Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mick75 schreef:Net een enorme ergernis. Iemand die op een voorrangsweg alle verkeer uit zijstraten en uitritten, zowel links als rechts , voorrang gaf. En dat grapje even later op de provinciale weg voortzette en ook gewoon stug 30 bleef rijden. Alsjeblieft rijbewijs laten inleveren!
knabbelgirl schreef:Gisteren op de ring A10, thv afrit vóór de RAI vanaf watergraafsmmeer. Ik reed op de rechter baan, voor mij een auto met (grote) caravan, links een grote Volvo die hard voorbij kwam. We waren de afrit vrijwel voorbij, toen die Volvo alle banen overschoot en strak voor de caravan het verdrijvingsvlak van de afrit meepakte om de afrit te pakken. Caravan moet hard remmen en een flinke zwaai aan zijn stuur geven om een aanrijding te voorkomen, levensgevaarlijk. De caravan begon te slingeren zoals ze doen wanneer ze gaan omklappen. Godzijdank een chauffeur die heel snel handelde met een auto die de power had om hem heel snel naar voren te trekken waardoor hij stabiliseerde, maar wat een achterlijke idioot die Volvo! Ik rij met dashcam dus had het filmpje al snel opgeslagen voor wanneer het wel fout ging zodat er bewijs is. Maar respect voor de chauffeur van de caravan, veel mensen houden zo'n situatie echt niet meer!
knabbelgirl schreef:Dat heb ik vanochtend inderdaad gedaan, dat is ook de reden dat ik het filmpje niet hier deel. Maar goed dat jullie het zeggen, ik wist niet dat dat kon tot mijn collega die tip gaf
@Ineke2: Dat denk ik wel, ik heb in ieder geval wel wat woorden eruit gegooid die niet voor herhaling vatbaar waren hahaha
luuntje schreef:Een fietser op de weg. Met helm en brommerplaatje op zijn fiets.
Fietspad lag er naast.
Stond ik te wachten bij een rotonde, pers hij zich er langs op de fiets.
Kon ik hem voor de 2e keer inhalen.
Flying_Angel schreef:Oké wtf. Ik reed in een straat met aan twee kanten geparkeerde auto’s. Een tegenligger (auto) kon ergens even stil staan, zodat ik er langs kon. Maar aan mijn kant was een man en een vrouw aan het uitstappen met de deuren open. Dus ik wacht even. Begint de tegenligger opeens te rijden, zo tegen mijn spiegel aan. Voordat ik zijn kenteken kon zien, was hij al de bocht om.
luuntje schreef:Een fietser op de weg. Met helm en brommerplaatje op zijn fiets.
Fietspad lag er naast.
Stond ik te wachten bij een rotonde, pers hij zich er langs op de fiets.
Kon ik hem voor de 2e keer inhalen.