Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 17:41

Project niet gehaald. Die zak van een tutor is het hele project lang niet goed bereikbaar geweest, hij heeft ons niet de benodigde begeleiding gegeven en wat is het gevolg? We hebben een super tevreden opdrachtgever en school zeikt. 5 van de 6 hebben het niet gehaald, terwijl wij werden gebruikt als voorbeeld voor andere groepen omdat we zo effectief en fanatiek werkten.

Ik denk dat ik maar kap met mijn opleiding -:(-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 17:55

Wat is de reden van de school dat je niet geslaagd bent voor het project?
Als het echt zo ongegrond is zoals je zegt zou ik bezwaar maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 17:57

Schuur_ schreef:

Geen idee. Het is om 16.25 ingevoerd en er staat bij "Niet voldaan aan voorwaardelijke eisen" en "Mail met details volgt". Raad eens wie geen mail heeft gestuurd. Wij moeten fatsoenlijk communiceren maar zo'n flapdrol heeft niet eens het fatsoen om de stress te verminderen door zelf te communiceren. Via teams ook niet bereikbaar.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:15

[***] schreef:
Schuur_ schreef:

Geen idee. Het is om 16.25 ingevoerd en er staat bij "Niet voldaan aan voorwaardelijke eisen" en "Mail met details volgt". Raad eens wie geen mail heeft gestuurd. Wij moeten fatsoenlijk communiceren maar zo'n flapdrol heeft niet eens het fatsoen om de stress te verminderen door zelf te communiceren. Via teams ook niet bereikbaar.

Dan zou ik het aankaarten bij een coördinator of wie daarvoor is aangesteld. Als die leraar niet kan communiceren heeft ie de kans gehad. Dan maar een stapje hoger.

Ik erger me aan dit soort dingen. Je hoort wel een beetje fatsoenlijk onderwijs te krijgen.

En ik erger me aan de leerlingen van een vriend (leraar wiskunde). Een paar hebben de toets voor wiskunde niet gehaald. En nu willen ze óf in overleg om hun cijfer op te hogen, óf ze schakelen hun ouders in om op hoge poten verhaal te komen halen waarom hun kind een onvoldoende heeft gehaald. Eentje schijnt gezegd te hebben: “dat is toch niet leuk, zo vlak voor de zomervakantie?”

Dit kost allemaal tijd die hij aan zijn lessen zou kunnen besteden. Hij geeft twee keer in de week een uur bijles in de eigen tijd.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:27

Lig je in het ZH, wat op zich al vervelend is, hebben ze door dat je zo’n typetje bent dat thuis niet rust.
Laten me dus lang blijven, want “mevrouw moet rusten”
Recht over me hoor ik snurken tot in m’n kamer, teee deuren verder zit er een giller (“hallo? HalloooooOOO?”) en boven me ook.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:37

_San87_ schreef:
Rijbrug geblokkeerd... Dat wordt omrijden :').

Ik ben blij dat ik niet naar stal hoef vandaag :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:37

Stomme hoefzweer die er elke keer maar beetje bij beetje uitkomt ofzo, of elke keer een nieuwe in dezelfde voet, ook ondertussen 1 in andere voet gehad, komt van binnenuit maar zou niet weten wat het triggert, anderhalf jaar nergens last van en nu meer dan maand op en af bezig na 2 weken eerste zweer eruit, via boven en onder, week goed, weer zweer, die eruit zweer andere voet, die eruit 1 dag goed en weer bij eerste voet. Ik word er beetje gek van nu. Ze krijgt al alleen maar (ingepakt) hooi, vitaminebrok en kruiden voor gewrichten vanwege leeftijd, altijd keiharde hoeven gehad en nu is t helemaal bal, ik snap er echt niets meer van

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:43

Ghostattack schreef:
_San87_ schreef:
Rijbrug geblokkeerd... Dat wordt omrijden :').

