Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:32

Rianne_E schreef:
Ook zo leuk is het als je iets verteld over een bepaald product, dat ze het bij een andere oudere collega gaan navragen of het klopt wat ik heb verteld 8)7 ^)

Oja dat ken ik! Heb ik ook vaak gehad.
Ik werk bij de Livera en laatst kwam er ook een vrouw naar me toe om te vragen of we een BH nog in een bepaalde maat hadden, dus ik dat nagekeken in de computer. Ik zeg: Nee mevrouw helaas die hebben we niet meer. Gaat ze vervolgens naar een oudere collega en vraagt hetzelfde maar ze kreeg ook hetzelfde antwoord als dat ik der gaf.

En pas ook ik werk dan op de vrijdagavond en zaterdag de hele dag. Kwam er dus een stel om een BH te bestellen. Nou prima had ik dus gedaan. De week daarna was ie binnen komen ze dus terug toen ik er ook was. Zegt die kerel ineens: Heb je alweer dat aan..?? Ik keek hem echt zo aan van }:0 >;) :o? Verstond hem eerst niet en moest het 2x navragen wat hij nou eigenlijk zei. Zegt zijn vriendin: Dat jij daar op let man, dat zeg je tegen mij ook nooit. Hij: Ja jij hebt dat ook nooit.
En bedankt :Y) was echt toevallig dat ik 2 zaterdagen hetzelfde aan had.

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:34

nou ja wat een stomme opmerking.. vind ik echt nergens op slaan.. alsof je niet elke zaterdag het zelfde aan mag... :+

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 00:26

perdjes schreef:
Zegt zijn vriendin: Dat jij daar op let man, dat zeg je tegen mij ook nooit. Hij: Ja jij hebt dat ook nooit.
En bedankt :Y) was echt toevallig dat ik 2 zaterdagen hetzelfde aan had.

Dure vriendin heeft hij dan, als ze nooit 2x hetzelfde aan heeft. ;)

perdjes

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 00:30

Ja dat bedacht ik me dus ook!

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 00:42

Lees altijd stiekem mee, nu had ik vanavond ook zoiets stoms:

Klant: En ik wil ook graag 4 zware melle.
Ik: 4 zware van nelle meneer?
Klant: Nee, 4 zware van melle. Mijn vrouw zei melle.
Ik: Die hebben we helaas niet, we hebben wel van nelle, ik denk dat uw vrouw die bedoelde
Klant: (beledigd) Ik weet heus wel wat mijn vrouw zei hoor!
Ik: Dat geloof ik ook wel, maar misschien zei ze het verkeerd.
Klant: Oh ja, dat kan ook nog.

Beetje jammer ;)

Of het volgende:

Meneer wil shag kopen.
Ik: Wilt u er vloei bij
Klant: Ja(uh, kiezen graag?)
Ik: Ik heb mascotte, rizla, drum e.d.
Klant(kijkt naar de vloei!!): doe maar rode mascotte
Ik: Uh? :Y) U bedoelt, rode rizla? Of mascotte?

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 00:43

Ik bedenk er net nog een!
Bij ons komen altijd soldaten boodschappen doen en die zitten altijd raar te doen om een beetje indruk te maken lijkt het wel. Zegt mijn collega ineens tegen zo'n soldaat: Goh, het testosteron vliegt weer over de kassaband ofniet?

Ik hield het niet meer! En gelukkig konden de soldaten er ook om lachen ;)

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:44

Franciska15 schreef:
Ik bedenk er net nog een!
Bij ons komen altijd soldaten boodschappen doen en die zitten altijd raar te doen om een beetje indruk te maken lijkt het wel. Zegt mijn collega ineens tegen zo'n soldaat: Goh, het testosteron vliegt weer over de kassaband ofniet?

