Dat ik heerlijk geniet van mijn vakantie. Net een weekend weg geweest, vandaag lekker in de tuin bezig en komend weekend nog een keer weg naar thermae 2000. En dat ik net een 4 gangen diner erbij heb geboekt. plus dat de sterilisatie van ons konijn is goed gegaan en we straks een vriendje erbij hebben voor haar. Genoeg om blij mee te zijn
Vanochtend vlucht geboekt voor de herstvakantie. Wenen here we come
cursebreaker
Geplaatst: 16-07-19 19:23
Omdat een gedeelte van mijn boekenkasten (diegenen op de foto hieronder) weer netjes uitzien nadat ik ze opnieuw ingericht heb. Morgen de andere 2 kasten nog (niet op de foto) en dan is dat weer netjes (voor hoelang is de vraag? ) hihi.
black_kelpie
Geplaatst: 16-07-19 22:59
[Pennymeisje]Omdat mijn nieuwe bijrijdpaard het vanmiddag na de les leuker vond om met mij te kroelen en achter me aan te lopen terwijl ze ook terug naar haar weidemaatjes aan de andere kant van de PP kon [/Pennymeisje]
En dat ik terwijl ik naar buiten kijk een van de buurtkatten zich uitgebreid op de stoep zie neerploffen om vervolgens even 5 minuten te rollen en te doen en daarna achter vliegende beestjes aan te rennen
Konijn die duidelijk plassen moet en ik ben aan het schoonmaken dus ze moet geduld hebben , zet de schone bak weer goed neer doe de bodembedekking erin en ze plast er keurig netjes op . Altijd fijn zindelijke dieren (plas zindelijk , poep zindelijk niet bepaald haha )
omdat de jurk die ik gisteren wilde bestellen en toen niet meer in mijn maat was, vanochtend wel ineens weer in mijn maat was dus heb em meteen besteld!
en vandaag de hele dag met m'n 6-jarige nichtje op pad geweest in de julianatoren en als afsluiter heerlijk bij de mac gegeten om haar zomervakantie in te luiden
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 20-07-19 00:54
Met mijn oude beste vriendin naar de kermis geweest en het was gewoon weer als vanouds
Mijn paard is verhuist naar een mooi plekje waar hij heel veel buiten komt. Hij stond zo op de trailer en was super braaf. De staleigenaresse is nu al gek op hem.