Maar even side note, ik ga wel echt naar de sportschool alleen die dag niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Is het een biecht, als ik toegeef, dat ik was van de waslijn echt te lekker vind ruiken, en eerst mijn neus in de verse was steek voor ik het van de lijn haal en opvouw??
black_kelpie schreef:maralyn schreef:Is het een biecht, als ik toegeef, dat ik was van de waslijn echt te lekker vind ruiken, en eerst mijn neus in de verse was steek voor ik het van de lijn haal en opvouw??
Geen idee of het een biecht is, maar dit doe ik ook![]()
Mijn biecht... Mijn hond heeft een voetfetisj en kan zo een half uur of langer mijn voeten aflikken als ik haar laat gaan. En dat mag ze regelmatig want ik vind het stiekem best fijn
Amber_anne schreef:Niobe schreef:Ik vind de geur van gieren echt heerlijk. Ruikt naar thuis. Maar benzine ga ik ook best goed op
Ik deed er langer over dan nodig om te beseffen dat dit niet over de vogels ging
Urbanus schreef:Niobe schreef:Ik vind de geur van gieren echt heerlijk. Ruikt naar thuis. Maar benzine ga ik ook best goed op
Vies meisje bah
marleen_88 schreef:Ik vind gier ook niet erg, liever dat dan die stink TaTa Steel waar ik in zit.
Biecht: ik heb een duffe woonplaats over voor mijn vriend. Gaat de relatie over, ben ik vertrokken. Ben overigens niet van plan om te verhuizen hoor, werk in een leuke stad, dat maakt veel goed.
nicole_floor schreef:Fair schreef:Biecht: Ik heb sportkleding maar het enige waar ik het voor gebruik is om te chillen op de bank en thuis.Het zit gewoon lekker en staat leuk.
Ga er ook gerust de deur mee uit.
+1