Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 20:54

Mijn lootje heeft niet echt flops opgegeven dus ik kan helemaal los gaan ~~}> Ik heb echt al heel veel leuke dingen gezien maar nog niets gekocht. Binnenkort ga ik shoppen in Amsterdam dus wil tot die tijd even rustig aan doen met de 12,50 :')

dauphine

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:06

Ik heb 1 cadeautje, daar liep ik tegenaan en moest ik meenemen. Heb wel alle cadeautjes al in mijn hoofd. Nu alles nog bij elkaar zoeken. Hint vind ik lastig, maar heb een ideetje...

Ik zou het echt leuk vinden ook dingen te krijgen die niet op mijn lijstje staan, zolang het geen pinda's en pure chocolade zijn :p

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:26

Ik heb mn hint al helemaal af. Heb ook al ong de helft aan kadootjes. Zoek nog wat speciafieke dingen maar kan nergens iets naar mn zin vinden. Zondag nog ff de stad in. Wie weet daar..

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:30

Er is gestalkt, het is uitgedacht, Het is gekocht en/of besteld. De doos staat klaar.... Alleen nog inpakpapier bedenk ik me :D

Hoe doen jullie het met eigen adres op het verzendlabel? Vind het ergens een fijn idee als er een retouradres is maar wil ook niet meteen mijn locatie verraden. Swifterbant is nou niet echt veel voorkomend op bokt. Hints moeten natuurlijk te doen zijn maar ook weer niet zo makkelijk.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:33

Just in case:
Ik vind zeepjes en alles wat teveel geurt echt niet grappig :')
En in fotolijstjes ben ik eigenlijk voorzien O:)
Maar mocht je ze al hebben hoef je echt niet halsoverkop iets anders te gaan zoeken!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:38

Ik heb al best wat cadeautjes binnen! Ik wil sowieso nog meer specifieke cadeautjes halen.
Hint vind ik ook dit jaar weer een dingetje hor. Vorig jaar ging ik nog 1x de stad in en ineens schoot t me daar te binnen wat ik voor hint wilde gebruiken.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:45

Ja ik deel! Had alleen nog ff geen tijd !
Afbeelding

Afbeelding

Heb zelf nog niet echt gekeken! Maar dit is wel leuk!
Toch morgen even de deelnemerslijst er bij pakken

Een eerste ingeving, zonder te kijken in de lijst, is dat het of met een boktnaam te maken heeft die kanalen.... Of iemand die ik ook op de socials heb? Maar dan word het wel een klein clubje dus dat verwacht ik niet...

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:12

Oooeeeeeh! Leuk! Dat geeft echt XXXL veel voorpret!

En het is in ieder geval geen docent Nederlands :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:16

shirleyp schreef:
Oooeeeeeh! Leuk! Dat geeft echt XXXL veel voorpret!

En het is in ieder geval geen docent Nederlands :D

Hahaha nee dat laatste zeker niet :')

Maarre leuk hoor; spannend. Ik zou ook kijken naar iemand die alle social media in haar profiel/onderschrift heeft.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:17

Of juist wel.....

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:24

Nee daar geloof ik niet in. Als taalnazi ga je echt niet expres fouten maken _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:27

Nee dat doet echt teveel zeer. :')

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:32

Donna je hebt alleen dit gelegen? Nog geen pakket zeg maar?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:52

Oehhhh leuk!! :))

Het is begonnen!

Krijg de hele tijd al hema reclame haha _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 00:01

Roosch schreef:
Nee dat doet echt teveel zeer. :')

Inderdaad, dat kan mijn hart ook niet aan :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 00:17

xApple schreef:
Nee daar geloof ik niet in. Als taalnazi ga je echt niet expres fouten maken _O-

Wij (docenten Nederlands) zijn helemaal geen taalnazi's! :oo :oo :oo

Ok. Ja, wel een beetje.

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 00:26

Docenten NL... Breek me de bek niet open. Zeuven of zeven... Ik heb er nog nachtmerries van.

Ik moet eens op mn gemak kijken voor een mooie doos, inpakpapier... En daarna gaan we wel shoppen, vind mn stiefdochter ook leuk :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 00:45

Adamootje schreef:
xApple schreef:

Ok. Ja, wel een beetje.