Ik ben blij dat ik niet naar stal hoef vandaag :')

Is weer open inmiddels :P. Maar ik ben mooi via Wageningen gereden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 19:07

fleurtjeuh schreef:
Kak
Vanochtend negatief
En nu
Dik positief.
Streepje stond al voordat de controle streep er was...

Beterschap!

Mijn buurman heeft aangeboden of ik van de week op de koffie wil komen, mijn eerste reactie is jahoor prima. Maar een paar uur nadat ik 'jahoor' had gezegd viel ook opeens het kwartje dat hij misschien klachten heeft ofzo. Nu ben ik zenuwachtig en ik heb helemaal geen zin meer. Sowieso had ik geen ja moeten zeggen want ik heb geen zin om sociaal te doen maar ik was te beleefd om het af te wijzen. Ik wou dat ik assertief was _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 19:32

In de andere projectgroep heeft niemand het gehaald. 1 van de 12 tot nu toe wel.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 19:37

Telpeva schreef:
fleurtjeuh schreef:
Kak
Vanochtend negatief
En nu
Dik positief.
Streepje stond al voordat de controle streep er was...

Beterschap!

Mijn buurman heeft aangeboden of ik van de week op de koffie wil komen, mijn eerste reactie is jahoor prima. Maar een paar uur nadat ik 'jahoor' had gezegd viel ook opeens het kwartje dat hij misschien klachten heeft ofzo. Nu ben ik zenuwachtig en ik heb helemaal geen zin meer. Sowieso had ik geen ja moeten zeggen want ik heb geen zin om sociaal te doen maar ik was te beleefd om het af te wijzen. Ik wou dat ik assertief was _O-

"Buurman, Corona loopt op en ik heb nu een snotneus. Ik kom niet hoor, dadelijk besmet ik je nog". :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 20:35

[***] schreef:
Hoe maak je in godsnaam iemand duidelijk dat je geen interesse in hem hebt? Ik zorg er al voor dat ik niet alleen met hem ben want laatst douwde hij zijn tong in mijn mond. Dat ik zei dat ik dat niet wilde had hij geen boodschap aan.
Nu blijft hij via Facebook van alles liken en reageren en ik heb gewoon echt geen interesse en op deze manier ook niet meer in vriendschap -:(- maar hij zit in dezelfde vriendengroep als ik en we zijn vrijwilliger op hetzelfde evenement dus ik kom niet helemaal van hem af :(

Update: na een telefoontje met die gemeenschappelijke vriendin is het me gelukt om hem zelf aan te spreken. Ik heb hem gevraagd of hij tijd had om even te bellen en hij bleek na het feestje laatst in de gaten te hebben dat ik er toch wat moeite mee had.
Zo moeilijk om het aan te geven als iemand over mijn grens heen is gegaan... en beseffen dat ik mag bepalen wie aan mijn lichaam komt is ook nog erg ingewikkeld.
Ook nog even gejankt aan de telefoon. Blijkbaar zat er toch nog een hoop dwars. Bij haar komen emoties en dingen die dwars zitten er altijd vanzelf uit, ook al heb ik geen flauw idee wat er in mijn lichaam en hoofd gebeurt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 20:50

Fijn dat je hem zelf hebt kunnen aanspreken. :j

Ik erger me zo aan de gemixte signalen die ik krijg -O-

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:00

Superleuke korte broek gekocht dacht ik… thuis passen is het een rok |o waarom hangt die dan tussen de broeken

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:24

Mijn pakketje heb ik naar een PostNL locatie laten sturen, blijkt ie dicht (stond na m’n werk voor een dichte deur) en is m’n pakket zonder pardon retour afzender gestuurd. Contact gehad met zalando en PostNL en de enige optie nu is opnieuw bestellen. Was alleen een aanbieding en die is inmiddels verlopen. En bedankt!

