Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:45

Nessie schreef:
Meestal zijn het de mensen die niet zoveel aanbod krijgen dat ze maar pakken wat ze aangeboden krijgen :j Anders ga je toch niet met zo'n type? Die ruilt jou net zo goed in. Maar dat is mij mening :)

Haha ik vraag me af met wat voor mensen jij omgaat dat je dit ziet gebeuren. Oh en trouwens wat nou als je niet weet dat iemand in een relatie zit?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:46

Nessie schreef:
Meestal zijn het de mensen die niet zoveel aanbod krijgen dat ze maar pakken wat ze aangeboden krijgen :j Anders ga je toch niet met zo'n type? Die ruilt jou net zo goed in. Maar dat is mij mening :)

Niet iedereen heeft seks omdat ze erna iets van die persoon willen (als in; uit op een serieuze relatie). Als ik aandacht krijg van een jongen die ik ook wel zie zitten voor een nachtje, ga ik echt niet vragen of meneer een relatie heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:48

Magrathea schreef:
Nessie schreef:

Haha ik vraag me af met wat voor mensen jij omgaat dat je dit ziet gebeuren. Oh en trouwens wat nou als je niet weet dat iemand in een relatie zit?

Dan ben ik maar de uitzondering.

Urbanus

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:50

En jazeker ik wist dat hij een vriendin had. Ik wist ook dat ze een affaire had gehad en dat hij de relatie al wilde verbreken.

En ik vind het gewoon een heerlijk smerig verhaal, met een week heeft hij haar op staat gezet, zijn wij lekker getrouwd en hebben we kinderen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:51

Als je het niet weet is het anders, of ben je gewoon niet aan het opletten. Mijn mening (en onder een bepaald type meisje unpopulair) is dat het wat zegt over het niveau van meisjes die daarop ingaan terwijl ze er wel bewust van zijn :j . En dan janken als die je voor de volgende inruilt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:53

MarcoBorsato schreef:
En jazeker ik wist dat hij een vriendin had. Ik wist ook dat ze een affaire had gehad en dat hij de relatie al wilde verbreken.

En ik vind het gewoon een heerlijk smerig verhaal, met een week heeft hij haar op staat gezet, zijn wij lekker getrouwd en hebben we kinderen.

Allemaal binnen een week? :wow:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:53

Nessie schreef:

Hahah hoe je eraan komt kom je er ook weer af vaak.

Maargoed, er is behalve uithuilen niks gebeurd ;) Maar dan alsnog hoor je relatieproblemen binnen je relatie te houden en niet te delen met een andere vrouw :+

In ieder geval: Als 'andere vrouw' vind ik dat ik niet verantwoordelijk ben voor zijn relatie :+

(overigens prima aanbod hier :') )

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:54

Nessie schreef:
Als je het niet weet is het anders, of ben je gewoon niet aan het opletten. Mijn mening (en onder een bepaald type meisje unpopulair) is dat het wat zegt over het niveau van meisjes die daarop ingaan terwijl ze er wel bewust van zijn :j . En dan janken als die je voor de volgende inruilt.

Je kiest niet op wie je verliefd wordt. Heel kort door de bocht dit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:55

Wat voor type meisje? Ben ik zo'n meisje?

(Nee, niet binnen een week :') ) zijn nu 5 jaar samen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:57

Onder het type meisje wat erop ingaat :) Je kiest niet op wie je verliefd wordt, maar wel wat je ermee doet. En je kiest niet wie met je flirt, je kiest wel wat je ermee doet. Tuurlijk net zo goed het probleem van de jongen die het doet, maar gaan happen is toch echt je eigen keuze.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:00

Het zit wel wat gecompliceerder, het is niet gezond om bij elkaar te blijven als je behoefte hebt aan wat anders. Als ik een man ga verleiden die een vrouw/vriendin heeft dan is het aan hem de keuze om daarop in te gaan of niet. Ik sta daar verder buiten. Hoe küt het ook klinkt, in sommige gevallen help je de vrouw in kwestie er alleen maar mee, want blijkbaar is ze niet bij de juiste man.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:01

Jaaa maar wat is dat dan voor type? Hoe noem je dat?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:02

Ik weet wel een stickertje

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:08

MarcoBorsato schreef:

Een type zoals jij, MB, dat is wat ze probeert te zeggen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:10

Magrathea schreef:
MarcoBorsato schreef:

Een type zoals jij, MB, dat is wat ze probeert te zeggen

Een getrouwde vrouw, moeder van 2?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:10

Nessie schreef:

Welnee..

