Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 00:00

Kookaburra schreef:
Knert schreef:
Je weet niet waarom hij erop zit.
Hier wordt ook wel eens een dier afgevoerd. Soms al bungelend aan een ketting aan de shovel om hem op de plek te krijgen voor rendac. Aan straat dus. En die ketting willen wij toch terug. Dus daar komt nog wel eens wat duw en trekwerk bij.

Stadse mensen die langskomen fietsen vinden dat ook walgelijk en nog veel meer.
Hoeft maar 1 persoon een foto van te maken met een ongelukkige pose. Al bellend of iets...

Het kan zo maar leedvermaak zijn. Dan heb je gelijk. Maar die foto zegt mij nog niet dat het ook zeker weten is.

Ik ben er zelf ook heel nuchter in. Heb tijdens een evenement nog geholpen om een overleden paard af te dekken. Deken pakken. Eroverheen zodat andere paarden het niet zien en klaar. En daar merkte je goed hoe verschillend mensen reageren op een overleden dier. Bijvoorbeeld 2 uit het publiek die flauwvielen :(:)

In jouw'n geval, tsja. Het verplaatsen met de ketting moet gewoon. Simpel.
Maar zitten op een dood paard terwijl je belt en met je andere hand een v-teken maakt (bewust of onbewust)... Zo'n foto zou ik nooit online gooien. Ik ben niet geschokt door de foto, ik zie een dood dier and that's it... Maar ik vind het plaatsen van zo'n foto wel respectloos, gezien zijn achtergrond en achterban.
Ik ben er zelf ook heel nuchter in verder, maar vind wel dat je het lichaam nog met enig respect kunt behandelen. Zeker als het een dier betreft dat gestorven is als direct gevolg van wat jij van het dier vraagt. Het wegslepen, oppakken met een grijper etc. is een noodzakelijk kwaad, er zo op gaan zitten imo niet. Dat er nog zo lacherig over gedaan wordt met een caption als 'New work rider this morning' zegt imo wel genoeg over hoe zowel hij als zijn personeel daar tegenover hun dieren staan.

Michelle :knuffel:

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 08:23

Dat ik mijn bed niet uit kom, en dat ik ook wel weet dat dat een kwestie van mindset is.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 08:34

Dat ik zo geen zin heb in vandaag. Ik heb vandaag een gesprek met mijn leidinggevende over 'mijn houding'... :roll: En elke keer als ik er ook maar aan denk dan wordt ik al pissig.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 08:45

Dat ik me schuldig voel omdat ik mn kind wat vaker thuis hou. Tijdens mn icsi behandeling heb ik der ook thuis moeten houden omdat ik niet het risico kon lopen om ziek te worden. Daarna is ze 4 dagen naar school geweest en toen kwan ze snot verkouden thuis. Nu mag ze met alleen verkoudheid in principe wel naar school maar ze voelt zich echt nog niet lekker en hou ik der liever nog even thuis. Stomme moeder dilemma's >;) .

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:12

Heel veel spanning voor vandaag.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:22

Nayomie schreef:
Heel veel spanning voor vandaag.

Same, heb vanmiddag het eerste examen van mijn studie en ik ben zo nerveus.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:26

Heel erg geen zin in de fysio vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:58

Waarom moet Outlook altijd zo traag zijn?

En ook waarom heb ik zo achterlijk veel slaap nodig tegenwoordig? :x

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:07

poedersuiker die loopt te miauwen.
Leert het nooit.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:14

Hoe voelt het als je iets in de voer gebroken hebt? :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:15

Captain schreef:
poedersuiker die loopt te miauwen.
Leert het nooit.

Heet je kat poedersuiker? _O- Dat vind ik echt geniaal.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:26

kütkat hahaha, nee ze heet poespoes. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:56

Succes Sanne!

