Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:15

Afbeelding

Afbeelding

Dankzij Lautje ik vind RL echt niet leuk maar deze had ik gezien bij iemand die 69€ vraagt
Lau spotte um voor mij voor 4.50€ heeft klein vlekje binnenkant mouw

Blij mee super bedankt Lau

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-23 17:24

Terug die gekleurde! Dat is echt niet netjes en gewoon zwaar versleten!

Ja hij is mooi Tita!

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:34

_lautje_ schreef:
Dat oogt heel smal ja!

Volgens mij had mijn moeder die vroeger nog. Ik draag nu ook weer een oude Donaldson van m’n moeder. Een rode wollen. En man wat een wereldse kleding was dat toch.
Trui is 20 jaar oud. Geen slijtage aan. Super comfortabel en fijn. Niet dik, maar wel super warm doordat zo dicht geweven/gebreid is.

Nog een hele basic zwartecoltrui van kasjmier in maat 6jaar van Bonpoint. €15. Als je nog iets lekkers wil voor een kind in de kou en niet wil nadenken over zuinig moeten zijn…
https://www.vinted.nl/items/3614410727- ... oint-6-ans

Erg hè. Ik heb er 3. Ben eind 30. Jongste gaat over half jaar naar school. Kan weer op concours, wil van t voorjaar weer internationaal wedstrijden rijden. Heb weer tijd voor mijzelf!
En dan zie ik die kleren en denk ik ohhhhh een baby… Zo zoet weer. Zo klein. Zo verbonden met je.
Maar goed m’n man weigert dienst. En dan denk ik aan die nachten. Aan m’n lijf. Die kilo’s. Die verantwoording en denk ik misschien maar niet doen :D

Dat laatste is een excuus :)) Ik was na een week alweer op het oude gewicht en figuur. En die nachten… ;( Maar, het is ook wel erg leuk. Vooral de kleertjes. Altijd een excuus om iets te kopen *\o/* <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-23 18:41

Ik ben drie keer 25+ kG aangekomen en 3x keizersnede. Helaas ging het bij mij niet zo snel er af. En ik vond dat echt wel heel moeilijk.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:43

tita schreef:
Lau die laatst is gaaf zeg …maatje 128 en groter graag :+ :o

Daar jaag ik ook op :D

Ik zoek ook leuke hoodies met beren, paarden of honden maar die zijn amper te vinden in 8 jaar of ik zoek verkeerd. Net 1 gevonden maar even wachten of er reactie komt

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 19:27

tita schreef:
Dankzij Lautje ik vind RL echt niet leuk maar deze had ik gezien bij iemand die 69€ vraagt
Lau spotte um voor mij voor 4.50€ heeft klein vlekje binnenkant mouw

Blij mee super bedankt Lau

Fijn, mag je legaal blijven nu je ook een RL item hebt geshopt :)).

Heel mooi vestje!

Toffeltje: alleen de verzendkosten retour. Alle kosten van aankoop krijg je terug, dus ook kopersbescherming.

Hier helaas te klein (gevraagd en 33,5 cm lengte)
https://www.vinted.nl/items/3768361856- ... lph-lauren

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 19:34

Ik zocht dit boek al een tijdje en toen ik wat dingen had verkocht, deze gevonden voor 6 euro! Helemaal blij
Afbeelding

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:43

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:57

Die gekleurde trui idd snel terugsturen. Dan 'verlies' je alleen retourkosten ipv 30 euro en n kapotte trui.

Genoeg vondsten lautje, maar zoek voor een meisje en vind die net beetje te jongensachtig :(

Mss eens haar truitjes nameten en dat die die appeltje laat zien wat is...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:02

Weer 5 pakketjes opgehaald en dit keer maar 1 teleurstelling, trui is het heren model :+ staat zelfs op het etiket “men’s knitwear” en toch echt als dames trui verkocht.. hoort mooi getailleerd model te zijn en nu dus veel te wijd.

Dit vest is echt heerlijk https://www.vinted.nl/items/3724549133-cardigan-lungo

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:14

Lys_PPA schreef:
Die gekleurde trui idd snel terugsturen. Dan 'verlies' je alleen retourkosten ipv 30 euro en n kapotte trui.

Genoeg vondsten lautje, maar zoek voor een meisje en vind die net beetje te jongensachtig :(

Mss eens haar truitjes nameten en dat die die appeltje laat zien wat is...

Ze verkoopt ook nog een andere zag ik.
Ze vallen klein. M’n dochter met 98 past hem niet meer.

Vinny12511

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:19

Heb net zelf ook mijn eerste item verkocht. Een paar Rieker laarzen. Op naar nog meer succesvolle verkopen. Van het weekend mijn kast maar eens induiken en kijken wat er weg kan.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:53

Ik raak ook verslaafd aan merkjes haha, voor op de opvang heb ik voor onze dochter van 4 maanden alvast wat Tommy Hilfiger setjes gekocht.

