Ik moet uit bed, want ik moet over 2,5 uur werken. Maar ik kom er gewoon niet uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Sintara schreef:Knuffel zelf vond ook al dat je dat niet kunt maken dpdie blik
Ja hij keek echt zo zielig van dat ga je toch niet vragen?
Nu zit ik zo.
Hondje rechts hondje links.
(bank kan bij de voeten omhoog)
Helemaal lekker.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Froukje_J schreef:MarlindeRooz schreef:Influencer die tot op het uur precies deelt hoe lang ze nog op vakantie is… laat haar huis leeg achter en dat wordt leeggehaald door inbrekers.
Hallo regels van het internet? Dat leer je toch meteen van doe tenminste alsof er iemand in je huis oppast.
Het is natuurlijk sneu en asociaal dat iemand ingebroken heeft maar je maakt het wel heel makkelijk.
Weet direct over wie je het hebt...
Vind het ook zeer bijzonder
Telpeva schreef:Ik baal vooral want ik had hier echt zin in, ik zit helemaal klaar met mijn braces en thermo kleding aan om te gaan. Nu zit ik te denken om dan maar alleen te gaan
DuoPenotti schreef:Telpeva schreef:Zo lief dit, gewoon 4 bokkers die best samen willen shoppen (ook iemand per pb)![]()
Geen ergernis hier verder, ik vind jullie lief en dat wou ik even delen
Dat komt omdat jij ook altijd hier op bokt een lief mens lijkt te zijn.
Dat mag ook even gezegd zijn
Britta31 schreef:Hoe is het met de woning afgelopen?
Zebrastreep schreef:Uitlaat van mijn auto is lek. Mening man zal jaloers zijn op hoe mijn auto nu klinkt als een sportauto. Maar iedereen kijkt om als ik voorbij rijd.
Ook leuk dat het gebeurd nu ik waarschijnlijk ga verhuizen en nog allemaal meubels aan moet schaffen.