Ik heb op dit moment zo veel aan mijn hoofd, bij de opleiding gemeld en het enige wat ze mij vertellen is dat ik niet aan mijn verplichtingen heb voldaan. Wtaf, ik heb aan al mijn verplichtingen voldaan, ik ben nota bene nog tig keer er achteraan gegaan om dingen geregeld te krijgen en ik krijg terug: je moet zelf zorgen dat je eerder kunt beginnen.
Dat doe ik al sinds freaking half januari... poedersuiker school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 12:22

Dat zoveel journalisten doen alsof Sigrid Kaag compleet onervaren is in debatten en een soort van verbaasd zijn dat ze zich zo goed staande weet te houden. Deze vrouw is topdiplomaat geweest bij de VN en heeft onderhandeld in oorlogssituaties, als er iemand het hoofd koel kan houden, is zij het wel. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 12:23

Ik was serieus net klaar met dweilen.... Afbeelding

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 13:03

hagelslag schreef:
Ik was serieus net klaar met dweilen.... [ [url=m/7CpOxg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo herkenbaar :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 14:13

Ik ben er deze week achter gekomen dat ik allergisch ben voor kiwi :+. Ik kreeg altijd al tintelingen/branderig gevoel op mijn tong na het eten van kiwi, maar dacht dat dit hoorde/dat iedereen dat had. Blijkt dus dat mijn man het niet heeft en ik dus allergisch ben.... Kan ik het nog wel gewoon veilig eten? Of is er een mogelijkheid dat de allergie heftiger word en niet alleen blijft bij de tintelingen?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 14:15

Aan mijzelf en aan mijn ex.
Donderdag een afspraak voor ouderschapsbemiddeling staan. Alleen de tijd in mijn agenda lijkt niet te kloppen met wat in mijn geheugen staat. Dus ik dacht, ik vraag het even aan ex. Maar die had het dus helemaal niet in zijn agenda staan. :+ Dus nu maar even aan de bemiddelaar gevraagd.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:04

Dat ik zo'n vermoeden krijg dat ik weer geen geld ga krijgen van het UWV. Begin mij langzaam af te vragen hoe rond te komen zonder inkomsten. Sociale Dienst laat je ook stikken.

Denk dat FNV bond erop zetten de ene oplossing gaat zijn op om weer orde te krijgen in de UWV chaos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:17

Er zit een heel rare smaak aan het water in mijn flesje. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:18

Marcella schreef:
Dat ik zo'n vermoeden krijg dat ik weer geen geld ga krijgen van het UWV. Begin mij langzaam af te vragen hoe rond te komen zonder inkomsten. Sociale Dienst laat je ook stikken.

Denk dat FNV bond erop zetten de ene oplossing gaat zijn op om weer orde te krijgen in de UWV chaos.

Uwv blijven bellen, bellen bellen bellen. Elke dag desnoods. Zij moeten dat gewoon regelen. Simpel als dat.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:18

Alles. En ik heb het gevoel dat ik tot last ben voor iedereen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:22

Marije_1997 schreef:
Uwv blijven bellen, bellen bellen bellen. Elke dag desnoods. Zij moeten dat gewoon regelen. Simpel als dat.

Doe ik al alleen belminuten gaan hard. :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:32

Dat mn paard vanochtend opeens compleet over de zeik ging toen ik hem een deken op wilde doen >;) Alsof 'ie nog nooit een deken op heeft gehad en dat ding hem op at. Gevolg is dat hij zn halster stuk trok en vertrok :evaw:
Heb daarna de deken nog zonder enkel probleem op kunnen doen..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:39

Heb niet zoveel te doen vandaag. Natuurlijk wel huiswerk, wanneer niet, maar dat hoeft niet per se vandaag. Ik wil echt graag in mijn auto rijden (ja ja, ik heb nu een auto, die van mij gaat zijn wanneer mijn ma haar auto terug krijgt en hij is super gaaf *\%/* ), maar ik heb echt nergens om naartoe te gaan.

En ik erger me eraan dat ik mijn date(/vriendinnetje?) niet kan zien deze week. Laatste keer was donderdag. Maar we hebben het zo druk met werk en school, en door de avondklok kan ik niet makkelijk langskomen, want dan zou ik hooguit een uur kunnen blijven voordat ik terug moet... zucht. Stomme, stomme lockdown