Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dioxide schreef:Wat ik dan bijzonder luguber vind is; waar is Jeugdzorg dan, als jullie dit als docent mee maken lijkt me dat dat gemeld wordt?
Cayenne schreef:Ik vind dit wel erg luguber om te zien.
Gymnaste breekt beide knieën wanneer ze tijdens een relatief makkelijke oefening verkeerd terecht komt
https://www.youtube.com/watch?v=CR3oqr1yx38
Het commentaar van de presentator ook: 'Volgens mij heeft ze pijn'.
Goh, zou je denken?
Independence schreef:Ach, jeugdzorg... Die hebben met zoveel regelgeving te maken, die kan in heel veel gevallen niets. Dan kun je als omstander alles doen, maar sta je vaak machteloos
Laurora schreef:Wat een "mooie" foto...
Sneu voor het kikkertje.
Wij vinden ze ook wel eens tijdens het wandelen
Dat doet me trouwens denken aan iets dat me laatst is overkomen.Spoiler:
ik was de wei aan het uitmesten en vond in een diepe hoefafdruk een kikkertje, helemaal gemangeld, pootjes gebroken, ingewanden eruit...
In eerste instantie denk ik "goh, interessant" en pak het diertje op. Onmiddellijk begint hij naar adem te happen en te spartelen. Dat arme ding leefde gewoon nog!
Ik heb hem uit zn lijden verlost. Dat hakte er wel ff in.
moonsparkle schreef:Wat ik trouwens ook heel luguber begin te vinden is dat ik elke week een onthoofd dier in het park vindt. Of nou ze liggen gewoon langs het pad, twee keer een duif en net een muis, het hoofd ligt er steeds echt dichtbij en ik zie verder niks wat opgegeten is
Nu ik het uittyp vindt ik het nog gekker eigenlijk welk dier onthoofd en eet verder niks op dat komt over als killing for pleasure
Janine1990 schreef:Onze kat nam ooit een muskusrat mee naar huis, heeft 'm daar onthoofd... En zo lag het daar, tot paps 's avonds thuis kwam.![]()
Er zijn dieren die dat doen... Rat was verder gewoon een trofee voor de kat denk ik