Ik hield het niet meer! En gelukkig konden de soldaten er ook om lachen ;)

Geweldig _O-

Nog een leuke,die veel ook wel meegemaakt zullen hebben. Geregeld heb ik wel oudere mensen als klant en die alles heel rustig aan doen, maakt ze niet uit dat er een hele rij achter staatn. Ze willen ook altijd graag even een praatje maken. Het toppunt is dan nog wel als je moet afrekenen. Dan zoeken ze eerst hun portemonnee(heel rustig uiteraard), hebben ze die uiteindelijk gevonden en hebben ze het geld vast. Wil je het aannemen, zeggen ze van oh wacht ik heb het ook wel gepast. Dan heb je al zoiets van aaaah schiet gewoon op. En dan zoeken ze naar de muntjes en moeten ze nog 5 cent hebben. "ik had nog een 5 cent hierin zitten" zegt mevrouw. Inmiddels heb je die al 3 keer voorbij zien komen. Uiteindelijk hebben ze het geld en ben je 10 minuten verder.

Ergenis :Y) :=

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:47

Rianne_F
Dat komt me zo bekend voor :')
Aleen ben ik altijd de gene die net achter dat oude vrouwtje staat :=

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:50

Troost je met de gedachte dat je niet de enigste bent :P :(:) Maar irritant is het wel _-:(

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:58

Zekke ieritand zekker als je maar 10 minuten heb voor je bus komt :')

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 11:23

Bij ons is het gebouw een beetje raar ingedeeld. De goldcardingang ligt namelijk naast de uitgang voor de "gewone" mensen.
Hoeveel mensen niet tegen de deur van de ingang aanlopen! (Die gaat namelijk niet open :+ )
En dan vragen ze mij: "Waar is de uitgang?"
Ik: "Daar waar u net langs bent gelopen, met dat hele grote bord uitgang erboven :D ".

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:23

Debbie schreef:
rooz1993 schreef:
Ik werk in een vrij duur restaurant. Vraagt een echtpaar aan het einde van de avond aan mijn collega of ze iets voor de hond mee morgen nemen. Mijn collega dacht dus restjes ofzo. Dus hij vraagt of ze nog voorkeur hadden ofzo.. Qua brood ofzo. Nee meneer en mevrouw wilde echt een geheel gerecht. Kreeft met vanalles en nog wat. Ook niet echt goedkoop ook niet!

Haha doet me denken aan deze zomer.
Ik zat met een vriendin op texel wat te eten bij een strandtent.
Mensen naast ons kregen ook hun eten en op 1 bordje lagen 2 frikandellen die er nogal euh.. goor uitzagen!
Dus wij die hele kaart inspecteren of er misschien groente frikandellen op stonden, maar nee hoor.
Die dingen waren dus gewoon rauw. Begon de vrouw ze heel netjes in stukjes te snijen, en toen ging een
stukje frikandel op haar vork... (Wij zaten ondertussen natuurlijk compleet gefasineerd te kijken := )
en toen ging de vork onder de tafel naar de hond.. Heeft ze dr hondje twee rauwe frikandellen opgevoerd.. |o

Je zal dr werken en de bestelling op moeten nemen...; Wij willen graag dit en dat en zus enzo.. Ohja en graag
twee rauwe frikandellen voor de hond! :oo

Rauwe frikandel krijgt mijn hond ook! Niet voor zo, maar voor de training! In hele kleine stukjes gesneden :D Honden zijn er gek op!

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:07

Haha, Wat ik vooral leuk vond als klein meisje, Als de postbode kwam, stiekem achter de brievenbus gaan zitten. En dan de post terugduwen. Haha die hoofden van die postbodes geweldig dan :') _O- Dan zie je ze echt zo door de brievenbus kijken, huhu? en dan beginnen ze allemaal, heel hard te lachen :Y)

ik heb ook gewerkt in de Supermarkt, Maar ik kan nu niet iets leuks beginnen.

Wel dat ik vrijdagavond wat te drinken ging halen, met een paar vrienden. Komt er een getinte AH medewerker, die begint me ineens heel hard te knuffelen. Dus ik hem raar aangekeken, en daarna begon hij mijn vriendin te schruren, IN DE AH. En toen begon hij dat hij ons wou zwaffelen wat een debiel. Ik ken hem niet maar ik zeg wel eens HOI tsja dat blijft grappig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:08

Toch wel een klacht ingediend mag ik hopen Clairetjuhz?

