Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 08:14

Foaly schreef:
Hij heeft gewoon de klep van de muur getrokken, ik zie het 'uit zn lijden verlossen' even niet :+

als hij op deze manier het frontje van de muur kan halen, heeft het sowieso niet goed vastgezeten. Iets wat goed vastgeschroefd zit, krijg je over het algemeen niet zomaar van de muur af.
Dus kun je ook de schuld bij jezelf/woningbouw/gebouweigenaar leggen dat de brievenbus niet goed onderhouden is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 08:14

AFAS storing -O-

Ben ik even blij dat ik niet vroeg ben begonnen :')

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 08:29

Als je die klep normaal open en dicht doet, is er niets aan de hand. Ook al had ie niet goed vastgezeten en was ie echt per ongeluk losgekomen, dan nog is het pakketje totaal aan gort dus er heeft echt iemand goed staan drukken en trekken.

En dan nog, als het echt zomaar per ongeluk was gegaan, had dan even aangebeld of een briefje achtergelaten?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 09:38

Mijn moeder is haar lunch vergeten, dus nu mag ik ons lekker koele huis uit om het bij haar langs te brengen omdat ik vrij ben, lekker met die hitte intolerantie en lage bloeddruk van mij :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 09:44

Er is iemand zo'n beetje aan de andere kant van het kantoor, maar ik kan hem dus horen ademen. Wat irritant!

Edit: TeamNL dressuur. De heren hebben het weer voor elkaar gekregen hoor. Belachelijk.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:05

Net iemand die achteruit een straat in rijdt met een verbodsbord. Nee vriend, ook achteruit mag je er niet in }:0

Ik heb sinds die straat is afgesloten een paar jaar geleden al honderden kilometers omgereden en ontzettend vaak in verkeersopstoppingen gestaan, alleen omdat de bewoners van die straat minder verkeer voor de deur wilden. Ik wil daar ook wel langs, dropløl.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:08

Mensen met slippers aan in de kantoorgang - sjlip, sjlip, sjlip...... :\

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:14

prompter schreef:
Mensen met slippers aan in de kantoorgang - sjlip, sjlip, sjlip...... :

Heerlijk. Het geluid van de zomer. <3

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:39

prompter schreef:

Ooooooo dat is zo vreselijk irritant

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:40

prompter schreef:

Ik word daar vooral jaloers van. Waarom heb ik daar niet aan gedacht en zit ik met dichte schoenen.....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:43

Kan wel janken, mijn auto vorige week met spoed over een stoep (rustig) moeten rijden ivm buuf naar ziekenhuis brengen, heeft dit mijn stuurhuis compleet vernietigd… ik was ingeparkeerd aan 3 kanten door een busje met pech die pal naast mijn auto stond met “pech” ( sleutels kwijt). Hierdoor moest ik wel via de stoep gaan maar mijn auto is verlaagd en was erg krap ingeparkeerd waardoor het dus rampzalig was voor mijn auto -O- auto ben ik nu dus 3 dagen kwijt en dat in min vakantie… ik kan dus nergens heen, zou naar de camping gaan van m’n ouders maar ook dat zit er niet in… ik baal hier zo ontzettend van…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 10:46

Mensen die met muziek in de wachtkamer van de huisarts zitten.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:00

Rennie89 schreef:
Kan wel janken, mijn auto vorige week met spoed over een stoep (rustig) moeten rijden ivm buuf naar ziekenhuis brengen, heeft dit mijn stuurhuis compleet vernietigd… ik was ingeparkeerd aan 3 kanten door een busje met pech die pal naast mijn auto stond met “pech” ( sleutels kwijt). Hierdoor moest ik wel via de stoep gaan maar mijn auto is verlaagd en was erg krap ingeparkeerd waardoor het dus rampzalig was voor mijn auto -O- auto ben ik nu dus 3 dagen kwijt en dat in min vakantie… ik kan dus nergens heen, zou naar de camping gaan van m’n ouders maar ook dat zit er niet in… ik baal hier zo ontzettend van…

Geen mogelijkheid van een leenauto bij je garage?

