Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:36

Lief Telpeva, dankjewel :) :)
Heb echt alles gedaan wat nodig is voor een hamster dus daar kan het gewoon niet aan liggen, maar toch sneu dat 't (misschien) zo snel is gegaan. Ik duim dat 'ie morgen een stukje fitter rondscharrelt. :)F

En LeStrange: Wat een rotdag. Stom dat dat afrijden zo duur is hè, zouden ze echt wat anders op moeten verzinnen..
Laatst bijgewerkt door Castilja op 11-02-20 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:37

Lestrange01 schreef:
Ik ben gezakt voor mijn rij examen. Nam een bocht te ruim. Echt al in de eerste twee minuten, de rest ging zo goed als perfect maar ik wist dat ik het al niet ging halen. 215 euro verspild in 2 minuten. Wauwwww

En ik heb echt veel pijn vandaag. Moest werken, en was mijn pijnstillers vergeten te nemen in de pauze. Moest nog 4 uur. Dus ik vroeg of ik even snel mijn pijnstillers kon halen uit mijn tas (er waren drie kassa's open en bij twee daarvan waren geen klanten, zo rustig was het), en ze zeiden dat het niet mocht...

Balen zeg, van je rij examen. Wanneer ga je weer? Het scheelt wel dat de rest goed ging, dat geeft vertrouwen voor de volgende keer!

Gek van je werk hoor! Ik neem aan dat je ook gewoon naar de wc mag als je moet? Raar dat ze je verbieden om pijnstillers in te nemen. Mag je volgende keer best iets meer voor jezelf opkomen :(:)

SavannahNx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:51

Dat ik echt 360 van de 365 dagen in een jaar aften heb. Ik snap niet hoe het elke keer komt..

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:51

Dat ik niet in de parkeergarage paste op het vliegveld ^)
Gelukkig zag de bestuurder achter mij dat ik heel voorzichtig naar de ingang kroop om te kijken of het ging en gaf mij de ruimte om weer uit het rijtje te kunnen gaan.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:55

Independence schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik ben gezakt voor mijn rij examen. Nam een bocht te ruim. Echt al in de eerste twee minuten, de rest ging zo goed als perfect maar ik wist dat ik het al niet ging halen. 215 euro verspild in 2 minuten. Wauwwww

En ik heb echt veel pijn vandaag. Moest werken, en was mijn pijnstillers vergeten te nemen in de pauze. Moest nog 4 uur. Dus ik vroeg of ik even snel mijn pijnstillers kon halen uit mijn tas (er waren drie kassa's open en bij twee daarvan waren geen klanten, zo rustig was het), en ze zeiden dat het niet mocht...

Balen zeg, van je rij examen. Wanneer ga je weer? Het scheelt wel dat de rest goed ging, dat geeft vertrouwen voor de volgende keer!

Gek van je werk hoor! Ik neem aan dat je ook gewoon naar de wc mag als je moet? Raar dat ze je verbieden om pijnstillers in te nemen. Mag je volgende keer best iets meer voor jezelf opkomen :(:)

Ik weet het nog niet, mij rijinstructeur was er best een beetje vervelend over "Ja dan had me maar meer moeten lessen" terwijl het in de afgelopen lessen echt super goed ging en ik er al 50 heb gehad ofzo en hij zelf aangaf daarvoor dat ik al eerder had kunnen afrijden. (Maar toen opeens moest ik weer langer blijven rijden.. Ik krijg soms echt het gevoel dat hij me gewoon een beetje aan het lijntje houd) Het is ook gewoon zo stom, het was één foutje, en niet eens iets wat fout ging doordat ik de vaardigheid niet had, maar puur omdat ik me vergiste. Was ook gewoon een raar examen, de navigatie van de auto deed het niet dus toen wist de examinator ook even niet waar we heen gingen. Van de 35 minuten heb ik er 30 op de snelweg gereden, terwijl het me lijkt dat je wel wat meer moet kunnen dan dat. Ook een deel waar ik nog nooit van mijn leven geweest ben dus alles wat ik had geoefend was voor niks.

Misschien een beetje autistisch van mij, maar als er gezegd wordt door de examinator "Oh we gaan daar naartoe" en halverwege kapt de navigatie ermee en is het helemaal onduidelijk wat je moet doen, dan wordt ik echt gestresst. En niet eens omdat ik aan het rijden ben. Tijdens een examen vind ik dat not done. Iets met duidelijkheid enzo.

Ik heb bij mijn werk nog nooit gevraagd of ik naar de wc mocht dus dat weet ik niet :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:59

SavannahNx schreef:
Dat ik echt 360 van de 365 dagen in een jaar aften heb. Ik snap niet hoe het elke keer komt..

Ik moet geen sinaasappels of kiwi’s eten dus misschien heb jij ook zo iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:15

Lestrange01 schreef:
Ik weet het nog niet, mij rijinstructeur was er best een beetje vervelend over "Ja dan had me maar meer moeten lessen" terwijl het in de afgelopen lessen echt super goed ging en ik er al 50 heb gehad ofzo en hij zelf aangaf daarvoor dat ik al eerder had kunnen afrijden. (Maar toen opeens moest ik weer langer blijven rijden.. Ik krijg soms echt het gevoel dat hij me gewoon een beetje aan het lijntje houd) Het is ook gewoon zo stom, het was één foutje, en niet eens iets wat fout ging doordat ik de vaardigheid niet had, maar puur omdat ik me vergiste. Was ook gewoon een raar examen, de navigatie van de auto deed het niet dus toen wist de examinator ook even niet waar we heen gingen. Van de 35 minuten heb ik er 30 op de snelweg gereden, terwijl het me lijkt dat je wel wat meer moet kunnen dan dat. Ook een deel waar ik nog nooit van mijn leven geweest ben dus alles wat ik had geoefend was voor niks.

Misschien een beetje autistisch van mij, maar als er gezegd wordt door de examinator "Oh we gaan daar naartoe" en halverwege kapt de navigatie ermee en is het helemaal onduidelijk wat je moet doen, dan wordt ik echt gestresst. En niet eens omdat ik aan het rijden ben. Tijdens een examen vind ik dat not done. Iets met duidelijkheid enzo.

Ik heb bij mijn werk nog nooit gevraagd of ik naar de wc mocht dus dat weet ik niet :')

Hm, rare opmerking van je instructeur... die zou geen groen licht moeten geven voor een examen als hij vindt dat je er nog niet klaar voor bent. := Wel balen dat je gezakt bent, maar het feit dat dat je enige fout was, biedt wel hoop voor de volgende keer! :)

Ik heb nu echt knallende stresshoofdpijn van m'n (tweede :') ) werkdag... heb een bepaalde taak niet af kunnen krijgen doordat ik gewoon geen fatsoenlijke uitleg heb gekregen en er gewoon 0 ervaring in heb, en ik ben nu best wel bang voor wat m'n manager morgen gaat zeggen als ze weer terug is op werk (gistermiddag en vandaag werkte ze thuis, lekker als je net nieuw bent en uit een heel andere branche komt). :\ Ik was alles wat ik gisteren had gedaan kwijt, dus moest alles opnieuw doen en ik heb wel een meer ervaren collega om hulp gevraagd, maar zelfs hij was vet lang aan het puzzelen en rekenen, dus toen hij daarmee klaar was, was het ook al te laat om m'n manager nog te bellen voor hulp aangezien iedereen echt stipt op de klok werkt, en nu is het dus niet af. -O- Ik zie mezelf hier echt niet lang werken zo; ik ben vet onervaren in dit werk, maar dat is tótaal niet gecommuniceerd, en mijn directe manager legt dus ook nauwelijks dingen aan me uit, zelfs als ik erom vraag en benadruk dat ik nog niet zoveel weet, krijg ik heel summier uitleg, en ik wil haar ook niet elke 5 minuten lastigvallen. :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:31

DiscoDipp schreef:
casperzazoe schreef:
Goede lunchroom in het dorp heeft een gigantische uitgebreide, nieuwe lunchkaart en toch komen ze voor de vegatarische opties niet verder dan een soort brood met mozeralla en pesto, een omelet met kaas of vega optie karige pokebowl. Really jongens.. |o
Al komen ze verder dan de concurrent die letterlijk alleen een geitenkaassalade heeft. Lekker ano 2020.

Ik erger mij dus echt aan dit soort mensen. ( sorry no offense :') ) Tis jullie keuze om vegetarisch of vegan te zijn/worden. Niet iedereen hoeft rekening te houden met jullie..

Kan mij sowieso enorm ergeren aan mensen die áltijd iets op te merken hebben aan een kaart. Dan ga je toch lekker ergens anders eten?? :o?

Ik snap het wel. Ben zelf niet vegetarisch. Maar merk wel dat de meeste restaurants heel veel vlees opties hebben, maar bijna geen vega opties.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:44

DiscoDipp schreef:
casperzazoe schreef:
Goede lunchroom in het dorp heeft een gigantische uitgebreide, nieuwe lunchkaart en toch komen ze voor de vegatarische opties niet verder dan een soort brood met mozeralla en pesto, een omelet met kaas of vega optie karige pokebowl. Really jongens.. |o
Al komen ze verder dan de concurrent die letterlijk alleen een geitenkaassalade heeft. Lekker ano 2020.

Ik erger mij dus echt aan dit soort mensen. ( sorry no offense :') ) Tis jullie keuze om vegetarisch of vegan te zijn/worden. Niet iedereen hoeft rekening te houden met jullie..

Kan mij sowieso enorm ergeren aan mensen die áltijd iets op te merken hebben aan een kaart. Dan ga je toch lekker ergens anders eten?? :o?

Nou sorry hoor dat ik aan het milieu denk := maar laten we die discussie maar niet hier starten. Tuurlijk, in een klein restaurant verwacht ik niet veel. Maar zodra je een wat uitgebreide menukaart hebt met tich soorten (bijzonder) vlees, hoe moeilijk is het dan om één soort groente extra in te kopen? Of om bij bepaalde gerechten een vegatarische optie te zetten. Voor Veganistisch eten begrijp ik dat het moeilijker is maar vegatarisch zijn is echt niet meer zo bijzonder als wat het geweest is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:46

nicole_floor schreef:
Ik snap het wel. Ben zelf niet vegetarisch. Maar merk wel dat de meeste restaurants heel veel vlees opties hebben, maar bijna geen vega opties.
Klopt, en het is natuurlijk ook een beetje gek dat we "buiten de deur eten" automatisch associëren met zoveel mogelijk vleesch. En als er wel vega opties zijn, zijn ze meestal inderdaad extreem standaard en weinig inspirerend... Ik probeer zoveel mogelijk voor vega-opties te gaan, maar vaak vind ik het gewoon te "plain" en dingen waarvan ik denk: dit kan ik net zo goed thuis maken, terwijl een lekker vega(n) gerecht echt niet heel moeilijk hoeft te zijn. Ik heb ooit een recept voor vegan "chorizo" gemaakt, en dat is eigenlijk best lekker; of "Chinese" tofuscramble. :9 In Leiden zit bijvoorbeeld ook een broodjeszaak waar ze blauwe kaas met vijgenchutney en cashewnoten op het menu hebben staan; ik houd normaliter niet van blauwe kaas, maar daar kun je me echt voor wakker maken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:47

9 t/m 15 maart is het weer de vegetarische restaurant week :)

Mocht dat niet bekend zijn, gewoon als tip.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 23:59

casperzazoe schreef:
casperzazoe schreef:

Nou sorry hoor dat ik aan het milieu denk := maar laten we die discussie maar niet hier starten. Tuurlijk, in een klein restaurant verwacht ik niet veel. Maar zodra je een wat uitgebreide menukaart hebt met tich soorten (bijzonder) vlees, hoe moeilijk is het dan om één soort groente extra in te kopen? Of om bij bepaalde gerechten een vegatarische optie te zetten. Voor Veganistisch eten begrijp ik dat het moeilijker is maar vegatarisch zijn is echt niet meer zo bijzonder als wat het geweest is.

Ohnee ik ben ook geen grote vleeseter hoor, hoogstens 1/2 per week dus die discussie is ver weg :D

Maarja niet iedere restaurant heeft dat, en dan kun je daar over vallen, maar er zijn ook heel veel tentjes waar je wel lekker vegetarisch kunt eten!

Geen idee waar je vanaf komt, maar in Sittard zitten een aantal tentjes waar je ontzettend lekker vega kunt eten!! :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 00:06

Ik ben aan een veel te groot project met een veel te korte deadline begonnen. Waarom trap ik daar elke keer weer in >;)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 00:14

Ik ben zo moe en moet nog zoveel doen. :O

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 00:49

Precies Mkango, een broodje met mozzarella en pesto kan ik ook wel bij elk tankstation / kiosk kopen. Vind het jammer dat bv mijn ouders genieten van een stuk luxe vlees, wat je niet zomaar in huis haalt en ik met een simpele ceasar salade. En ik heb de pech dat ik geitenkaas en rode biet écht niet lust en dat is erg vaak de vega optie. :+
Met een vriendin ga ik vaak wel naar een vega / vegan restaurant in de stad, daar is keuze genoeg maar vind het jammer dat ze in mijn dorp, in de nieuwe "moderne" restaurants, nog niet zo ver zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 01:39

Moet eigenlijk slapen, maar ik heb gewoon nu al zo geen zin om morgen weer aan het werk te moeten... ik zit vanaf het moment dat ik binnenkom de uren al af te tellen. :x

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 01:39

Dat ik zo graag voor mezelf wil beginnen, maar dat mijn vriend dat totaal niet ziet zitten

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 05:32

Enorme buikkramp. Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet ook

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 05:35

Dat ik steeds zo vroeg wakker wordt :roll: dan maar weer vroeg (6 uur) op t werk beginnen zo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 06:00

Niobe schreef:
Dat ik zo graag voor mezelf wil beginnen, maar dat mijn vriend dat totaal niet ziet zitten

Maar, het is toch jouw leven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 07:03

Mkango schreef:
nicole_floor schreef:
Klopt, en het is natuurlijk ook een beetje gek dat we "buiten de deur eten" automatisch associëren met zoveel mogelijk vleesch. En als er wel vega opties zijn, zijn ze meestal inderdaad extreem standaard en weinig inspirerend... Ik probeer zoveel mogelijk voor vega-opties te gaan, maar vaak vind ik het gewoon te "plain" en dingen waarvan ik denk: dit kan ik net zo goed thuis maken, terwijl een lekker vega(n) gerecht echt niet heel moeilijk hoeft te zijn. Ik heb ooit een recept voor vegan "chorizo" gemaakt, en dat is eigenlijk best lekker; of "Chinese" tofuscramble. :9 In Leiden zit bijvoorbeeld ook een broodjeszaak waar ze blauwe kaas met vijgenchutney en cashewnoten op het menu hebben staan; ik houd normaliter niet van blauwe kaas, maar daar kun je me echt voor wakker maken.

Er zijn hier in de buurt enkele vegan en vegi restaurants. Daar moet ik ook niet gaan klagen dat er geen vlees op het menu staat ;) Vind dat krom. Vallen over verschillende soorten speciaal vlees en dan te weinig vegi/vega alternatieven. Terwijl een vegi/vega tent zelfs geen 1 alternatief serveert. Als ik met een vega vriend/vriendin ga eten dan moet ik ook niet klagen dat er geen vlees op het menu staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 08:19

MarlindeRooz schreef:
Niobe schreef:

Maar, het is toch jouw leven?

Ik denk dat als je samenwoont je partner hier wel wat in te zeggen heeft. Voor jezelf beginnen brengt veel risico's financieel. En als je samenwoont snap ik dat je partner daar toch over twijfelt.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 08:26

Ik irriteer me aan het feit dat ik al 6 x gesolliciteerd heb voor een baan, en vervolgens van de ene helft afwijzingen krijg 'omdat het niet in de nabije omgeving is'(met een half uurtje rijden ben ik er.. wat wil je nou :p) en van de andere helft gewoon NIKS hoor. En dan ben ik gewoon zo iemand die gaat bellen, 'we zullen je in de loop van de dag terugbellen', wederom niks gehoord. Vandaag maar wéér aan de lijn hangen haha

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 08:56

Van die mensen die gewoon klanten een heel uur eerder laten komen dan dat wij uberhaupt open zijn, en vervolgens zelf er niet zijn. Nu moet ik een uur eerder opstaan, ben al doodziek en sws vandaag al gewoon komen wat ik al ronduit belachelijk vind. Als je zoiets doet zorg je dat je er zelf maar bent..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 08:58

Het woord: korrelhagel.... zelfs m’n autocorrect kent het niet