Maar zelfs dan nog niet denk ik, ik hecht veel waarde aan mijn eigen stekje waar ik me kan terugtrekken zonder rekening te hoeven houden met medebewoners (buiten mijn huisdieren om dan).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:Heb een keer een kindje in mijn huis gehad die de kat een schop gaf en een plant uit mijn tuin trok zonder enige sancties van moeder. Gelukkig was dat de laatste x op bezoek. Als t mijn kind was had ik die direct met kop en kont onder de koude douche gezet.
Bambi1995 schreef:Was vandaag een meisje op stal van een jaar of 9. Ze zegt: ooh kikkervisjes, ik haat kikkervisjes ik maak ze altijd dood en gaat op een kikkervisje staan. Toen zei ik zo: Nou zeg, wij trappen jou toch ook niet dood. Zegt ze heel bij de hand: Ik ben daar te groot voor, je kunt me niet dood trappen. Ik zei: Als jij een kikkervisje was wel, dat had jij toch ook niet leuk gevonden als je er een was? Zegt ze: Ik ben geen kikkervisje dus dat kan niet. Zeg ik: Ja maar je kunt je toch wel verplaatsen in het kikkervisje dat jij dat zou zijn. Toen trok ze haar schouders omhoog...
Ongelofelijk
Smallheal schreef:Bambi1995 schreef:Was vandaag een meisje op stal van een jaar of 9. Ze zegt: ooh kikkervisjes, ik haat kikkervisjes ik maak ze altijd dood en gaat op een kikkervisje staan. Toen zei ik zo: Nou zeg, wij trappen jou toch ook niet dood. Zegt ze heel bij de hand: Ik ben daar te groot voor, je kunt me niet dood trappen. Ik zei: Als jij een kikkervisje was wel, dat had jij toch ook niet leuk gevonden als je er een was? Zegt ze: Ik ben geen kikkervisje dus dat kan niet. Zeg ik: Ja maar je kunt je toch wel verplaatsen in het kikkervisje dat jij dat zou zijn. Toen trok ze haar schouders omhoog...
Ongelofelijk
volgende keer even dumpers opzetten: wedden dat je wel dood gestampt kan worden
xSCWx schreef:Talietjuh schreef:Heb een keer een kindje in mijn huis gehad die de kat een schop gaf en een plant uit mijn tuin trok zonder enige sancties van moeder. Gelukkig was dat de laatste x op bezoek. Als t mijn kind was had ik die direct met kop en kont onder de koude douche gezet.
Verschrikkelijk. Heb je daar toen zelf iets van gezegd? Of was dat de reden dat je kind (en moeder) nu niet meer ziet