Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:20

M_D_H schreef:
Ik heb eindelijk een winkel gevonden waar de collier en armband die in de set bij mijn oorbellen horen, nog beschikbaar heeft.
Dat klinkt positief toch?

Die winkel is 1,5 uur enkele reis van mij af |(

Gelukkig ben ik woensdag vrij en heb ik ze weg laten leggen. Ik heb namelijk begrepen dat de set niet meer geleverd wordt en ook uit het assortiment gaat en dat zou ik heel erg balen vinden als ik dan alleen de oorbellen heb kunnen krijgen...

Maar even 3 uur voor 2 sieraden in de auto zitten, helemaal alleen, terwijl auto rijden mij heel veel energie kost, daar baal ik wel van...
Maar ja, ik wil ze echt heel graag hebben dus het moet maar...

Woont er niet iemand in de buurt die ze kan opsturen?
Waar is de winkel?

c_alsemgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:22

Of dat de winkel ze zelf (eventueel verzekerd) op stuurt? De kosten voor verzenden zijn voor jou minder dan de brandstof kosten en de moeite die het kost.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:27

Aan m'n Karen-modus vanochtend, maar meneer die voor wilde dringen en na mijn "meneer, er staan al drie wachtenden!" als enige reactie gaf "je mag wel lachen hoor" hielpen niet mee.....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 13:36

NoTwixLeft schreef:
Aan m'n Karen-modus vanochtend, maar meneer die voor wilde dringen en na mijn "meneer, er staan al drie wachtenden!" als enige reactie gaf "je mag wel lachen hoor" hielpen niet mee.....

Je bent toch geen Karen als je iemand aanspreekt op voordringen. Vind het niet meer dan normaal dat mensen op hun beurt wachten.

Ik ben anders echt een enorme Karen als ik bij concerten sta. Word echt witheet als mensen pas aan het eind van het laatste voorprogramma komen aankakken en dan voor mijn neus gaan staan. Ben normaal conflictvermijdend maar dan heb je me boos hoor :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:45

Berdien schreef:
Veel {:} Geen zin om steeds links op te moeten zoeken.

Dat dke ik ook! :):) mensen vinden dat altijd raar, maar ik vind het handig haha

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:56

fokfanaat schreef:
kunnen ze niet gewoon op de post?

Nee, Swarovski verzend alleen per post als je het besteld via de site, maar eenmaal in een winkel, versturen ze niks meer... Helaas :n

Maar ik heb mijn "nieuwe" schoonzusje gestrikt om mee te gaan, maken we er een leuk bonding momentje van :j
Zij wilde toch altijd al naar dat winkelcentrum toe en ze hebben daar ook wat kleding winkels waar ik graag shop, en als ik moe ben/wordt dan kunnen we ergens zitten en eten :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:59

MyWishMax schreef:
Berdien schreef:
Veel {:} Geen zin om steeds links op te moeten zoeken.

Dat dke ik ook! :):) mensen vinden dat altijd raar, maar ik vind het handig haha

Ik doe dat ook :j

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 14:11

Rokjesweer maar ik voel me er zo onzeker in en mijn navelpiercing word ook echt net geraakt door een knoop dus dat doet ook echt allemachtig zeer

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 14:25

Had een uur geleden boodschappen gedaan, alleen we hebben bij de AH een afdelinkje waar Verse Sushi ligt
alleen 1 van de 2 bakjes deed de barcode het niet, en gedacht dat ik laat ik het na alles betaald is van de handscanner betaal ik dat bakje apart.

Alles gehaald wat ik wou hebben voor vandaag, morgen en overmorgen..
Kwam ik pas in de auto en buiten het winkelcentrum achter dat ik de Sushi was vergeten te betalen.

Het zat mij totaal niet lekker, en mn vader vond dat ik het niet meer hoefde te betalen..
Zit ik daar thuis met het gevoel dat ik iets gestolen had, en het zat echt niet lekker.

Uiteindelijk samen met mijn vader weer terug gegaan en braaf betaald..
Mn vader vond het onzin, en ik had weer het gevoel van eerlijkheid.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 14:36

En weer beroerd zijn van de hitte. %)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 14:37

Dat m'n nieuwsgierigheid het won van m'n verstand en ik dat filmpje van die toerist die eerder deze week werd aangevallen/gedood door een haai heb bekeken, en de aftermath daarvan. Mijn thalassofobie is weer serieus getriggerd en ik hou het deze zomer maar weer bij zwembaden. :\

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 14:45

Dit. Op mijn werkkamer.

