Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik twijfelde aan het verhaal omdat ik het onvoorstelbaar vind. Wat erg dat die kosten er op het middelbare verplicht bij komen...
Niobe schreef:[***] schreef:Ik twijfelde aan het verhaal omdat ik het onvoorstelbaar vind. Wat erg dat die kosten er op het middelbare verplicht bij komen...
Ja hetzelfde hoor, toen met die laptop vond ik ook zo krankzinnig.
Maar dat is niet omdat ik dacht dat Merlen liegt, maar ik dacht er moet gewoon een andere verklaring zijn. Maar Belgische scholen zijn dus gewoon raar.
BarbaraNova schreef:mala26 schreef:Ik irriteer mij aan mijn lijf en hoe die met spanning omgaat. M'n moeder is vannacht opgenomen (zomaar vanuit het niets) en ik heb echt een mega migraine meteen. Terwijl ik wel moet functioneren..
magnesium citraat is een aanrader
Anastasia24 schreef:PotjeMayo schreef:Dat anxiety de laatste tijd weer zo aanwezig is![]()
En dat het voelt alsof ik zoveel moet fixen aan mezelf... dat ik teveel praat of te aanwezig ben of ' fear of abandonment ' problemen enzovoorts.
'T zit gewoon even allemaal niet mee de laatste tijd
Jij hoeft helemaal niets te ''fixen'' aan jezelf. Vrienden zoeken die jou accepteren zoals je bent. Alleen werken aan de dingen die jij van jezelf wilt verbeteren, waar jíj gelukkig van word, niet om een ander te plezieren. Leren van jezelf te houden en enkel gaan voor eigen verbetering, geen ''fixen'' je bent niet gebroken.
![]()
---
Hier toch even klagen dat er geen sneeuw lag vandaag, hoop stiekem op een goede sneeuw-winter.
Siggislief schreef:Vanmorgen geërgerd aan dat de ruitenkrabber uit elkaar flikkerde,
enige wat ik nog in mn handen had was het handvat..
(Dat ding was al een soort van stuk, maar nu helemaal)
En vanmorgen dat ik bij mijn 1e klus kwam, de kippen voeren/eieren rapen/water geven..
Dat was geen 5 min werk maar meteen 20 min, want een Pink (koe)
die er naast staat heeft hun nachthok gemolesteerd.
Het stevige gaas was al een paar weken geleden naar binnen geduwd, en vannacht waarschijnlijk
haar lol geuit op het nachthok van de kippen..Overal lag dunne stukjes hout, en zelfs hard hout..
En zelfs de dakbedekking lag 30 cm van het dak af getrokken.. en zelfs later zag ik het in hun lig bed liggen (Pinken)![]()
![]()
En het enige wat ik dacht van HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR?!
fleurtjeuh schreef:Siggislief schreef:Vanmorgen geërgerd aan dat de ruitenkrabber uit elkaar flikkerde,
enige wat ik nog in mn handen had was het handvat..
(Dat ding was al een soort van stuk, maar nu helemaal)
En vanmorgen dat ik bij mijn 1e klus kwam, de kippen voeren/eieren rapen/water geven..
Dat was geen 5 min werk maar meteen 20 min, want een Pink (koe)
die er naast staat heeft hun nachthok gemolesteerd.
Het stevige gaas was al een paar weken geleden naar binnen geduwd, en vannacht waarschijnlijk
haar lol geuit op het nachthok van de kippen..Overal lag dunne stukjes hout, en zelfs hard hout..
En zelfs de dakbedekking lag 30 cm van het dak af getrokken.. en zelfs later zag ik het in hun lig bed liggen (Pinken)![]()
![]()
En het enige wat ik dacht van HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR?!
Koeien
Britta31 schreef:Ziek op bed,ik dacht van mijn dochter wel iets te eten en drinken zou krijgen,maar kon het zelf doen.En ik loop altijd bij ziekte met hapjes en drankjes rond te rennen.Ach ja,weer een teleurstelling.
_San87_ schreef:Assumption is the mother of all fiets-ups.
Britta31 schreef:Ben al vaker teleurgesteld dus dom dat ik het verwachte.