Dankzij Lautje ik vind RL echt niet leuk maar deze had ik gezien bij iemand die 69€ vraagt
Lau spotte um voor mij voor 4.50€ heeft klein vlekje binnenkant mouw
Blij mee super bedankt Lau
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lautje_ schreef:Dat oogt heel smal ja!
Volgens mij had mijn moeder die vroeger nog. Ik draag nu ook weer een oude Donaldson van m’n moeder. Een rode wollen. En man wat een wereldse kleding was dat toch.
Trui is 20 jaar oud. Geen slijtage aan. Super comfortabel en fijn. Niet dik, maar wel super warm doordat zo dicht geweven/gebreid is.
Nog een hele basic zwartecoltrui van kasjmier in maat 6jaar van Bonpoint. €15. Als je nog iets lekkers wil voor een kind in de kou en niet wil nadenken over zuinig moeten zijn…
https://www.vinted.nl/items/3614410727- ... oint-6-ans
Erg hè. Ik heb er 3. Ben eind 30. Jongste gaat over half jaar naar school. Kan weer op concours, wil van t voorjaar weer internationaal wedstrijden rijden. Heb weer tijd voor mijzelf!
En dan zie ik die kleren en denk ik ohhhhh een baby… Zo zoet weer. Zo klein. Zo verbonden met je.
Maar goed m’n man weigert dienst. En dan denk ik aan die nachten. Aan m’n lijf. Die kilo’s. Die verantwoording en denk ik misschien maar niet doen
tita schreef:Dankzij Lautje ik vind RL echt niet leuk maar deze had ik gezien bij iemand die 69€ vraagt
Lau spotte um voor mij voor 4.50€ heeft klein vlekje binnenkant mouw
Blij mee super bedankt Lau
Lys_PPA schreef:Die gekleurde trui idd snel terugsturen. Dan 'verlies' je alleen retourkosten ipv 30 euro en n kapotte trui.
Genoeg vondsten lautje, maar zoek voor een meisje en vind die net beetje te jongensachtig
Mss eens haar truitjes nameten en dat die die appeltje laat zien wat is...
_lautje_ schreef:https://www.vinted.nl/items/3769055678- ... tite-fille
Zocht hier nog iemand een mooi wollen jasje maat 92?
_Nancy schreef:Wat een leuke jas is dat! Helaas kan ik daar niets mee, heb geen dochters
San, het is toch logisch dat mensen dat doen?![]()
Het is een tweedehands verkoop site, men mag bieden. Ik zou ook bieden, waarom niet. Niet geschoten...
En jij mag nee zeggen of met een tegenbod komen. Het scheelt al dat je volgens mij maar 40% onder de vraagprijs mag bieden. Dus dan moet je je prijzen omhoog zetten (en waarschijnlijk heb je dan minder geïnteresseerden), als jij een bepaalde prijs wilt behalen.
Ik zie het probleem niet. Ik vind Vinted juist heel fijn, aangezien je daar een veel grotere markt mee kunt bereiken, dan met alleen marktplaats.