rien10 schreef:Tja Morris, dat denken degenen die daar lopen ook van jou.
En het stuift ook nog zo lekker nu, probeer er echt wel rekening mee te houden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:friezenfan2 schreef:Vraagje mijn buurvrouw zit in de tuin met 3 mensen bezoek. Mat dit?
Ze zitten zeker niet op handerhalve meter.
Ik heb geen goede band met de buurvrouw door geluidsoverlast nu staat haar muziek weer paasei hard.
Moet ik dit melden. Ik ben gewoon bang dat het er niet beter op wordt als ik de politie bel.
Maar het mag niet geloof ik
Ik vraag mij af of je de politie wil bellen omdat je band met de buurvrouw niet best is of dat je, je stoort aan haar bezoek?
Ik vind dit wel iets anders dan een georganiseerd feestje...
friezenfan2 schreef:Ik heb vanochtend bij mijn ouders gezeten.
Maar laat ook maar ik doe dit ook wel weer alleen.
En dan zeggen ze dat we dit samen doen.
tokedri schreef:friezenfan2 schreef:Als het bezoek de buurvrouw haar rug insmeert met zonnebrandcreme is dat in overtreding toch
Hahaha grapje zeker
Bemoei je gewoon met jezelf
Lijkt me ook het handigst voor de onderlinge vrede in je straat
CharleyT schreef:friezenfan2 schreef:Als het bezoek de buurvrouw haar rug insmeert met zonnebrandcreme is dat in overtreding toch
Hahaha grapje zeker
Bemoei je gewoon met jezelf
Lijkt me ook het handigst voor de onderlinge vrede in je straat
Citaat:Nog mensen alternatieve koningsdag gevierd? Wij hebben er niks aan gedaan en zijn eigenlijk alleen buiten met paarden in de weer geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat online vieren me niet zo aansprak.
tienus63 schreef:Ik heb mijn man naar zijn vrachtwagen gebracht.
Stond 200 km van huis, bij garage.
Ondanks dat hij vorige week weer aan het werk is gegaan, heb ik vannacht slecht geslapen.
Eerste volle normale week zonder mijn vader.
Ik vond het wel fijn om hem weg te kunnen brengen.
Op terugweg heel schichtig Limburgse asperges en aardbeien gekocht.
Vind het fijn dat de koning zorgpersoneel, schoonmakers, boeren en logistiek personeel uitdrukkelijk bedankt in zijn woorden vandaag.
Blussem schreef:Ik ben echt meer voor gezond verstand.
Dat mensen zo massaal naar buiten gaan is trouwens echt geen probleem. Het virus verspreid zich buiten bijna niet. Helemaal met dit weer.
De meeste besmetting vinden binnen huis plaats. Zolang men gewoon moet blijven werken dan loopt men vele malen meer risico's dan wanneer men buiten aan het sporten zijn.
En zo zijn er meer risco factoren, te weinig slapen, veel achol nuttigen, met veel mensen in een kleine ruimte, het bereiden van voedsel, stress, enz.
PSvanLot schreef:Blussem schreef:Ik ben echt meer voor gezond verstand.
Dat mensen zo massaal naar buiten gaan is trouwens echt geen probleem. Het virus verspreid zich buiten bijna niet. Helemaal met dit weer.
De meeste besmetting vinden binnen huis plaats. Zolang men gewoon moet blijven werken dan loopt men vele malen meer risico's dan wanneer men buiten aan het sporten zijn.
En zo zijn er meer risco factoren, te weinig slapen, veel achol nuttigen, met veel mensen in een kleine ruimte, het bereiden van voedsel, stress, enz.
Ik ben het echt met je eens. Goed verwoord.
Neonlight schreef:Hier komen bij de buren de kinderen ook regelmatig over de vloer, tegelijk, en inclusief kleinkinderen en aanhang is dat echt meer dan 3. Maar ik maak me er niet druk om. Dat zijn ook de enigen die op bezoek komen.
Zie wel meer en meer hele families en groepen op pad gaan. En met hele families bedoel ik ook hele families, dus meerdere gezinnen bij elkaar op een recreatieveldje bij de bossen. Ook jeugd (boven de 16 gezien de brommers), met 6 tot 10 bij elkaar en geen 1,5 meter aan houden. Daar stoor ik me wel meer aan.