Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Love_Rosie schreef:Als je gaat vliegen dan hoef je toch niks uit te printen. Paspoort mee en daar inchecken is dan toch genoeg..
Elk jaar komt het weer goed en elk jaar twijfel ik weer
Love_Rosie schreef:Ik heb online ingecheckt. Zit al in bus naar hotel in amsterdam. Las net dat ze morgen weer gaan staken.
En als ik er maar kom. Hartstikke dure paardrijvakantie geboekt. Wil ik niet een dag van missen.
Wyb_ster schreef:joyce_eddy schreef:Ik krijg elke keer belangrijke mail( van outlook) in mijn ongewenste map..
Wat ik ook doe, elke paar weken is het weer zover en zit het er weer in!
Kan iemand mij helpen?
Is het van dezelfde afzender?
joyce_eddy schreef:Ja steeds weer en dezelfde afzender ook al eens op de ster gezet maar helpt niks
Janine1990 schreef:Euhm... ik heb denk ik iets stoms gedaan...
Ik had een soort haarband (zo'n jaren 60 ding) die in de was verkleurd was naar rood, maar niet heel erg.
Nu had ik net wedstrijdwas, dus ik dacht, ik flikker dat ding er bij in.
Nu hebben mijn handschoenen (Roeckl, die originele saaie dingen) een hele rare grauwe kleur gekregen.
(gewassen met een zakje wasnoten die voor het laatst kon, dopje formil wit en een schepje Vanish met de gouden dop.
Hoe krijg ik dat er weer uit? Of moet ik gewoon nieuwen kopen?![]()
Ze hangen nu in de zon, in de hoop dat die bleekt... Maar het is natuurlijk geen katoen
zodiacje schreef:Janine1990 schreef:Euhm... ik heb denk ik iets stoms gedaan...
Ik had een soort haarband (zo'n jaren 60 ding) die in de was verkleurd was naar rood, maar niet heel erg.
Nu had ik net wedstrijdwas, dus ik dacht, ik flikker dat ding er bij in.
Nu hebben mijn handschoenen (Roeckl, die originele saaie dingen) een hele rare grauwe kleur gekregen.
(gewassen met een zakje wasnoten die voor het laatst kon, dopje formil wit en een schepje Vanish met de gouden dop.
Hoe krijg ik dat er weer uit? Of moet ik gewoon nieuwen kopen?![]()
Ze hangen nu in de zon, in de hoop dat die bleekt... Maar het is natuurlijk geen katoen
Ouderwets in een badje met bleekmiddel
Froukje schreef:Waar kan ik onderstaand planten potje vinden? (Op de site van de foto is ie uitverkocht..)
https://cdn.myonlinestore.eu/94481c9c-6 ... bc7b80.jpg
Trui schreef:stel ik krijg tijdens mijn eerste keer in L2, 2 verliespunten, moet ik dan weer naar de L1 en die 2 punten weer ‘verdienen’? of kan ik gewoon L2 blijven rijden maar moet ik dan 2 winstpunten meer halen in het L2?