanmorgen bij ons lichte sneeuw/hagel, dun laagje. Nu hier in Heerenveen lichte regen met (als je goed kijkt) een spatje sneeuw er door. Laat dat pak sneeuw nog maar even wachten tot ik om half 6 thuis ben.
In Grun sneeuwde het gisteravond al even lekker (uiteraard precies toen ik buiten was..) nu sneeuwt het ook lekker (Assen) door maar het blijft gelukkig niet echt liggen.
vanochtend lag er een dun poeder laagje. maar daar is nu niks meer van te zien
Melia
Geplaatst: 05-03-10 16:03
Vanochtend toen ik naar school ging sneeuwde het, nu ligt er niets meer. Ben blij dat buienradar nu niet klopt want volgens hun zou het nu moeten regenen/sneeuwen en het is gewoon droog met een licht zonnetje . Maar zal wel niet lang meer duren, zeker als ik weg moet .
Bah . Hier (Apeldoorn) is het gelukkig (nog) droog. Heb begin van de middag nog heerlijk een rondje hei gedaan met mijn paard, er was zelfs nog een voorzichtig zonnetje te zien.
Blijft gelukkig niet liggen. Mooi zo houden, troep!
Loeser
Geplaatst: 05-03-10 16:39
johanna_ schreef:
Ik hoop het niet, de bak is nu heerlijk te bereiden en lekker droog!
Beetje peper en zout erbij? Smaakt de bak wellicht nog lekkerder
Hier nog niets te zien, begint wel te zwaaien en grijze wolken komen eraan!
Nagano
Geplaatst: 05-03-10 16:41
hier in waalwijk geen sneeuw houden zo ik wil nu zondag eindelijk naar les (ik les in een wei) en door die rot sneeuw/ ijzel /vorst kan ik al weken niet dus de sneeuw mag van mij hier weg blijven