Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xApple schreef:Nee daar geloof ik niet in. Als taalnazi ga je echt niet expres fouten maken
M_D_H schreef:xApple schreef:Nee daar geloof ik niet in. Als taalnazi ga je echt niet expres fouten maken
Voor het grotere geheel, om niet ontdekt te worden.
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen![]()
En dan een kleine opmerking vanuit het Beheer: Of het nou een bewuste fout is of niet, wij weten niet wie de Santa van Donna is. Misschien doet hij/zij wel heel erg zijn/haar best op Nederlands (Misschien ook niet) en dan zijn de reacties van de taalnazi's niet zo prettig om te lezen...
Dus graag rekening houden met het feit dat, ook al ben je een taalnazi, dat niet iedereen goed in taal hoeft te zijn.
Verbeteren en/of opmerkingen over maken mag, maar niet in dit topic, in het kippenhok of via privébericht.
Ik, als taalnazi, hou mij ook in om het voor iedereen prettig te houden, ik zou graag willen dat de andere taalnazi's dit ook doen.
Dayanara schreef:De eerste vragen van SS’ s naar hun lootje begonnen ook met: jou lootje wil graag weten.
Maarrr ik heb op mijn vingers gezeten en Inmiddels wordt het ook goed geschreven
Ik zit toch te denken over de hints, wil niet te makkelijk maar zeker ook niet te moeilijk