Kennis van mij heeft graag getrouwde mannen.

Die zie je af en toe, je hoeft niet mee naar familie feestjes, geen kerstfeest en willen niet met je samenwonen.

Ze is geen “leftover” ze wil zich gewoon niet binden.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:13

Het fokken van naaktdieren moet strafbaar gesteld worden. En het kopen ook.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:13

Nabster schreef:

Oeh, die mag je uitleggen :)

Edit: Even gegoogled, ik wist niet dat ze bewust zo gefokt worden...
Laatst bijgewerkt door Winged op 23-09-19 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:14

Ja ik las dat dat voor die dieren zelf helemaal niet fijn is? Heb geen id hoe dit zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:15

NatasjavE schreef:
Nessie schreef:

Welnee..

Kennis van mij heeft graag getrouwde mannen.

Die zie je af en toe, je hoeft niet mee naar familie feestjes, geen kerstfeest en willen niet met je samenwonen.

Ze is geen “leftover” ze wil zich gewoon niet binden.

:)ddd Zij wil alleen maar vrij zijn. :)ddd

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:16

Winged schreef:
Nabster schreef:

Oeh, die mag je uitleggen :)

Een dier is niet voor niets geboren met haar. Het is voor bescherming, communicatie, warmte. Je ontneemt, naar mijn mening, een dier teveel om zorgeloos te kunnen leven. Daarnaast hebben deze dieren vaak ook nog andere problemen.

Ik zie veel voorbij komen waarvan ik denk: mwoah, zou ik niet voor kiezen, maar soit. Maar dat uitbundige geloei over hoe schattig een naakt dier is, bah, bah, bah.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:20

Zijn mensen dan ook geen naaktdieren?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:23

Nessie schreef:
Onder het type meisje wat erop ingaat :) Je kiest niet op wie je verliefd wordt, maar wel wat je ermee doet. En je kiest niet wie met je flirt, je kiest wel wat je ermee doet. Tuurlijk net zo goed het probleem van de jongen die het doet, maar gaan happen is toch echt je eigen keuze.

Dat is zeker zo.

Gelukkig val ik niet op kleuters maar op volwassen mensen die allemaal keuzes voor zichzelf kunnen maken. Als die dan in een relatie blijken te zitten, tsja.

Overigens nu niet meer aan de orde want ik ben heel gelukkig met mijn vriend <3 <3 Wilde piemeltijden heb ik gehad.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:25

Pantykous schreef:
Nessie schreef:

Dat is zeker zo.

Gelukkig val ik niet op kleuters maar op volwassen mensen die allemaal keuzes voor zichzelf kunnen maken. Als die dan in een relatie blijken te zitten, tsja.

Overigens nu niet meer aan de orde want ik ben heel gelukkig met mijn vriend <3 <3 Wilde piemeltijden heb ik gehad.

Muhhh :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:26

Askja schreef:
Zijn mensen dan ook geen naaktdieren?

Ja met de nodige tekortkomingen. Wij kunnen ons niet beschermen tegen de warmte of de kou. Als wij worden aangevallen door een prooidier is onze huid flinterdun. Gaat die zo door. Het is dat wij een stel hersenen hebben dat zegt dat wij kleren moeten aandoen en ons moeten verdedigen met wapens. Anders was er al lang geen mens meer geweest want fysiek zijn wij eigenlijk maar zwakke wezens.