Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:45

Yep, dat was de conclusie.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:46

Mijn paard eet himalayazout, telt dat ook?

(Nog altijd actief meelezer, maar kan vanwege werk helaas niet meer inhoudelijk meepraten)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:08

Oh we hebben nu voor morgen al afgesproken. Hij heeft gereserveerd in een superleuk tentje in de buurt die ik zelf niet kende. Even wennen wel, iemand die zo initiatief neemt en zo enthousiast is. But I love it!

Ben nu zo benieuwd naar hem!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:15

Ik zie mijn date zaterdag weer :D

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:28

Mkango schreef:
Lolacabana schreef:
Jezus wat een werk om bij te lezen.

Ik twijfel of ik een normale hetero ben.. Ik ben wel hetero, maar wat is normaal? :o?
Dat hebben we al bewerkstelligd: normale/gewone hetero's wandelen niet door de Himalaya's. Het is aan jezelf of je uit de Himalayakast wil komen of niet. :))

Als daar genoeg lekkere mannen zijn om mij warm te houden wel, anders moet ik maar genoegen nemen met gewoon zijn. poedersuiker leven.

Pepperrr schreef:
Oh we hebben nu voor morgen al afgesproken. Hij heeft gereserveerd in een superleuk tentje in de buurt die ik zelf niet kende. Even wennen wel, iemand die zo initiatief neemt en zo enthousiast is. But I love it!

Wat leuk!

Peelie schreef:
Ik zie mijn date zaterdag weer :D

Ik denk dat dat wel goed komt haha!

Ik ben nu iets meer dan een maand met iemand aan het daten waar geen toekomt in zit, wat niet exclusief is. Maar het is wel gezellig. En dan is er nog die ene collega, gisteren op het kerstfeest wel wat mee geflirt, maar hield mij heel erg in (want collega). Nu zijn we wat aan het appen. Ik maak het ook zo makkelijk voor mijzelf… :')

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 22:24

Pepperrr schreef:

Dat klinkt leuk!

Mijn date heeft ook gereserveerd voor morgen. Ben ook niet gewend aan een man die zo iets simpels regelt. Mijn ex kan nog veel van hem leren. :')

Qua afstand.. wij wonen iets meer dan 100 km uit elkaar, we hebben afgesproken in het "midden", maar wel dichter bij mijn thuis. Ik snap ook wel dat hij niet helemaal hier heen rijdt. Ben wel benieuwd, is lang geleden mijn laatste date.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:07

Mkango schreef:
Lolacabana schreef:
Jezus wat een werk om bij te lezen.

Ik twijfel of ik een normale hetero ben.. Ik ben wel hetero, maar wat is normaal? :o?
Dat hebben we al bewerkstelligd: normale/gewone hetero's wandelen niet door de Himalaya's. Het is aan jezelf of je uit de Himalayakast wil komen of niet. :))

Maar dan kun je dus zelfs van normale hetero naar wat anders gaan als je ooit in de Himalaya gaat wandelen? Interessant. Want ik zal er zeker nog een keer komen om te wandelen. Maar dan ben ik gewoon de uitzondering :D Ik laat me niet zo beinvloeden door Om Mani Padme Hum. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:10

Het is een grapje, germie, damn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:17

Nou ik heb niks meer van mijn date gehoord, echt vreemd :+ Hij stuurde donderdag een appje dat die thuis was, maar was al in slaap gevallen dus had de volgende dag teruggeappt... Niks meer erop gehoord. Next dan maar weer :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:31

Zo werkt dat sus en daarom ben ik er klaar mee met daten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:42

Mkango schreef:

Ja, mijn opmerking ook :D

Ik ben gisteren overigens nog weer gebeld, maar het was geen lang gesprek, ik stond op het punt naar het zwembad te gaan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:48

Zonnetje81 schreef:
Zo werkt dat sus en daarom ben ik er klaar mee met daten

Ja agh ik kan er niet echt wakker om liggen, ik denk ook nog wel dat hij wat van zich laat horen... maar ik had gisteren wel al iets verwacht.
Gewoon een appje met "het was gezellig, maar verder niet echt een klik" is ook prima.. Aghhhh hoort er helaas bij :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:27

Yonker schreef:
Nou ik heb niks meer van mijn date gehoord, echt vreemd :+ Hij stuurde donderdag een appje dat die thuis was, maar was al in slaap gevallen dus had de volgende dag teruggeappt... Niks meer erop gehoord. Next dan maar weer :D