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:01

Sterkte met de warmte iedereen.

Koortslip en de andere is nog niet eens volledig weg.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:02

Heel veel sterkte met de warmte, ik vervloek onze ouder boerderij geregeld maar met dit weer is het een zegen met 24 graden binnen.M

Mijn ergernis: loonwerker als vriend, hoe lang moet hij weg zijn om hem als vermist op te geven?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:05

Bij vermissingen zijn de eerste 24 tot 48 uur cruciaal. Wacht niet te lang met het melden van een vermissing bij de politie. :')

Staat op de site van de politie. :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:09

Caira schreef:
Heel veel sterkte met de warmte, ik vervloek onze ouder boerderij geregeld maar met dit weer is het een zegen met 24 graden binnen.M

Mijn ergernis: loonwerker als vriend, hoe lang moet hij weg zijn om hem als vermist op te geven?

Als wij een werknemer of cliënt niet te pakken krijgen en deze ook niet komt opdagen vragen wij de wijkagent altijd even om polshoogte te nemen.
Kan dan niet, of krijgt deze geen contact geven we iemand als vermist op.

Bij een vriend, zou ik ook altijd even andere bekenden na gaan of ze geen contact hebben gehad. Familie, vrienden, werk... als dat zo is zou ik ook als vermist opgeven of vragen of een direct familielid dit wil doen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:12

O sorry meiden, het was even een persoonlijke ergernis omdat hij al 6 dagen van 9-9 aan het werk is en ik het zat ben om alles thuis alleen te doen :o ik had er even een sarcasme poppetje bij moeten zetten denk ik :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:16

xPabloBokt schreef:
Dit. Op mijn werkkamer.

[ [url=m/XYvDvi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dat nou serieus een smiley linksonder in beeld? vind ik leuk :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:20

Bokt heeft geen like knop en ik zou zo graag een gevatte oneliner willen liken. |(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:22

Caira schreef:
O sorry meiden, het was even een persoonlijke ergernis omdat hij al 6 dagen van 9-9 aan het werk is en ik het zat ben om alles thuis alleen te doen :o ik had er even een sarcasme poppetje bij moeten zetten denk ik :')

Ik las loonwerker en ik wilde al zeggen dat als hij over paar weken niet terug is het misschien niet alleen werk was :') vind het al knap dat het 9 tot 9 is. Heb ik ook wel eens anders gezien

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:24

MyWishMax schreef:
Caira schreef:

Ik las loonwerker en ik wilde al zeggen dat als hij over paar weken niet terug is het misschien niet alleen werk was :') vind het al knap dat het 9 tot 9 is. Heb ik ook wel eens anders gezien

Ik las dus niet goed en heb er een serieuze reactie op gegeven :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 15:42

Telpeva schreef:
xPabloBokt schreef:
Dit. Op mijn werkkamer.

[ [url=m/XYvDvi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dat nou serieus een smiley linksonder in beeld? vind ik leuk :')

Ja, die is op dit moment niet happy want de luchtvochtigheid is te laag :Y)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:44

[***] schreef:
Bokt heeft geen like knop en ik zou zo graag een gevatte oneliner willen liken. |(

Komt vast met Flarum als dat ergens in 2027 klaar is. :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:50

Iemand die bewust een fretje dat ergens ontsnapt was,heeft laten doodbijten door haar hond omdat het kuikens gepakt had.
Ze had het gevangen in het kippenhok,daarna aan de hond gegeven,een foto van gemaakt vlak voor haar voeten terwijl de hond het vast had en daarna het verhaal en foto's op Facebook geplaatst.
Beestje had waarschijnlijk reuzehonger en volgde gewoon zijn instinct.
En dan is ze verbaasd dat ze veel negatieve reacties krijgt.
Ze heeft het snel weer verwijderd en een ander bericht geplaatst waar ze het verhaal aangepast heeft.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:54

Jeetje Merlen, dat is gewoon bizar. Dat zou ik linea recta doorsturen naar de dierenpolitie.