Ik koop de luxere dingen dan dus niet meer voor mezelf

Wat hier verteld word over verjaardag en bruiloft eten jeetje... Ik ben heel blij dat mijn familie niet zo is. Moet er niet aan denken zeg...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cubone schreef:Ik vlieg regelmatig en tegenwoordig zijn ze zo streng met tassen dat ik niet eens meer m'n handtas mee mag nemen in combinatie met een kleine rugtas die onder de stoel past (mijn handtas is 5 bij 10 bij 12 cm), die hou ik altijd om en daar stoor ik niemand mee. Is enkel voor m'n paspoort en portemonnee. Die verstop ik tegenwoordig dus op m'n rug. Dan mag het wel
Scheelt weer 30 euro.
Ibbel schreef:Tja, de inflatie is officieel momenteel 2%, materialen worden duurder, fabricage wordt duurder, de inkoop wordt duurder, en iedereen rondt naar boven af, dus je hebt sowieso al een aardige reguliere prijsstijging. Plus je BTW-verhoging en dan is het niet helemaal gek dat sommige dingen nu opeens 10% duurder zijn.
Nabster schreef:Christiene schreef:Ik heb ook familie lid die de wc niét doorspoelt met plassen...
Dat vind ik al ranzig en gierig.
Ik ook niet als ik een dag alleen ben. Jammer van het water.
Anoniem schreef:Ik zou het juist erg raar vinden als een organisatie gedoneerd of gesubsidieerd geld besteed aan kadootjes voor vrijwilligers.
Chiave schreef:'Een bloemetje' kost zo al 12,50. Hoeveel vrijwilligers zitten er aan de telefoon/chat? Dat kan al best in de papieren lopen. Je moeder kiest er zelf voor om vrijwilligerswerk te doen 45 kilometer verderop en dat doet ze niet voor het kerstpakket aan het einde van het jaar, hoop ik. (: Een setje kaarten is misschien wat oubollig, maar was een chocoladereep wel voldoende geweest? Klinkt misschien wat banketstaaf, maar als je er iets voor terugverwacht, moet je geen vrijwilligerswerk gaan doen.
Cowboy55 schreef:Chiave schreef:'Een bloemetje' kost zo al 12,50. Hoeveel vrijwilligers zitten er aan de telefoon/chat? Dat kan al best in de papieren lopen. Je moeder kiest er zelf voor om vrijwilligerswerk te doen 45 kilometer verderop en dat doet ze niet voor het kerstpakket aan het einde van het jaar, hoop ik. (: Een setje kaarten is misschien wat oubollig, maar was een chocoladereep wel voldoende geweest? Klinkt misschien wat banketstaaf, maar als je er iets voor terugverwacht, moet je geen vrijwilligerswerk gaan doen.
Nee joh, dat soort dingen kunnen veel goedkoper als je er even voor gaat zitten, hetzij door quantumkorting (400 banketstaven voor 1,75/stuk) of door sponsoring door het bedrijf dat de spullen levert.