Nou, wat stom! Jammer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:37

Wat een sukkel, kak zeg.

germie schreef:
Mkango schreef:

Ja, mijn opmerking ook :D

Laat het alsjeblieft los.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:40

Of ik iets los laat bepaal ik zelf. Als een ander een grapje mag maken, dan mag ik dat ook maken. Ik heb geen Himalayazout meer in huis. :D

En al weer het eerste appje gehad van de persoon waar ik mee gebeld heb.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:44

Laten we dan allemaal ook kappen met flauwe grapjes over gewoon hetero. Want dan is het niet gek dat germie erop reageert.

Ik heb nu een match met een medesupporter. Ik vind dat altijd toch wel akward als het dan dood loopt en je elkaar tegen komt. Eigenlijk slaat het nergens op Want je zegt gewoon hoi en door. Dus geen idee waar het vandaan komt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:49

capopjekop schreef:
Laten we dan allemaal ook kappen met flauwe grapjes over gewoon hetero. Want dan is het niet gek dat germie erop reageert.

Ik heb nu een match met een medesupporter. Ik vind dat altijd toch wel akward als het dan dood loopt en je elkaar tegen komt. Eigenlijk slaat het nergens op Want je zegt gewoon hoi en door. Dus geen idee waar het vandaan komt

Precies.

Maar wel leuk. Ga je verder of niet? Want je gaat de persoon sowieso nog wel eens tegenkomen lijkt mij. Of is de supportersgroep zo groot? En als het niets is, dan hoeft het ook niet meteen ruzie te betekenen toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:58

germie schreef:
Of ik iets los laat bepaal ik zelf. Als een ander een grapje mag maken, dan mag ik dat ook maken. Ik heb geen Himalayazout meer in huis. :D

Maar waarom bemoei je je met een grap tussen 2 mensen?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:01

Ooh crisis iedereen mag reageren toch

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:02

Crisis ja, maar het is zo kansloos om er pagina's op door te gaan.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:03

Daar helpen meerdere aan bij, het geheel wordt vervelendt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:04

Ja, daarom het vriendelijke verzoek om lekker ontopic te gaan ;)

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:06

Willen jullie nu stoppen :+

Ik ga vanavond eten met een date die ik al wat weken zie. Ga ook bespreken wat we nou gaan doen met deze situatie en denk dat ik het ga beëindigen. Er komt weinig initiatief van zijn kant. Als we samen zijn is het wel heel leuk en is hij heel lief voor me, maar wil ook dat hij initiatief toont en dat doet hij zo weinig. Misschien ligt er iets achter en anders ben ik er klaar mee.

Had woensdag nog een eerste date met een best aardige man maar hij had een bosje bloemen mee en vond dat echt verschrikkelijk _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:07

Biks2 schreef:
Willen jullie nu stoppen :+

Ik ga vanavond eten met een date die ik al wat weken zie. Ga ook bespreken wat we nou gaan doen met deze situatie en denk dat ik het ga beëindigen. Er komt weinig initiatief van zijn kant. Als we samen zijn is het wel heel leuk en is hij heel lief voor me, maar wil ook dat hij initiatief toont en dat doet hij zo weinig. Misschien ligt er iets achter en anders ben ik er klaar mee.

Had woensdag nog een eerste date met een best aardige man maar hij had een bosje bloemen mee en vond dat echt verschrikkelijk _O-

Heb je al besloten wanneer tijdens het eten je het gaat zeggen := ? Bij het toetje? Nog voor het voorgerecht?

En bosje bloemen, liehiehief! Maar wel een beetje ongemakkelijk ja, weet iedereen meteen dat het een eerste date is haha. Maar wel heel schattig.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:12

Urbanus schreef:
germie schreef:

Maar waarom bemoei je je met een grap tussen 2 mensen?

Openbaar forum en omdat ik er ook een grap bovenop gooi. Jij gaat ook door over een opmerking over hetero zonder dat dat leuk gevonden wordt ofzo.
Dus als iedereen er nu mee stopt is het klaar. Dan hoeft er geen zout of azijn meer gegeten of gedronken worden.

Je kunt ook voor een date aangeven dat je geen bloemen hoeft.
Laatst bijgewerkt door germie op 23-12-22 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt