Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:26

Hebben jullie nog goede ideeën voor dit 'probleem'? De verkoopster wilt wel meedenken, maar we weten allebei niet hoe dit kan.

Ik wil namelijk iets kopen uit Duitsland, maar ik kan enkel laten verzenden met DHL naar mijn huis. Verkoopster geeft aan alleen met dhl of hermes te verzenden. Nu is dhl prima, maar ik wil het graag naar een pakketpunt laten versturen. Dat kan ik alleen niet kiezen. Nu zijn de verzendkosten €12,95... naar een pakketpunt lijkt me dat dat een stuk goedkoper is. Zij heeft wel alle vinkjes aanstaan bij DHL in haar verzendopties...

Afbeelding

Dit zie al een week als enige optie. Ik kan er ook niks aan aanpassen.

Blue_flower

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:46

Waarschijnlijk staat het pakket op een groot formaat.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

AnnoNiemand schreef:
Bij mij ziet het er zo uit. Alle merken, maten e.d. zijn verdwenen. Echt hoogst irritant!

[ Afbeelding ]

Zo ziet het er bij mij dus ook uit. Heel irritant want je moet nu echt alles aanklikken om te weten wat het is

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:39

inge_romeo schreef:
Hebben jullie nog goede ideeën voor dit 'probleem'? De verkoopster wilt wel meedenken, maar we weten allebei niet hoe dit kan.

Ik wil namelijk iets kopen uit Duitsland, maar ik kan enkel laten verzenden met DHL naar mijn huis. Verkoopster geeft aan alleen met dhl of hermes te verzenden. Nu is dhl prima, maar ik wil het graag naar een pakketpunt laten versturen. Dat kan ik alleen niet kiezen. Nu zijn de verzendkosten €12,95... naar een pakketpunt lijkt me dat dat een stuk goedkoper is. Zij heeft wel alle vinkjes aanstaan bij DHL in haar verzendopties...

[ Afbeelding ]

Dit zie al een week als enige optie. Ik kan er ook niks aan aanpassen.

In andere categorie plaatsen.

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

Ze heeft het al geprobeerd om als klein pakketje te versturen, maar dan blijft het bij mij hetzelfde staan. Het zijn een paar schoenen, dus dat zou ook als 'normaal' pakket geen hoge verzendkosten moeten geven..

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:03

Hoe veel biedingen ik wel niet krijg terwijl er (inmiddels in caps lock) staat dat het een vaste prijs is :x

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:09

Ik lees ook niet alles als ik een leuk artikel voorbij zie komen dan bied ik gewoon.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:19

Het staat met koeienletters bovenaan in de advertentie, kan toch niet dat zo veel mensen dat missen :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

CastaMickey schreef:
Het staat met koeienletters bovenaan in de advertentie, kan toch niet dat zo veel mensen dat missen :=

Uh geen idee, misschien is het verkopertje pesten als ze dat zien staan?