Exitium schreef:chevax schreef:heel veel mensen laten bezorgen op tijden dat ze zelf goed weten dat ze niet thuis zijn. En dan kom je bij een huis waar je de bewoners op de bank ziet zitten, je ziet dat ze jou zien en dan zet je het voor de deur.
Leuke aannames doe je, maar die zijn hier niet van toepassing. In dit geval is een klacht een niet meer dan logische stap. Ja, ze kan de bezorger zelf aanspreken (als ze die toevallig een keer wél ziet), maar dat is al eens gedaan en dit is een prima reden om te klagen.
En een klacht indienen omdát er misschien in de toekomst een pakje kwijtraakt, is géén aanname? En dat is dan een logische stap? Sorry, zulke logica heb ik gelukkig niet.
Maar ik verlaat dit topic, het merendeel hier vindt het prima om een klacht in te dienen over iets wat niet is gebeurd.
Maar vooral het: we zijn gewoon de hele dag thuis, we zien de bezorger komen en er wordt gewoon niet aangebeld en het wordt gedumpt of soms zelfs helemaal niet aangeboden en dan rijd de bezorger weg terwijl ie gewoon echt bij het huis is van de klanten - en volgens mij doen ze dat zodat hun heat tracker route ding laat zien dat de chauffeur wel aan de deur is geweest want wanneer er onderzoeken gestart worden kijkt een bedrijf naar de route van de chauffeur en dus ook naar de heat tracker of de chauffeur daadwerkelijk dan daar is geweest. Dat soort dingen vind ik echt naar, dat ze daar bewust zo omheen werken. Sommige dingen snap ik gewoon echt niet en zijn dan als klant zijnde echt teleurstellend. Zulke werknemers mogen echt wel een tik op hun vingers krijgen - wat vaak pas komt wanneer er echt meerdere klachten zijn, dus als je idd helemaal nooit een klacht indient en dit niet kenbaar is bij de bezorgdienst zal er sowieso nooit iets kunnen veranderen wat dat betreft.
Misschien vonden ze toch dat ze het te goedkoop op de website hadden en was dit een foutje? Allemaal wel typisch in ieder geval, je gaat er wel iets van denken.
Eh kijk hier staat is al betaald. Nee zonder frankering nemen we het niet aan. Vervolgens wordt het als gewoon pakket aangeslagen ipv brievenbus pakje (waar hij gewoon doorheen past) en is het ook nog eens 7.25 ipv 6.75
Twee pakjes tegelijkertijd met neerzettoestemming op een droge plaats makkelijk bereikbaar voor de bezorger. Het eerste pakje geeft hij aan de buurman, het tweede pakje neemt hij mee naar een rottig bereikbare dpd depot.
, en op dat formulier staat duidelijk frankeren is niet nodig.