Ik gebruik nauwelijks rietjes, maar heb vorig jaar uit Vietnam een pakje met bamboe rietjes mee genomen. Had achteraf een hele zeecontainer moeten laten komen, want die dingen kosten daar geen drol en als je ziet wat ze er hier voor durven vragen....
Ik heb geen bad en hoef ook geen Tamagotchi. Ik heb 2 paarden en 2 katten, ik heb naast mijzelf genoeg te verzorgen...
germie schreef:Ik gebruik geen rietjes. En sorry, maar die wegwerpdingen zijn toch wel het fijnst. Ik kreeg laatst bij de mac zo'n kartonnen ding, die heeft het einde van mijn milkshake niet gehaald. Bij herbruikbare rietjes vraag ik me altijd af of je ze wel schoon krijgt. Vroeger als kind hadden we herbruikbare dingen, daar kwam gewoon schimmel in. Bah.
Nog wel een wens, maar is te duur, tenzij tweedehands: westernteugels van 2.40m lengte.
Kartonnen rietjes lijkt mij idd ook niks
.
Maar er zijn veel meer keuzes: metaal, bamboe, glas, siliconen. Herbruikbare rietjes worden tegenwoordig vaak geleverd met een raggertje. En anders is zo'n raggertje wel te koop.

Westernteugels heb ik denk ik nog ergens liggen. Geen idee hoe lang ze zijn. Kan ze wel even opzoeken.