[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:27

Ik heb nooit samengewoond en ik denk ook niet dat ik dat überhaupt zou willen tenzij het huis zo groot is dat je je ook prikkelarm terug kunt trekken.
Maar zelfs dan nog niet denk ik, ik hecht veel waarde aan mijn eigen stekje waar ik me kan terugtrekken zonder rekening te hoeven houden met medebewoners (buiten mijn huisdieren om dan). :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:35

Of je doet zoals ik: neem een partner die de helft van het jaar in het buitenland zit voor werk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:35

Heb een keer een kindje in mijn huis gehad die de kat een schop gaf en een plant uit mijn tuin trok zonder enige sancties van moeder. Gelukkig was dat de laatste x op bezoek. Als t mijn kind was had ik die direct met kop en kont onder de koude douche gezet.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:49

Talietjuh schreef:
Heb een keer een kindje in mijn huis gehad die de kat een schop gaf en een plant uit mijn tuin trok zonder enige sancties van moeder. Gelukkig was dat de laatste x op bezoek. Als t mijn kind was had ik die direct met kop en kont onder de koude douche gezet.

Verschrikkelijk. Heb je daar toen zelf iets van gezegd? Of was dat de reden dat je kind (en moeder) nu niet meer ziet :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:00

Oh dat had ze bij mij echt niet hoeven flikken. Van mijn planten blijf je al af, maar de kat schoppen, dan lig je al op straat voor je kan janken. En dan interesseert het me werkelijk geen zak wiens kind het is.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:11

Ik schreeuw al tegen kinderen die ik niet ken, en waarvan ik zie dat ze een dier mishandelen (en als je mij kent weet je dat ik kinderen al kan laten janken met een blik) laat staan als het kind op bezoek is en mijn dieren aanraakt. Die durft dan de eerste 15 jaar niet meer langs te komen.

brrr en dan die moeder. Dan heb je toch een hersencel te weinig?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:46

Was vandaag een meisje op stal van een jaar of 9. Ze zegt: ooh kikkervisjes, ik haat kikkervisjes ik maak ze altijd dood en gaat op een kikkervisje staan. Toen zei ik zo: Nou zeg, wij trappen jou toch ook niet dood. Zegt ze heel bij de hand: Ik ben daar te groot voor, je kunt me niet dood trappen. Ik zei: Als jij een kikkervisje was wel, dat had jij toch ook niet leuk gevonden als je er een was? Zegt ze: Ik ben geen kikkervisje dus dat kan niet. Zeg ik: Ja maar je kunt je toch wel verplaatsen in het kikkervisje dat jij dat zou zijn. Toen trok ze haar schouders omhoog...
Ongelofelijk _-:(

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:54

Ik heb 8,5 jaar een relatie gehad, waarvan 6,5 jaar samengewoond. Daarna een paar maandjes bij mijn moeder gewoond en nou woon in sinds december alleen. Hoewel het soms wel eens eenzaam is vind ik het ook heerlijk om een eigen plek te hebben, en zoals hierboven iemand ook aangaf, weet ik ook niet of ik nog een keer samen zou gaan wonen. :o
Niemand om rekening mee te houden, niet constant op elkaars lip zitten, heerlijk.
Maar misschien is het met een juiste partner wel weer anders. Al blijf ik waarschijnlijk toch eeuwig single, maar dat terzijde. _O-

En de berichtjes hierboven; dat kind had van mij een flinke brul gekregen sowieso. _-:( Van mijn dieren (heb twee katten) blijf je af. Alleen aaien mag, en dan ook alleen als ze zelf naar je toe komen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:30

ik had dat kind haarfijn verteld dat je leven start als kikkervisje en desnoods een foto opgezocht van een spermacel :Y)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:37

Ik vind het heel triest dat er zoveel ouders zijn die niet in staat zijn om hun kinderen respect voor de natuur bij te brengen |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:38

De eerste die hier mijn katten of paarden wat aandoet mag rennen voor z'n leven.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:02

