Corona en vakantie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 08:28

Wat een vervelende asootjes.
Maar dat bedrijf ook: ze hanteren een ‘zero party policy’, en het party-element is uit de pakketreis geschrapt. Ja natuurlijk, dat werkt :roll: . Die jongeren gaan dan om 10.00 naar bed |o .

BigOne

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:00

Je moet je aan de geldende regels van het vakantieland houden en leeftijd doet er dan niet toe. En dat hebben ze blijkbaar niet allemaal gedaan en vind dat nogal asociaal.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:03

Ik vind het allemaal maar spannend, maar als alles gaat zoals het zou moeten dan vlieg ik midden augustus naar Curaçao :D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:05

bigone schreef:
Je moet je aan de geldende regels van het vakantieland houden en leeftijd doet er dan niet toe. En dat hebben ze blijkbaar niet allemaal gedaan en vind dat nogal asociaal.

Tja de groep die toch mag van ouders zal zich thuis er ook niet echt aan houden.
Wij hebben vorige week afscheid genomen van onze examenkandidaten en het aantal wat nog op examenreis ging was klein. Het aantal wat wel ging ook wel wat bijzonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:06

Heerlijk curaçao, die overweeg ik ook serieus voor het najaar.. Alleen momenteel wel veel onrust en problemen daar ;(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:07

bigone schreef:

Oh ik vond je reactie overkomen alsof je de Corona besmettingen een groter risico vond dan dat ze daar hebben staan zuipen met elkaar.
@marie_anne daar kan gogo dan toch niks aan doen?die kinderen daar kiezen er zelf voor om te gaan zuipen, houd ze maar eens tegen. Ze hebben alles gedaan om te zorgen dat ze het niet gaan doen, maar ik snap ook dat ze niet alles gaan annuleren. Het is wel je brood. Wie zegt trouwens dat deze jongeren met gogo daar zijn, ze kunnen ook zelf geboekt hebben of via een andere touroperator.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:09

Relaxed schreef:
Heerlijk curaçao, die overweeg ik ook serieus voor het najaar.. Alleen momenteel wel veel onrust en problemen daar ;(

Ja, dat blijft ook in mijn achterhoofd hangen. Maar ik begreep van iemand anders die er vorige week was dat zij er niet veel van mee hebben gekregen. Nu moet je daar altijd een beetje oppassen, dus ik verwacht dat dat wel goed komt.

We wilden eerst in oktober gaan, maar ik durfde enkel voor de kortere termijn te boeken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:10

Volgens mij kan ik mijn ticket al omboeken. Ik ga KLM eens contacten

Curacao heb ik ook al aan zitten denken. Ik wil gewoon eens in mijn leven mijn grote tenen zien als ik in het zeewater kijk

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:14

Curacao lijkt mij ook heerlijk. Mij lijkt alles heerlijk nu trouwens zonder miljoenen Chinezen en andere die overal voor je langs schieten om foto’s te maken en ook nog van jou :+ nu is wel de tijd om bijvoorbeeld naar Parijs of zo te gaan denk ik.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:14

purny schreef:

Curacao heb ik ook al aan zitten denken. Ik wil gewoon eens in mijn leven mijn grote tenen zien als ik in het zeewater kijk

Ik ben er twee keer eerder geweest en het is echt een prachtig eiland! Het leek mij nu ook een relatief veilige optie om naartoe te reizen onder deze omstandigheden. Dus als je het eiland overweegt raad ik het je zeker aan :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:15

Haha ja ik was in Giethoorn vrijdag. Zo was het wél leuk! _O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:15

Sheran schreef:
Haha ja ik was in Giethoorn vrijdag. Zo was het wél leuk! _O-

O wow ja, niet eens aan gedacht, die zullen wel rust hebben nu!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:20

Jatoby schreef:
purny schreef:

Ik ben er twee keer eerder geweest en het is echt een prachtig eiland! Het leek mij nu ook een relatief veilige optie om naartoe te reizen onder deze omstandigheden. Dus als je het eiland overweegt raad ik het je zeker aan :D

Je moet alleen wel eerst even in je neus laten harken voordat je gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:22

sureido schreef:
@marie_anne daar kan gogo dan toch niks aan doen?die kinderen daar kiezen er zelf voor om te gaan zuipen, houd ze maar eens tegen. Ze hebben alles gedaan om te zorgen dat ze het niet gaan doen, maar ik snap ook dat ze niet alles gaan annuleren. Het is wel je brood. Wie zegt trouwens dat deze jongeren met gogo daar zijn, ze kunnen ook zelf geboekt hebben of via een andere touroperator.