Vertgenwoordig jij álle Nederlandse docenten dan? _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 00:52

Adamootje schreef:
xApple schreef:

Ok. Ja, wel een beetje.

Ah zeemeerminnen zijn nu helemaal hip, volgens mij ben jij een makkelijk lootje nu :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 07:01

xApple schreef:

Voor het grotere geheel, om niet ontdekt te worden.
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen :') _O-

En dan een kleine opmerking vanuit het Beheer: Of het nou een bewuste fout is of niet, wij weten niet wie de Santa van Donna is. Misschien doet hij/zij wel heel erg zijn/haar best op Nederlands (Misschien ook niet) en dan zijn de reacties van de taalnazi's niet zo prettig om te lezen...

Dus graag rekening houden met het feit dat, ook al ben je een taalnazi, dat niet iedereen goed in taal hoeft te zijn.
Verbeteren en/of opmerkingen over maken mag, maar niet in dit topic, in het kippenhok of via privébericht.

Ik, als taalnazi, hou mij ook in om het voor iedereen prettig te houden, ik zou graag willen dat de andere taalnazi's dit ook doen.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 07:59

wat leuk al een voor proefje

laat me ook graag verassen door sss
zo lang er maar geen make up in zit
vind veel dingen leuk

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:43

xApple schreef:
Vertgenwoordig jij álle Nederlandse docenten dan? _O-

Het is een zware taak, maar iemand moet het doen... :D :')

@Tanya, ja! :D *\o/* Lang leve de zeemeerminnenhype!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:48

M_D_H schreef:
xApple schreef:

Voor het grotere geheel, om niet ontdekt te worden.
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen :') _O-

En dan een kleine opmerking vanuit het Beheer: Of het nou een bewuste fout is of niet, wij weten niet wie de Santa van Donna is. Misschien doet hij/zij wel heel erg zijn/haar best op Nederlands (Misschien ook niet) en dan zijn de reacties van de taalnazi's niet zo prettig om te lezen...

Dus graag rekening houden met het feit dat, ook al ben je een taalnazi, dat niet iedereen goed in taal hoeft te zijn.
Verbeteren en/of opmerkingen over maken mag, maar niet in dit topic, in het kippenhok of via privébericht.

Ik, als taalnazi, hou mij ook in om het voor iedereen prettig te houden, ik zou graag willen dat de andere taalnazi's dit ook doen.

Vooral dit. Ik had vorig jaar ook al vroeg een kaart gestuurd en toen mijn lootje deze had laten zien waren er ook maar die over begonnen dat er ergens iets niet met DT ofzo was gezet :o

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:19

De eerste vragen van SS’ s naar hun lootje begonnen ook met: jou lootje wil graag weten.

Maarrr ik heb op mijn vingers gezeten en Inmiddels wordt het ook goed geschreven <3

Ik zit toch te denken over de hints, wil niet te makkelijk maar zeker ook niet te moeilijk :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:48

Dayanara schreef:
De eerste vragen van SS’ s naar hun lootje begonnen ook met: jou lootje wil graag weten.

Maarrr ik heb op mijn vingers gezeten en Inmiddels wordt het ook goed geschreven <3

Ik zit toch te denken over de hints, wil niet te makkelijk maar zeker ook niet te moeilijk :')

Klopt. Ik, als taalnazi, vond dat ook verschrikkelijk maar ter verdediging van mijzelf:
Het waren die dagen erg hectisch op het werk en ze werden snel vanaf mijn telefoon geschreven tussen de werkzaamheden door. Het werd dus vooral, snel blind typen en zonder controle de pagina op gooien... En mijn telefoon heeft een nogal eigenwijze autocue :+ Dus dat ging niet zo goed in de praktijk (zo stonden er ook een paar dubieuze dingen in die ik snel verwijderd heb voor, hopelijk, iedereen die gezien heeft :+ )

Overigens zijn ook daar mensen geweest die het nodig vonden om daar priveberichten over te sturen, iets wat echt totaal onnodig is en ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat dit niet ook naar deelnemers gedaan is. Iedereen moet mee kunnen doen en het moet voor iedereen leuk zijn en leuk blijven. Met of zonder goed geschreven berichten (al huilt maar hart daar hard om |( )