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:02

Marcella schreef:
Mensen die met muziek in de wachtkamer van de huisarts zitten.

Überbaupt mensen die het nodig vinden om in het openbaar op luid volume muziek door de ruimte te pompen. Of mensen met boxjes op de fiets.

Of mensen die hun airpods inhouden als ze dingen doen zoals uiteten gaan. Ziet er gewoon aso uit :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:06

Ik ben vandaag bewust heel vroeg begonnen met werken zodat ik hopelijk om 3 uur mijn to do lijst klaar heb en kan gaan luieren in de zon.

Rest van mijn team zit in een projectdag of is vrij. Ik kan nu dus mijn oliebol-load aan werk niet lekker oppakken want mijn telefoon gaat constant -O-

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:13

Snoraly schreef:
Überbaupt mensen die het nodig vinden om in het openbaar op luid volume muziek door de ruimte te pompen. Of mensen met boxjes op de fiets.

Of mensen die hun airpods inhouden als ze dingen doen zoals uiteten gaan. Ziet er gewoon aso uit :')

Niet per sé aan jou gericht hoor, maar even inhakend op dikgedrukte.

Ik weet dat veel mensen dit doen om het geluid minder intens binnen te krijgen. Ikzelf doe om deze reden vaak mn gehoorapparaten juist uit als ik uiteten ben of in andere drukke gelegenheden ben. Is dat dan ook aso? Ben ik wel benieuwd naar :))

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:14

prompter schreef:

Slippers op kantoor.... uberhaupt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-24 11:24

Friesfanaat schreef:
Snoraly schreef:

Ik weet dat veel mensen dit doen om het geluid minder intens binnen te krijgen. Ikzelf doe om deze reden vaak mn gehoorapparaten juist uit als ik uiteten ben of in andere drukke gelegenheden ben. Is dat dan ook aso? Ben ik wel benieuwd naar :))

Ik vind dat voorbeeld van de airpods wel gek aangezien er gewoon gerichte alternatieven zijn om geluidsprikkels te beperken, zoals Loops.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:32

Sabbientje schreef:
Rennie89 schreef:

Geen mogelijkheid van een leenauto bij je garage?

Nope, dat heeft deze garage niet. Verder wel goede service en maken altijd tijd vrij ook al staan er nog zoveel auto’s. Ik bracht de auto hiervoor bij een Bosch garage en afgezien van het feit dat je va 20 euro per dag betaalde voor de leenauto wat een aygo was voor 2 weken, hadden ze mijn auto ook nog eens opgefokt, door niet uit te lijnen en ik geluk had dat ik geen klapband had gekregen, reed letterlijk op staaldraad… en oja, een doek in mn motorblok tussen oliefilter laten zitten. De meeste garages hier in Den Haag hebben geen leen auto’s, wel fietsen. :')

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:46

Friesfanaat schreef:
Snoraly schreef:

Dit kan ik me nog wel voorstellen hoor. Heb zelf ook loops oordopjes die ik in dit soort gevallen gebruik. Het is vooral op vakantie dat ik bijvoorbeeld gezinnen zie waarbij voornamelijk jongeren vaak hun oortjes in houden en met compleet andere dingen bezig zijn (filmpjes kijken op hun telefoon etc.).

Zie het echt voornamelijk pubers doen. Heb het dan ook echt wel over muziekoortjes zoals airpods.
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 26-06-24 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:47

Zo misselijk ineens -O- En moet straks de warmte in, nieuw zadel passen. Dat wordt nog wat :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:47

En gezellig artrose ontsteking in mijn knie. Met nog de mededeling dat ik in de toekomst een nieuwe knie moet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:48

EmptyWords schreef:
prompter schreef:

Slippers op kantoor.... uberhaupt

Bij ons mag het ( helaas) ook niet….

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 11:58

Bij ons gelukkig wel.
Zelfs korte broek mag als het niet te kort is.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 12:05

Korte broeken zijn hier ook niet gewenst, maar dat komt voornamelijk omdat de mensen in de buitendienst ook geen korte broek mogen met dit weer. Het komt dan raar over om in je airco gekoelde kantoor wél met een korte broek te gaan zitten.