Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Zebrastreep schreef:Mijn veulen blijft wat achter in de ontwikkeling. Hij is de oudste van dit jaar, maar de anderen ontwikkelen veel meer. Ik dacht ik geef het even de tijd, maar na vanmiddag maak ik mij zorgen. Hij is meer mensgericht dan op zijn vriendjes. Ik vind hem ook wel wat sloom in doen en laten (al zit dat ook wel in de familie , moeders en oma zijn ook niet hele vlotte dieren van zichzelf). Ook vind ik zijn coördinatie wat vreemd maar kan het ook niet helemaal omschrijven wat ik dan zie.
Hij heeft biest te kort gehad en een slechte start. Alles toen uit de kast getrokken. Maar ik heb het idee dat het plasma eerder toegediend had moeten worden. Maar goed weinig ervaring als ze niet voldoende biest hadden gehad, dus ik ging ook uit van de deskundigheid van de dierenarts.
Voer je hem bij? Zou sowieso even bloed laten afnemen voor onderzoek denk ik. Uit voorzorg.
Zebrastreep schreef:Ik heb een nieuwe cliënt, en iedereen moest zich laten scholen voor een medische handeling. Paar keer benoemd maar iedereen is onder aan de streep zelf verantwoordelijk om zich te laten scholen.
Uiteraard niet gebeurd, ondernemen totaal geen actie om zich te scholen.
Gelijk vanavond (zoals ik al had voorspeld) is het al misgegaan. Maar goed als collega's zich niet verantwoordelijk voelen. Ik ga het niet steeds vertellen en achter de broek aan zitten. Het is super onhandig als je het gewoon niet zelfstandig uit kan voeren.
wyoming schreef:Mijn ex had besloten om in 1x naar huis te rijden vanaf Italië. Ze zijn vanochtend om 8.00 uur vertrokken maar nog niet thuis. Hij verwacht rond 00.30 uur. Maar ik kan dus echt niet slapen voor ik zeker weet dat ze veilig thuis zijn. (Even voor de duidelijkheid mijn kinderen zitten bij hem in de auto, als hij alleen was, had ik allang in mijn bed gelegen)
wyoming schreef:Mijn ex had besloten om in 1x naar huis te rijden vanaf Italië. Ze zijn vanochtend om 8.00 uur vertrokken maar nog niet thuis. Hij verwacht rond 00.30 uur. Maar ik kan dus echt niet slapen voor ik zeker weet dat ze veilig thuis zijn. (Even voor de duidelijkheid mijn kinderen zitten bij hem in de auto, als hij alleen was, had ik allang in mijn bed gelegen)