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:31

En dag 2 dat ik gezeik heb met postNL..
Gisteren niet bezorgd terwijl ik wel thuis was, en vanavond zou die ergens komen tussen 17:30 en 22:00.
Er staat al een half uur in de app dat er nog 1 stop voor mij zit (twee straten verderop) maar nogsteeds niks ontvangen.. Als het er binnen een half uur niet is dan morgen maar ff bellen. -:(-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:45

Zou iemand even mijn ergernis via pb willen aanhoren? Gaat over familie zaken :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:03

Ik heb honger -O-

@appeltje
Stuur gerust

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:53

Helemaal klaar met bepaalde klanten. Heb je net de halve keuken gedweild, moet je de andere helft straks maar doen want ze willen nu de keuken gebruiken.
Tussen uur a en b mag ik niet stofzuigen, want ja, meeting…
Klant moest 7 handdoeken nog zelf opplooien omdat de droogkast nog niet klaar was toen mijn tijd er op zat. Heb daar serieus een boze app voor gekregen. Ding moest nog 2 uur.
Oh, en of ik even last minut mijn uurrooster kan omgooien want dat komt voor hun nu uitzonderlijk beter uit.

Joh, wil je jou huis nog gepoetst hebben of niet? Ik wil ook mijn werk kunnen doen en niet constant alles laten vallen waar ik sta omdat nu opeens zus of zo eerst moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:16

Mezelf en m’n eigen brein. -O- Soms wil ik gewoon normaal zijn, zodat ik nog even met m’n collega’s naar de pub kon, in plaats van als een omaatje naar bed te moeten om alle prikkels te verwerken en morgenvroeg weer fit te zijn. -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:51

Onze dochter is boos dat we haar en haar vriendinnen niet naar het vliegveld in Düsseldorf willen brengen.Voor ons 1.10 heen en terug reistijd en met de trein vanuit Arnhem 1.20 reistijd.En de prijs valt erg mee.Benzine is ook duur.Ik kan ze afzetten in Arnhem.Ik ga niet naar het vliegveld.Ik schiet nu al in de stress en mijn man moet een dag vrij nemen.De dames hoeven alleen in de trein te zitten.Ik weet natuurlijk niet hoe haar vriendinnen hierover denken.De reis is overdag.Overdrijven wij nu zo?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:58

Britta31 schreef:
Onze dochter is boos dat we haar en haar vriendinnen niet naar het vliegveld in Düsseldorf willen brengen.Voor ons 1.10 heen en terug reistijd en met de trein vanuit Arnhem 1.20 reistijd.En de prijs valt erg mee.Benzine is ook duur.Ik kan ze afzetten in Arnhem.Ik ga niet naar het vliegveld.Ik schiet nu al in de stress en mijn man moet een dag vrij nemen.De dames hoeven alleen in de trein te zitten.Ik weet natuurlijk niet hoe haar vriendinnen hierover denken.De reis is overdag.Overdrijven wij nu zo?

Düsseldorf of Weeze? Klein groot verschilletje namelijk :P

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:59

Britta31 schreef:

Nee toch, lijkt mij toch vrij normaal dat je dochter zelf naar het vliegveld gaat, zeker als dit gewoon overdag is. En anders kunnen die vriendinnen van haar toch ook aan hun ouders vragen of ze voor taxi willen spelen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 00:04

Britta31 schreef:

Als je met vriendinnen met het vliegtuig op vakantie kan ben je zelfstandig genoeg om de trein naar het vliegveld te pakken lijkt me. Vind jullie niet overdrijven.

Ik erger me aan onze achterbuurman die met mooi weer altijd aan het klussen / prutsen is in de tuin met heel veel kabaal. Woon je buitenuit op het Friese platteland en kan je nog niet lekker rustig in de tuin zitten. Hij liet vandaag van 3 tot 6/7 uur een soort van motor draaien..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 00:05

@jildau

Woont mijn buurman niet toevallig naast jullie :')