Little Marc Jacobs heb ik ook een setje van, zo leuk <3

Wat voor merken zijn er nog meer met leuke makkelijk aan en uit te trekken (jogging)setjes?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 06:10

Ik ga voor zachte stoffen, ben weg van buho, MarMar, tocoto vintage, house of jamie, vooral Emile et ida
En beetje klassiek je hoeft niet merk logo te zien hier geen Gant, Tommy of Fila ieuwww

Voor mijn zoontje is het vooral Emile et ida, buho, nadadelazos, bobo, tinycottons, en mingo leggings heerlijke broekjes, sproet en sprout,

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-23 08:59

Meisje maat 86/92
Deze is zo lief en leuk.
https://www.vinted.nl/items/3741994824- ... lph-lauren
Tennis beer
https://www.vinted.nl/items/3459859243- ... lph-lairen
Geen ber of hond maar wel een schatje
https://www.vinted.nl/items/3404506192- ... uren-2-ans
Beer voor heel klein prijsje. Wel gedragen maar voor die prijs…
https://www.vinted.nl/items/3454936993- ... lph-lauren
Deze vissende beer is echt wel heel tof. Wel redelijk unisex
Ook een schatje voor €10
https://www.vinted.nl/items/3592073769- ... lph-lauren
https://www.vinted.nl/items/3708682675-maglione
Ultieme kerstvest. Deze zijn echt zo mooi van kwaliteit!!
https://www.vinted.nl/items/3717685848- ... lph-lauren
Een plaatje van vest met paardjes en bloemen
https://www.vinted.nl/items/3685592885- ... lph-lauren
Dit is Polen leukerd. Hier vaak gecombineerd met een blauw witte bloemenlegging van RL met rode details er in. Super sportief en toch chique. En voor ieder seizoen

Kan wel merken dat beren en honden duurder zijn geworden bij RL zelf. Ze worden stuk duurder aangeboden. En gaan daar ook gewoon voor. En dat ze wellicht toch ook populairder worden.
https://www.vinted.nl/items/3486884265- ... lph-lauren

Hier ook geen grote logo’s op de truien. En idd zachte en knusse stoffen en materialen. Dat draag ik zelf liefste ook.
En qua jogging setjes altijd gek van Mingo, Gray Label, Phil and Phae en 1+ in the family. Die hebben echt super zachte (jogger)broekjes in makkelijk te combineren kleuren. Die er niet uitzien alsof je je kind een zeeman joggingpak hebt gestopt en beetje gekleed oogt :))

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 09:37

Ik ga eens zoeken. :D Ik ben ook niet van de protserige labels, bij vrienden had ik de tommy pakjes gevoeld en die waren heerlijk zacht. :D

Gray label vind ik ook fijn, vond alleen dat (de rompers) de maat zo klein valt.. Zelfde voor Phil & Phae..

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:03

Afbeelding
Deze haalde ik gisteren op bij het pakketpunt voor mijn zoontje. Lekker voor naar het sporten, of in het weekend :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:51

Ik vind verkopen op Vinted maar meh... Ik heb drie zo goed als nieuwe jurken te koop, allemaal voor een klein prijsje, wordt er alsnog (bundel)korting gevraagd. Ze staan er net een dag oo.

Ga weg ;(.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-23 11:49

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 11:50

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 11:54

Wat een leuke jas is dat! Helaas kan ik daar niets mee, heb geen dochters :')

San, het is toch logisch dat mensen dat doen? :)
Het is een tweedehands verkoop site, men mag bieden. Ik zou ook bieden, waarom niet. Niet geschoten...
En jij mag nee zeggen of met een tegenbod komen. Het scheelt al dat je volgens mij maar 40% onder de vraagprijs mag bieden. Dus dan moet je je prijzen omhoog zetten (en waarschijnlijk heb je dan minder geïnteresseerden), als jij een bepaalde prijs wilt behalen.

Ik zie het probleem niet. Ik vind Vinted juist heel fijn, aangezien je daar een veel grotere markt mee kunt bereiken, dan met alleen marktplaats.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 11:58

Idd en het aanbod is gigantisch! Dus vaak is het dat als jij een bod niet aanvaardt, ze het op een ander wel vinden voor die prijs.
(Doe ik soms ook hoor, 3 keer dezelfde prijs bieden voor eenzelfde ding bij 3 verschillende verkopers, de eerste die aanvaardt koop ik het bij.)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:00

Zelf bied ik alleen op dingen die er langer dan een week op staan, de kans dat er dan nog veel geïnteresseerden zijn is stuk kleiner.
Mijn ervaring is dat Fransen en Italianen veel meer bieden en biedingen ook sneller accepteren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:16

_Nancy schreef:
Wat een leuke jas is dat! Helaas kan ik daar niets mee, heb geen dochters :')

San, het is toch logisch dat mensen dat doen? :)
Het is een tweedehands verkoop site, men mag bieden. Ik zou ook bieden, waarom niet. Niet geschoten...
En jij mag nee zeggen of met een tegenbod komen. Het scheelt al dat je volgens mij maar 40% onder de vraagprijs mag bieden. Dus dan moet je je prijzen omhoog zetten (en waarschijnlijk heb je dan minder geïnteresseerden), als jij een bepaalde prijs wilt behalen.

Ik zie het probleem niet. Ik vind Vinted juist heel fijn, aangezien je daar een veel grotere markt mee kunt bereiken, dan met alleen marktplaats.

Het staat pas net online en dit merk wordt niet veel aangeboden en voor veel hogere prijzen. Ik vind het altijd wat matig onder een al lage vraagprijs te bieden en doe dat zelf dan ook niet. En volgens mij mag ik er ook prima wat van vinden dat mensen het wel doen, toch? 10 euro voor jurken die normaal 100+ kosten, dan moet je gewoon niet lopen pingelen, en 6 euro bieden. Vind ik dan.

Ik heb de biedingen afgewezen uiteraard en zojuist zijn er twee voor de vraagprijs verkocht, dus helemaal prima :).