Dat zeg ik niet, maar gogo zelf, dat het hun jongeren zijn:
Citaat:
GoGo Tours, de grootste touroperator voor Nederlandse jongeren, bevestigt dat enkele tientallen scholieren in Albufeira via GoGo geboekt hebben. ,,Wij vinden het erg vervelend dat er een incident is geweest tussen de lokale politie en GoGo-vakantiegangers in Albufeira.

Ze hadden gewoon moeten annuleren. Het feit dat het je brood is rechtvaardigt niet maar alles. Helemaal niet als het ook nog grotendeels minderjarigen betreft zoals hier. Je wéét dat ze toch gaan feesten, dat is de enige reden dat ze gaan. Dan moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen als bedrijf.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:25

Ja enkele tientallen. Maar er stonden op die filmpjes wel meer jongeren dan enkele tientallen. Gofun heeft alles geannuleerd en die krijgen ook een hoop gezeik over zich heen. Het is toch nooit goed. Ik snap wel ergens dat ze het hebben laten doorgaan.

Nu dit naar buiten is gebracht zal alles wat volgende week komt zich wel gedeisd houden denk ik. Dit soort foutjes gebeuren in NL ook.

Edit ik krijg trouwens zo’n grote cringe van ‘GoGo tours’ zo heten ze allang niet meer :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:40

purny schreef:

Succes met de KLM bereiken.
Mijn man heeft dat vorige week geprobeerd. Compleet kansloos. 1e keer bellen werd hij na een x aantal minuten uit de wacht gegooid. Technisch probleem. Jaja... toen geprobeerd formulier voor teruggave in te vullen maar dit formulier werkt heel erg slecht, loopt steeds vast en dan kun je weer van voor af aan beginnen. Nog een keer geprobeerd te bellen en na een half uur opgegeven. Formulier invullen is na 10x proberen eindelijk gelukt. Maar jeetje wat een waardeloos systeem.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:41

Relaxed schreef:

Ik zou ook bang zijn voor riots daar nu.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:45

miccamaaike schreef:
purny schreef:

Succes met de KLM bereiken.
Mijn man heeft dat vorige week geprobeerd. Compleet kansloos. 1e keer bellen werd hij na een x aantal minuten uit de wacht gegooid. Technisch probleem. Jaja... toen geprobeerd formulier voor teruggave in te vullen maar dit formulier werkt heel erg slecht, loopt steeds vast en dan kun je weer van voor af aan beginnen. Nog een keer geprobeerd te bellen en na een half uur opgegeven. Formulier invullen is na 10x proberen eindelijk gelukt. Maar jeetje wat een waardeloos systeem.

Ik heb de tijd... ga pas 7 december

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:57

Waarom zou je nu iets annuleren als je dan pas gaat?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:01

miccamaaike schreef:

Omdat je nu wellicht nog gratis kunt omboeken naar volgend jaar.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:04

Ik zit stiekem de opties te bekijken om mijn vakantie langer te laten duren :D
Dus door 1 of 2 dagen eerder naar de omgeving toe te gaan en dan of wildkamperen met de camper of een low budget plek opzoeken :D

Wij gaan naar Camping Port zelande en ben opties aan het bekijken voor omgeving Vlissingen/Zoutelande of Burgh haamstede/Zierikzee :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:12

miccamaaike schreef:

Ik zie de VS ook niet meer open gaan dit jaar voor toerisme.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:13

Ja daar heb je een goed punt. Hopelijk werkt de KLM een beetje mee.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:42

Ik overweeg toch een weekje de natuur in te gaan in Oostenrijk....

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:53

miccamaaike schreef:
Ja daar heb je een goed punt. Hopelijk werkt de KLM een beetje mee.

Ik moet dan ook even gaan informeren bij de reisorganisatie voor mijn hotel