Ik denk dat ik maar kap met mijn opleiding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Wat is de reden van de school dat je niet geslaagd bent voor het project?
Als het echt zo ongegrond is zoals je zegt zou ik bezwaar maken
[***] schreef:Schuur_ schreef:Wat is de reden van de school dat je niet geslaagd bent voor het project?
Als het echt zo ongegrond is zoals je zegt zou ik bezwaar maken
Geen idee. Het is om 16.25 ingevoerd en er staat bij "Niet voldaan aan voorwaardelijke eisen" en "Mail met details volgt". Raad eens wie geen mail heeft gestuurd. Wij moeten fatsoenlijk communiceren maar zo'n flapdrol heeft niet eens het fatsoen om de stress te verminderen door zelf te communiceren. Via teams ook niet bereikbaar.
fleurtjeuh schreef:Kak
Vanochtend negatief
En nu
Dik positief.
Streepje stond al voordat de controle streep er was...
Telpeva schreef:fleurtjeuh schreef:Kak
Vanochtend negatief
En nu
Dik positief.
Streepje stond al voordat de controle streep er was...
Beterschap!
Mijn buurman heeft aangeboden of ik van de week op de koffie wil komen, mijn eerste reactie is jahoor prima. Maar een paar uur nadat ik 'jahoor' had gezegd viel ook opeens het kwartje dat hij misschien klachten heeft ofzo. Nu ben ik zenuwachtig en ik heb helemaal geen zin meer. Sowieso had ik geen ja moeten zeggen want ik heb geen zin om sociaal te doen maar ik was te beleefd om het af te wijzen. Ik wou dat ik assertief was
[***] schreef:Hoe maak je in godsnaam iemand duidelijk dat je geen interesse in hem hebt? Ik zorg er al voor dat ik niet alleen met hem ben want laatst douwde hij zijn tong in mijn mond. Dat ik zei dat ik dat niet wilde had hij geen boodschap aan.
Nu blijft hij via Facebook van alles liken en reageren en ik heb gewoon echt geen interesse en op deze manier ook niet meer in vriendschapmaar hij zit in dezelfde vriendengroep als ik en we zijn vrijwilliger op hetzelfde evenement dus ik kom niet helemaal van hem af
Britta31 schreef:Onze dochter is boos dat we haar en haar vriendinnen niet naar het vliegveld in Düsseldorf willen brengen.Voor ons 1.10 heen en terug reistijd en met de trein vanuit Arnhem 1.20 reistijd.En de prijs valt erg mee.Benzine is ook duur.Ik kan ze afzetten in Arnhem.Ik ga niet naar het vliegveld.Ik schiet nu al in de stress en mijn man moet een dag vrij nemen.De dames hoeven alleen in de trein te zitten.Ik weet natuurlijk niet hoe haar vriendinnen hierover denken.De reis is overdag.Overdrijven wij nu zo?
Britta31 schreef:Onze dochter is boos dat we haar en haar vriendinnen niet naar het vliegveld in Düsseldorf willen brengen.Voor ons 1.10 heen en terug reistijd en met de trein vanuit Arnhem 1.20 reistijd.En de prijs valt erg mee.Benzine is ook duur.Ik kan ze afzetten in Arnhem.Ik ga niet naar het vliegveld.Ik schiet nu al in de stress en mijn man moet een dag vrij nemen.De dames hoeven alleen in de trein te zitten.Ik weet natuurlijk niet hoe haar vriendinnen hierover denken.De reis is overdag.Overdrijven wij nu zo?