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:20

Nee hij is nu al ontslagen :+
Het bleek, dat hij dit vaker deed. En alleen bij jonge meisjes :Z

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:59

Clairetjuhz schreef:

en dan probeer ik zonder succes een simpel baantje te vinden, word dat soort malloten wel aangenomen!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:38

ciska_sando schreef:
Clairetjuhz schreef:

en dan probeer ik zonder succes een simpel baantje te vinden, word dat soort malloten wel aangenomen!

Wat een idioot. Echt waar. Da's toch erg associaal of niet dan? :+

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 13:35

Whahaha, ik had er net ook weer één!
Vlaamse klant wacht al een tijdje op een product van ons.
Belt zojuist op om te vragen hoelang het nog duurde. Gaf aan dat het max. 2 maanden nog ging duren (dat is normaal) en dat hij de eerste was die ik zou bellen als het klaar was.
Zegt ie: Awel, das mooi, dan ben ik in blijde verwachting!
En schoot zelf keihard in de lach. Ik ook :D

En zelf had ik ook een domme. Ik vertel wat over het product, na mijn uitleg zegt de klant dat ie precies wat ik vertelde wilde vragen! Dus ik zeg: mooi, dan heb ik dus uw ongestelde vraag beantwoord!

Gelukkig hoefde ie niet te lachen en praate ie gewoon door :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 14:45

Inderdaad heel irritant als mensen beweren dat de kassa een fout heeft gemaakt, en dan niet qua bonus eraf halen, maar gewoon met het optellen.. Heb ook weleens met de rekenmachine erbij alles voor die klant opgeteld en natuurlijk klopte het :Z

Heb ook wel eens klanten die dan een vraag stellen over iets wat niet goed is gegaan.. ik leg het dan 3x uit en die klant blijft maar 'nee.. het is niet goed gegaan' zeggen, uiteindelijk blijkt dan dat ze iets heeel anders bedoelen wat niet goed is gegaan.. ZEG DAT DAN }:0

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:05

"Meneer, uw kat mag niet mee naar binnen hoor."
"Ja maar dit is een hond.."

Schaam, noemde ik een chihuahua zomaar hardop een kat :o
Gelukkig kon de man er wel om lachen.

Shappiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 19:54

Ik had ook een grappige opmerking van een klant. Een klant kocht een product dat niet in een tasje paste en wij moeten er altijd een sticker/plakband van de winkel opplakken. Ik stond dus al klaar met een stuk plakband, zegt die man: "Ik kan wel zien dat jij heel erg van plakband houd."
Ik: Ja, vooral als ontbijt! :P

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 20:05

waar ik me in de winkel wel aan ergerde: winkel sluit om 5 en dan waren er nog mensen in de winkel. Zeg je netjes wilt u gaan afrekenen het is 5 uur en wij gaan sluiten. Zitten er van de *** mensen bij die dan zeggen: tja klant is koning en ik moet nog wat hebben en dan gewoon tot 10 over blijven en vooral zeuren.. pff heb je er de hele dag opzitten en wil je graag naar huis ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 16:16

Ik zeg standaard dat de kassa's autmoatisch om 8 u afsluiten en ik dan simpelweg niet meer kan afrekenen :+ Beetje grof mss maar werkt altijd :D

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:14

dat had ik eerder moeten horen hahaha nu werk ik in de zorg en heb ik er gelukkig geen last meer van ;)

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 18:43

Was gister in de Aldi, en stond in de rij om wc papier af te rekenen.
En er was een man die me voor liet, dus ik zeg: bedankt
Meneer: Dus jij hebt ook overal schijt aan hé :D
Ik: jaaa ik wel :+
Meneer: je zal maar hoge nood hebben en een krant moeten pakken..
Ik: Ja, of een kassarol! :Y)

Kwam gisterochtend op me werk. en me collega zegt:
Kim wc papier is op dus als je moet, moet je een kassarol pakken :7

Dus ik: ik ga wel even naar de Aldi wc papier halen ;(