Maar dat bedrijf ook: ze hanteren een ‘zero party policy’, en het party-element is uit de pakketreis geschrapt. Ja natuurlijk, dat werkt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Je moet je aan de geldende regels van het vakantieland houden en leeftijd doet er dan niet toe. En dat hebben ze blijkbaar niet allemaal gedaan en vind dat nogal asociaal.
bigone schreef:Je moet je aan de geldende regels van het vakantieland houden en leeftijd doet er dan niet toe. En dat hebben ze blijkbaar niet allemaal gedaan en vind dat nogal asociaal.
Relaxed schreef:Heerlijk curaçao, die overweeg ik ook serieus voor het najaar.. Alleen momenteel wel veel onrust en problemen daar
purny schreef:Volgens mij kan ik mijn ticket al omboeken. Ik ga KLM eens contacten
Curacao heb ik ook al aan zitten denken. Ik wil gewoon eens in mijn leven mijn grote tenen zien als ik in het zeewater kijk
Jatoby schreef:purny schreef:Volgens mij kan ik mijn ticket al omboeken. Ik ga KLM eens contacten
Curacao heb ik ook al aan zitten denken. Ik wil gewoon eens in mijn leven mijn grote tenen zien als ik in het zeewater kijk
Ik ben er twee keer eerder geweest en het is echt een prachtig eiland! Het leek mij nu ook een relatief veilige optie om naartoe te reizen onder deze omstandigheden. Dus als je het eiland overweegt raad ik het je zeker aan
sureido schreef:@marie_anne daar kan gogo dan toch niks aan doen?die kinderen daar kiezen er zelf voor om te gaan zuipen, houd ze maar eens tegen. Ze hebben alles gedaan om te zorgen dat ze het niet gaan doen, maar ik snap ook dat ze niet alles gaan annuleren. Het is wel je brood. Wie zegt trouwens dat deze jongeren met gogo daar zijn, ze kunnen ook zelf geboekt hebben of via een andere touroperator.
Citaat:GoGo Tours, de grootste touroperator voor Nederlandse jongeren, bevestigt dat enkele tientallen scholieren in Albufeira via GoGo geboekt hebben. ,,Wij vinden het erg vervelend dat er een incident is geweest tussen de lokale politie en GoGo-vakantiegangers in Albufeira.
purny schreef:Volgens mij kan ik mijn ticket al omboeken. Ik ga KLM eens contacten
miccamaaike schreef:purny schreef:Volgens mij kan ik mijn ticket al omboeken. Ik ga KLM eens contacten
Succes met de KLM bereiken.
Mijn man heeft dat vorige week geprobeerd. Compleet kansloos. 1e keer bellen werd hij na een x aantal minuten uit de wacht gegooid. Technisch probleem. Jaja... toen geprobeerd formulier voor teruggave in te vullen maar dit formulier werkt heel erg slecht, loopt steeds vast en dan kun je weer van voor af aan beginnen. Nog een keer geprobeerd te bellen en na een half uur opgegeven. Formulier invullen is na 10x proberen eindelijk gelukt. Maar jeetje wat een waardeloos systeem.