Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Lolacabana schreef:Dat hebben we al bewerkstelligd: normale/gewone hetero's wandelen niet door de Himalaya's. Het is aan jezelf of je uit de Himalayakast wil komen of niet.Jezus wat een werk om bij te lezen.
Ik twijfel of ik een normale hetero ben.. Ik ben wel hetero, maar wat is normaal?
Pepperrr schreef:Oh we hebben nu voor morgen al afgesproken. Hij heeft gereserveerd in een superleuk tentje in de buurt die ik zelf niet kende. Even wennen wel, iemand die zo initiatief neemt en zo enthousiast is. But I love it!
Ben nu zo benieuwd naar hem!
Peelie schreef:Ik zie mijn date zaterdag weer
Pepperrr schreef:Oh we hebben nu voor morgen al afgesproken. Hij heeft gereserveerd in een superleuk tentje in de buurt die ik zelf niet kende. Even wennen wel, iemand die zo initiatief neemt en zo enthousiast is. But I love it!
Ben nu zo benieuwd naar hem!
Mkango schreef:Lolacabana schreef:Dat hebben we al bewerkstelligd: normale/gewone hetero's wandelen niet door de Himalaya's. Het is aan jezelf of je uit de Himalayakast wil komen of niet.Jezus wat een werk om bij te lezen.
Ik twijfel of ik een normale hetero ben.. Ik ben wel hetero, maar wat is normaal?
Zonnetje81 schreef:Zo werkt dat sus en daarom ben ik er klaar mee met daten
capopjekop schreef:Laten we dan allemaal ook kappen met flauwe grapjes over gewoon hetero. Want dan is het niet gek dat germie erop reageert.
Ik heb nu een match met een medesupporter. Ik vind dat altijd toch wel akward als het dan dood loopt en je elkaar tegen komt. Eigenlijk slaat het nergens op Want je zegt gewoon hoi en door. Dus geen idee waar het vandaan komt
Biks2 schreef:Willen jullie nu stoppen
Ik ga vanavond eten met een date die ik al wat weken zie. Ga ook bespreken wat we nou gaan doen met deze situatie en denk dat ik het ga beëindigen. Er komt weinig initiatief van zijn kant. Als we samen zijn is het wel heel leuk en is hij heel lief voor me, maar wil ook dat hij initiatief toont en dat doet hij zo weinig. Misschien ligt er iets achter en anders ben ik er klaar mee.
Had woensdag nog een eerste date met een best aardige man maar hij had een bosje bloemen mee en vond dat echt verschrikkelijk
Urbanus schreef:germie schreef:Of ik iets los laat bepaal ik zelf. Als een ander een grapje mag maken, dan mag ik dat ook maken. Ik heb geen Himalayazout meer in huis.![]()
En al weer het eerste appje gehad van de persoon waar ik mee gebeld heb.
Maar waarom bemoei je je met een grap tussen 2 mensen?