Bambi1995 schreef:
Was vandaag een meisje op stal van een jaar of 9. Ze zegt: ooh kikkervisjes, ik haat kikkervisjes ik maak ze altijd dood en gaat op een kikkervisje staan. Toen zei ik zo: Nou zeg, wij trappen jou toch ook niet dood. Zegt ze heel bij de hand: Ik ben daar te groot voor, je kunt me niet dood trappen. Ik zei: Als jij een kikkervisje was wel, dat had jij toch ook niet leuk gevonden als je er een was? Zegt ze: Ik ben geen kikkervisje dus dat kan niet. Zeg ik: Ja maar je kunt je toch wel verplaatsen in het kikkervisje dat jij dat zou zijn. Toen trok ze haar schouders omhoog...

volgende keer even dumpers opzetten: wedden dat je wel dood gestampt kan worden :+

Pauline2cv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:21

Ik lees en lach al tijden mee met dit topic (dank daarvoor _/-\o_ ) en nu heb ik eindelijk ook een. In het park waar ik vroeger woonde lopen altijd een hoop ganzen en helaas veel kinderen. Nou ging zo’n groepje van drie kinderen achter de ganzen aan en de ouders klappen en aanmoedigen... Dat doe je toch niet |o Net als die kikkervisjes, katten schoppen of planten uitrukken, echt geen respect van de natuur. Heb er wat van gezegd maar ze waren Frans helaas

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:49

Ik zou dat bij ganzen ook niet durven :=

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:02

Smallheal schreef:
Bambi1995 schreef:

volgende keer even dumpers opzetten: wedden dat je wel dood gestampt kan worden :+

Oeh, ja bij deze had ik ook wel even wat gruwelijk nieuws over doodgeschopte mensen gegoogled :o Bah, naar gedrag als kinderen lelijk tegen dieren doen. Dat vind ik echt psychopaatjes in de maak.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:03

Sizzle schreef:
Ik zou dat bij ganzen ook niet durven :=

Als ze broeden al helemaal niet _O-.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:07

Ik zou de ganzen hebben aangemoedigd! }:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:21

Vroeger heel wat blauwe snavelbijt plekken op mijn kuiten gehad.Even de kippeneieren rapen.Met dank aan Goofy de gans.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:09

Ik was net op kennismakingsgesprek bij de tandarts. Moest ook al een formulier invullen met vragen over mijn motivatie en of ik op tijd kom en mijn rekeningen betaal enz. En het gesprek was uitgesteld vanwege corona, want ik had mij al begin maart ingeschreven. Tijdens het gesprek vertelde de eigenaar dat er een kindertandarts was voor ingewikkelde dingen bij kinderen. En voor ingewikkelde kinderen. En dat die kinderen, bijvoorbeeld met adhd, druk kunnen zijn in de wachtkamer. Hij was er iig eerlijk over en ik ben allang blij dat ik een tandarts heb gevonden.. Dit was de 4e die ik heb benaderd, de anderen namen geen nieuwe patiënten aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:14

xSCWx schreef:
Talietjuh schreef:

Verschrikkelijk. Heb je daar toen zelf iets van gezegd? Of was dat de reden dat je kind (en moeder) nu niet meer ziet :')

Haha nee, moeder is nog wel welkom ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:18

:D
Varekaj schreef:
ik had dat kind haarfijn verteld dat je leven start als kikkervisje en desnoods een foto opgezocht van een spermacel :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:24

Moet eerlijk zeggen dat ik 32 weken in verwachting ben van mijn eerste kindje, maar t is zo genieten dit topic dus doe gewoon gezellig mee, haha.

Maar idd dat kind is bij mij niet welkom meer en gelukkig is dat er ook niet meer van gekomen.

Had nog een kind op bezoek, schattig meisje maar dus wel in haar broek geplast he..en vaders had niks mee. Kon ik dus van boven naar beneden t hele huis dweilen waar zij gespeeld had...

Ik zei al anders ga je de naar de Kruidvat..
Nee we gaan zo naar huis en dat duurde dus nog een tijdje..

Dit soort dingen snap ik echt niet. Gewoon je kind in vieze broek laten zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:28

Die had ik zelf de dweil in handen geduwd. En dan wil ik niet weten hoe het huis er bij hen uit ziet als vaders een middagje alleen thuis is geweest met de kleine :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:32

Vreselijk toch.
...

Ook zoiets een kind van 3 dat nog niet praat...dadadada en papa mee doen met dadada, bla bla bla

Ik zeg: nee dat is een poes -POES!
Poes!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:39

Mijn katten zijn ook geliefd straatvermaak hier.
"Kijk een poesjemauw!"
:\ een kat, Karen. Het is een kat.