M_D_H schreef:Ze leest graag Scifi en (Historische) Romans.
Ik denk Urbanus
Ben je gek, dat is echt precies wat ik niet lees

Eelmo, wat superknap!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eelmo schreef:Mondy schreef:Er zit kattenkruid in![]()
Je hebt er 2 toch ? Ik wist t niet meer zeker dus gegokt op 2 ipv 3.
Ja die tas is helemaal geweldig ! De boeken lijken me ook enorm leuk.
Ben nog 1 uit aan het lezen en dan deze 2.
Oh ja: eelmo jouw boek is uit, las echt heerlijk weg
Jeej![]()
Ik heb net even bijgelezen en wat een mooie pakketten weer allemaal! Iedereen wordt goed verwend zeg![]()
--
Ik heb de 4Daagse week overleefd10km kado gekregen, dus 'slechts' 150 van de 160km hoeven lopen
appeltje eitje hahaha.
alles doet pijn
[ [url=m/PKDw9Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Santa, ik loop vandaag langs het pakketpunt! Ik ben er niet aan toe gekomen afgelopen week. Sowieso niet binnen openingstijden langs kunnen gaan, en bij thuiskomst was het echt eten en naar bedIk haal hem vandaag op, dus hopelijk vanavond een unboxing!
Eelmo schreef:Urbanus schreef:Nouuu mijn favoriete zomerse titels! Wat een toeval!
Hahaha heb jij dan toevallig vannacht ook nog even zitten gillen over de ontbrekende hint?![]()
Edit: als ik in het algemene boeken topic zoek op 'We were liars' kom ik idd bij Urbanus uit
Biebz schreef:Ja ik ben jouw Santa!
Fijn dat je er blij mee bent!
De boekenhoes is voortgekomen uit mijn therapie! Ik moest van de psycholoog het haken weer gaan oppakken.
Maar iets maken zonder doel kan ik niet.
Dus afgelopen weken heb ik veel rust kunnen vinden in het bezig zijn met jouw pakket
Sun serpent heeft mij echt wel verrast! Als ik eenmaal aan het lezen was, las ik zo een eind weg! Hopelijk vind jij hem net zo leuk.
Mondy schreef:Princequillo wat ontzettend naar dat je zo plotseling uit elkaar bentBen je ok ? Fijn dat je pakket dan dubbel zo goed uitkomt !
Andere pakket ook zo prachtig
Sirius_ schreef:LWDaisy schreef:Aha! De lintjes waren de gouden tip!![]()
MarloesHJ, ontzettend bedankt voor het mooie pakket! Ik ben er echt heel blij mee!![]()
De thee is trouwens heerlijk!
Ik had heel iemand anders in mijn hoofd maar die doet niet eens mee zie ik nu
LWDaisy schreef:Aha! De lintjes waren de gouden tip!![]()
MarloesHJ, ontzettend bedankt voor het mooie pakket! Ik ben er echt heel blij mee!![]()
MarloesHJ schreef:LWDaisy schreef:Aha! De lintjes waren de gouden tip!![]()
Het klopt![]()
Ik had echt niet gedacht dat mijn hints zo moeilijk zouden zijn maar ik ben blij dat ik de lintjes heb gebruikt. Fijn dat de thee lekker is, vond hem wel passen bij het zomerthema.