Ik zie overal wel weer okergeel in de collectie. Ik vind geel lelijk maar bij mijn zoon niet. Verder overal veel pastel kleuren. Dat is weer niet helemaal onze ding.
Ik zag ook niet veel op limango. Iig niet genoeg om een bestelling te doen
Wauw tita wat een mooie bestelling! Die bobo items voor sam ook ik houd me aanbevolen hoor als je ervan af wil!
Appeltje ik ben ook al een tijdje op zoek naar de mingo velvet duck green in maat 1-2. Niet te doen volgens mij
Ik vind van carlijnq de busjesonesie ook heel erg leuk, denk day we die nog wel gaan scoren. Ik heb ook de ijsjesonesie tweedehands gekocht en dat twinned wel leuk denk ik!
Ik koop overigens bijna alles tweedehands. Deels vanuit duurzaamheidsoogpunt maar vooral budget. Ik koop liever tweedehands bobo, tiny cottons, carlijnq, z8 en tumble dan nieuwe hema/zeeman etc. Overigens vind ik die kleding van hema vaak echt wel heel leuk! Ik koop ook wel eens pakketten kleding en dan zitten daar ook vaak hele leuke hema-items bij!
Laatst nog een heel pakket rompers gekocht, die zwarte van hema met egels en die blauwe met marmotten enzo. Helemaal leuk!
Ik zag nog iets terug dat iemand vroeg ovet de facebookgroep of het altijd zo traag gaat. Mijn ervaring is dat het suuuupersnel gaat, of helemaal niet. Ik ben regelmatig de hoogste bieder grweest en daarna nooit meer wat gehoord. Andere keren was het echt binnen een paar uur geregeld van bod tot op de post. Merk wel dat als je even niet oplet er vanalles aan je neus voorbij gaat. Laatst zag ik bijvoorbeeld de items van pantykous en die waren allemaal supersnel verkocht! Was ik helaas te laat!
Dani
Geplaatst: 12-02-19 10:04
M'n kikker longsleeve is geannuleerd. Kon 'm gewoon bestellen maar blijkbaar was hij toch niet meer op voorraad. Voor de liefhebber, bij Voorwinden hebben ze hem nog wel in 110 en de sweater in 68 en 80. Echt jammer, had de longsleeve ook in 80 maar die sweater lijkt me te warm voor de zomer.
Tita, wauw! Mooi spul allemaal hoor, snap dat je daar blij mee bent!
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 12-02-19 10:38
Dat pakje met die snoepjes is trouwens ook erg aandoenlijk!
Ella draagt vandaag wat kleertjes van de zeeman.
Niwla
Geplaatst: 12-02-19 10:48
Lijkt me ideaal zo'n overall Peppertree! Als ik hier niet oplet dan staat mijn zoontje al bij de paarden of in de wei in de plassen te stampen, best fijn als zijn kleren dan niet meteen de was in hoeven.
Prachtig tita!
Ooooh Giolli, hou op hoor!
Gave collectie van HOJ! Die hebben ook nog fijne Sale trouwens zeg!
Ik heb ineens in mijn bol dat ik die bananen sweater van Bobo nog wil, maar die is natuurlijk nergens tweedehands of nieuw meer te vinden. Was dat de collectie van afgelopen jaar, of dat jaar daarvoor alweer?
Pantykous
Geplaatst: 12-02-19 10:48
Afgelopen zomer was dat
Giolli
Niwla
Geplaatst: 12-02-19 10:49
Ja, ik weet dat jij hem verkocht hebt destijds. Toen was ik te laat.