alweer.. Dat gaat een lange lente en zomer worden daar!
Arabesk
Geplaatst: 14-04-11 21:31
Kom ik aanrijden bij de paarden zie ik vóór me een zwarte politie auto met blauwe sirene de weg opdraaien en achter me volgen nog 4 politie auto's, wat later een ambulance, dus ik dacht al "he??? geen brandweer??" Maar toen toch een brandweerauto, 2 auto's van de KNRM en toen nog 7 brandweer wagens en een helikopter . Nu nog steeds helikopters, terwijl ik nu al weer thuis zit, toch zo'n 5 km er vandaan.
Hier krijg je toch een zenuwinzinking van . Het leek wel weer compleet oorlog.
Woensdag was het echt heerlijk weer wou toen eigenlijk de duinen in .. maar deed het gewoon weg niet.. Het was mooi weer met een zuchtje wind... en het was woensdag.. Gedoe allemaal.. Ze moeten idd gaan controleren te paard of op mountain bike.. Blijft de Politie te mountainbike lekekr fit!
Tja dat weet je nooit, het is vast ook al gebeurt dat kwajongens dachten van 'oh gaan we ook es proberen'. Dit leek wel weer op de 'echte' pyromaan omdat er een gerucht gaat dat het op vier plekken aangestoken is.
Zeker dit keer, omdat het zo dichtbij de grote parkeerplaats van Hargen was, waar toch altijd nog wel mensen rondlopen. (Die grote parkeerplaats ook voor trailers enzo als ruiters het strand op willen)
Naja, zou je eigenlijk wel moeten doen, hoe meer mensen er weg blijven, hoe makkelijker het wordt voor die gek
AnneOmie
Geplaatst: 15-04-11 17:17
Cayenne schreef:
alweer.. Dat gaat een lange lente en zomer worden daar!
Ben er ook bang voor... ik zag de heli's gisteren ook al over stal vliegen en boven het duin hangen! Kreeg er echt heel naar gevoel bij en word er ook zo ontzettend boos om. Wat een idoot/idioten die daar fikkie lopen te stoken in die prachtige natuur Ik blijf er wel gewoon rijden hoor, maar wel eng idee. Ik rij ook altijd in de omgeving van Bergen/Schoorl.
pff kan diegene dan niet eens ophouden met brandstichten ... ik zit nu elke dag nu de zon schijnt t kijken of hij weer bezig is...t kan idd nog een ellendig lange zomer gaan worden..
kitty_gomez
Geplaatst: 18-04-11 11:39
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt