Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirrietje schreef:Word sowieso al moe van de mensen die alleen reageren met “prijs?”
Volgens mij kunnen we gewoon normaal communiceren en hele zinnen schrijven toch? Weet al meteen dat als iemand maar een woord kan typen de verdere communicatie ook gewoon niks word.
Siersma schreef:Hier heeft mn vriend iets gevonden op mp. Prijs over een gekomen en we willen t morgen ophalen. Stuurt de verkoper een betaalverzoek via mp. Die betalen we dus niet, we halen t morgen persoonlijk op. Is toch raar?
Tallie1979 schreef:Siersma schreef:Hier heeft mn vriend iets gevonden op mp. Prijs over een gekomen en we willen t morgen ophalen. Stuurt de verkoper een betaalverzoek via mp. Die betalen we dus niet, we halen t morgen persoonlijk op. Is toch raar?
Is niet raar hoor. Ik heb in de afgelopen weken e.e.a. verkocht. Daar hebben meerdere mensen vooraf aan het ophalen de spullen al betaald via marktplaats. Verloopt prima. Geen gedoe met contant en daarmee ook mogelijk contact, mensen halen het op en gaan blij de deur uit.
Ennnnnn, je weet ook meteen zeker dat ze op komen dagen
Tallie1979 schreef:Siersma schreef:Hier heeft mn vriend iets gevonden op mp. Prijs over een gekomen en we willen t morgen ophalen. Stuurt de verkoper een betaalverzoek via mp. Die betalen we dus niet, we halen t morgen persoonlijk op. Is toch raar?
Is niet raar hoor. Ik heb in de afgelopen weken e.e.a. verkocht. Daar hebben meerdere mensen vooraf aan het ophalen de spullen al betaald via marktplaats. Verloopt prima. Geen gedoe met contant en daarmee ook mogelijk contact, mensen halen het op en gaan blij de deur uit.
Ennnnnn, je weet ook meteen zeker dat ze op komen dagen
Misty12 schreef:Ik had het laatst dat er iemand iets bij mij op stal kwam ophalen. Ze wist alleen niet precies hoe laat. Dus een tijd gewacht, niks, niemand. Ik stuur haar later een berichtje dat ik thuis was, zei: oh sorry helemaal vergeten. De volgende morgen krijg ik van iemand een fatsoenlijk bod op hetzelfde artikel. Nou dat was heel simpel; verkocht aan de laatste bieder. De eerste persoon zou contant betalen bij ophalen, dus ze had ook niks betaald. Nou, ik ga niet nog een tijd zitten wachten voor nop.
Ceffyl schreef:Mag ik even komen ventileren hier? Pfffff ik ben eens begonnen met spullen op marktplaats te zetten. Alles heeft een prijs en een bieden vanaf. En ik wordt platgemaild met: wat is je laagste prijs? Is het niet logisch dat de bieden vanaf-prijs je laagste prijs is?
En als er al een bod staat mailen mensen alsnog of ze hem voor minder mogen hebbenIk ben nu 1 dag bezig en ben er alweer helemaal klaar mee
Baileysdream schreef:Ceffyl schreef:Mag ik even komen ventileren hier? Pfffff ik ben eens begonnen met spullen op marktplaats te zetten. Alles heeft een prijs en een bieden vanaf. En ik wordt platgemaild met: wat is je laagste prijs? Is het niet logisch dat de bieden vanaf-prijs je laagste prijs is?
En als er al een bod staat mailen mensen alsnog of ze hem voor minder mogen hebbenIk ben nu 1 dag bezig en ben er alweer helemaal klaar mee
ahja dat heb ik nu ook, nieuwe anky jassen te koop nieuwprijs 150 euro ik heb ze erop staan voor 80. kan je ze opsturen voor 40 incl verzending
ZUCHT
Siersma schreef:Mijn vent heeft nu iets gevonden op mp dat 500€ moet kosten. Maar de verkooer woont 300 km van ons vandaan. Nou had mijn vent een vrachtrijder gevonden die volgende week daar in de buurt moet zijn, voor 70€ neemt ie t mee. Maar dan moeten we wel ff die 500 overmaken naar de verkoper omdat de vrachtrijder zoveel geld niet mee wil. Maar ik durf dat niet, ik ken die verkoper niet en straks is t een oplichter. Mijn man heeft wel alle gegevens van de verkoper maar ik rij er toch liever heen. Rit van 4 uur enkel, want moet met vrachtwagentje. Ben ik te wantrouwend?
Siersma schreef:Mijn vent heeft nu iets gevonden op mp dat 500€ moet kosten. Maar de verkooer woont 300 km van ons vandaan. Nou had mijn vent een vrachtrijder gevonden die volgende week daar in de buurt moet zijn, voor 70€ neemt ie t mee. Maar dan moeten we wel ff die 500 overmaken naar de verkoper omdat de vrachtrijder zoveel geld niet mee wil. Maar ik durf dat niet, ik ken die verkoper niet en straks is t een oplichter. Mijn man heeft wel alle gegevens van de verkoper maar ik rij er toch liever heen. Rit van 4 uur enkel, want moet met vrachtwagentje. Ben ik te wantrouwend?
_Penotti schreef:Verzonden heb ik al meerdere keren zadels.
Moeten de mensen zelf weten, ik heb het 1 keer naar mij laten komen en meteen een oplichter gehad die grote schade aan het zadel niet heeft laten zien (foto gespiegeld.)
Dus nooit meer.
geerte schreef:Net weer iets aparts, heb een stellingkast te koop. Iemand doet een goed bod en ik accepteer. Vraag de koper of hij al gedemonteerd is, want anders neemt hij hem niet mee. Ik geef aan dat hij dat niet is en dat ik het liever niet zelf doe omdat ik onhandig ben. Dat vind de koper niet acceptabel en wil hem nu niet meer hebben.