Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:34

Ik heb vorige week in mijn sportkleding de kinderen naar school gebracht zodat ze dachten dat ik fanatiek bezig was, terwijl ik daarna lekker naar huis ben gegaan om op de bank te zitten :+
Maar even side note, ik ga wel echt naar de sportschool alleen die dag niet :o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:36

maralyn schreef:
Is het een biecht, als ik toegeef, dat ik was van de waslijn echt te lekker vind ruiken, en eerst mijn neus in de verse was steek voor ik het van de lijn haal en opvouw?? :')

Geen idee of het een biecht is, maar dit doe ik ook :Y)

Mijn biecht... Mijn hond heeft een voetfetisj en kan zo een half uur of langer mijn voeten aflikken als ik haar laat gaan. En dat mag ze regelmatig want ik vind het stiekem best fijn _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-22 21:38

black_kelpie schreef:
maralyn schreef:
Is het een biecht, als ik toegeef, dat ik was van de waslijn echt te lekker vind ruiken, en eerst mijn neus in de verse was steek voor ik het van de lijn haal en opvouw?? :')

Geen idee of het een biecht is, maar dit doe ik ook :Y)

Mijn biecht... Mijn hond heeft een voetfetisj en kan zo een half uur of langer mijn voeten aflikken als ik haar laat gaan. En dat mag ze regelmatig want ik vind het stiekem best fijn _O-

Die eerste doet iedereen toch maar die tweede....

_O- ik ben zo geen hondenmens :')

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:49

Sterre98 schreef:
Ik vind kraantje pappie wel een hysterische naam voor een paard _O-

Biecht, ik ken een pony die zo heet, en hij staat volgens mij te koop (of misschien is hij al weg)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:54

Vervolg op mijn Ben&Jerry’s verslaving: die zijn nu in de aanbieding dus ik heb weer 6 bakken in de vriezer ‘verstopt’ :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:56

Ik stop altijd Smac in de macaroni, maar meer zodat ik het kan opeten tijdens het koken dan dat het erin zit. Alsnog lekker natuurlijk maar ik moet echt opletten dat ik niet al de helft van het blikje op heb voordat het in de saus moet. :+

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:59

Romy1234 schreef:
Ik heb vorige week in mijn sportkleding de kinderen naar school gebracht zodat ze dachten dat ik fanatiek bezig was, terwijl ik daarna lekker naar huis ben gegaan om op de bank te zitten :+
Maar even side note, ik ga wel echt naar de sportschool alleen die dag niet :o

:D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:13

Biecht: Ik heb sportkleding maar het enige waar ik het voor gebruik is om te chillen op de bank en thuis. := Het zit gewoon lekker en staat leuk. := Ga er ook gerust de deur mee uit. :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:17

Sky_As schreef:
Sterre98 schreef:
Ik vind kraantje pappie wel een hysterische naam voor een paard _O-

Biecht, ik ken een pony die zo heet, en hij staat volgens mij te koop (of misschien is hij al weg)

Bij de zeehondencrèche hier hadden ze een tijdje terug een jonkie Kraantje Puppy genoemd.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:23

xPabloBokt schreef:
Ik stop altijd Smac in de macaroni, maar meer zodat ik het kan opeten tijdens het koken dan dat het erin zit. Alsnog lekker natuurlijk maar ik moet echt opletten dat ik niet al de helft van het blikje op heb voordat het in de saus moet. :+

Whahaahah dit herken ik. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:26

Ik vind de geur van gieren echt heerlijk. Ruikt naar thuis. Maar benzine ga ik ook best goed op

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:36

Fair schreef:
Biecht: Ik heb sportkleding maar het enige waar ik het voor gebruik is om te chillen op de bank en thuis. := Het zit gewoon lekker en staat leuk. := Ga er ook gerust de deur mee uit. :+

+1 :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:36

Ik hou ontzettend van de geur van nieuw leer. Als ik iets nieuws van leer heb kan ik daar uren aan snuffelen.
Ik loop soms ook wel eens een tassenwinkel in om even te snuffelen :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:41

Over geuren gesproken - ik gebruik niet zo vaak parfum, ik vind het ook veel te duur, maar als ik een avond uit ga dan ga ik vaak even langs de parfumerie om wat te "testen" :Y)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 22:42

Niobe schreef:
Ik vind de geur van gieren echt heerlijk. Ruikt naar thuis. Maar benzine ga ik ook best goed op

Ik deed er langer over dan nodig om te beseffen dat dit niet over de vogels ging

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-22 22:44

Niobe schreef:

Vies meisje bah

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 23:03

Amber_anne schreef:
Niobe schreef:

Ik deed er langer over dan nodig om te beseffen dat dit niet over de vogels ging

Ik vroeg me serieus af hoe een gier zou ruiken :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 23:06

Amber_anne schreef:
Niobe schreef:

:') sorry _O-

Urbanus schreef:
Niobe schreef:

Vies meisje bah

Ik ga er niet in liggen!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 23:16

Amber_anne schreef:
Niobe schreef:

_O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 23:28

Niobe schreef:

Nou als mijn man thuis komt van het mest rijden mag ie meteen douchen. Dat ruikt zo sterk dat ik het niet lekker vind. Vandaag viel het mee :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 05:28

fjordjes schreef:
Nou als mijn man thuis komt van het mest rijden mag ie meteen douchen. Dat ruikt zo sterk dat ik het niet lekker vind. Vandaag viel het mee :+

Jup, uitkleden bij de achterdeur en alles gelijk de was in.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 06:30

Ik vind gier ook niet erg, liever dat dan die stink TaTa Steel waar ik in zit.
Biecht: ik heb een duffe woonplaats over voor mijn vriend. Gaat de relatie over, ben ik vertrokken. Ben overigens niet van plan om te verhuizen hoor, werk in een leuke stad, dat maakt veel goed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 08:20

Niobe schreef:

Oh ja, die gierlucht is heerlijk! Ik woon tussen de boeren en zet als ze het land bemesten expres alle ramen open. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 08:25

marleen_88 schreef:
Ik vind gier ook niet erg, liever dat dan die stink TaTa Steel waar ik in zit.
Biecht: ik heb een duffe woonplaats over voor mijn vriend. Gaat de relatie over, ben ik vertrokken. Ben overigens niet van plan om te verhuizen hoor, werk in een leuke stad, dat maakt veel goed.

Ben daar vroeger wel eens geweest toen mijn zoon op het landje van (toen nog) Hoogovens crosste en inderdaad: in die woonplaats zou ik niet dood gevonden willen worden. Dus ik snap je helemaal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 08:57

nicole_floor schreef:
Fair schreef:

+1 :')

Oké dan nog een biecht, ik gebruik mijn sportkleding naast sporten ook inderdaad voor in te chillen, zit ook gewoon lekker en ga er ook wel eens boodschappen in doen :D